The New "Hide and Seek" World Order

DeletedUser

Guest
Wat is er eigenlijk leuk aan een wereld die je toch al hebt gewonnen? :confused:
Vorige keer dat ik een wereld won werd het zo saai dat ik mijn accie in de eindfase op grijs heb laten gaan omdat ik geen zin meer had om te loggen:D
 

DeletedUser70174

Guest
Wat is er eigenlijk leuk aan een wereld die je toch al hebt gewonnen? :confused:
Vorige keer dat ik een wereld won werd het zo saai dat ik mijn accie in de eindfase op grijs heb laten gaan omdat ik geen zin meer had om te loggen:D

Misschien zegt dit met name iets over jou...
 

DeletedUser70174

Guest
Ik weet niet wat jij dan precies bekwaam noemt, maar iemand die zomaar zn account op bb gooit omdat hij even geen zin heeft vind ik ZEER onbekwaam voor een teamspel...
En al helemaal als hij er nog trots op is ook!

Daarnaast, versta jij het kicken van een co en het verwijderen van een stammenforum ook onder "bekwaamheid"?? Ik zie dat meer als onbetrouwbaar, achterbaks, laf en zeer onbekwaam!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser70174

Guest
Max, misschien is het handig als je het woordje "respect" iets verder uitlegt. Ik denk niet dat deze speler dat in zijn woordenboek heeft staan...
 

DeletedUser71739

Guest
Respect betekent aanzien, eerbied of waardering, die men heeft voor iemand vanwege zijn kwaliteiten, prestaties of vaardigheden. Het woord betekent oorspronkelijk omzien naar, en vandaar rekening houden met.
 

DeletedUser74219

Guest
Wat is er eigenlijk leuk aan een wereld die je toch al hebt gewonnen? :confused:
Vorige keer dat ik een wereld won werd het zo saai dat ik mijn accie in de eindfase op grijs heb laten gaan omdat ik geen zin meer had om te loggen:D
Keigoed-1.gif
 

DeletedUser

Guest
Mijn accie op C2 is permanent innactief dus waarom zou ik het forum dan in het oog houden.
Trouwens Jeroen van het acc gooien en het forum lekken/verwijderen heeft niets met skill te maken hoor, enkel met ethiek maar ik moest mij toch tot zijn niveau verlagen, niet waar?
 

DeletedUser70174

Guest
Mijn accie op C2 is permanent innactief dus waarom zou ik het forum dan in het oog houden.
Trouwens Jeroen van het acc gooien en het forum lekken/verwijderen heeft niets met skill te maken hoor, enkel met ethiek maar ik moest mij toch tot zijn niveau verlagen, niet waar?

Oooow, dus als je inactief bent, wat al niet echt van bekwaamheid getuigd, verwijder je het forum maar....
Skills hebben dan ook weer niks met bekwaamheid te maken. Bekwaamheid is het totaal plaatje en 1 ding weet ik wel, op alle punten van bekwaamheid schiet jij tekort.

Wat ben jij een walgelijk figuur!
 

DeletedUser77485

Guest
Mijn accie op C2 is permanent innactief dus waarom zou ik het forum dan in het oog houden.
Trouwens Jeroen van het acc gooien en het forum lekken/verwijderen heeft niets met skill te maken hoor, enkel met ethiek maar ik moest mij toch tot zijn niveau verlagen, niet waar?

Ethiek? Mooi verhaal. De enige hier die weinig van ethiek meegekregen heeft ben jij.

Je zei toen ik het acc kreeg tegen me : doe ermee wat je wilt.
Als jij dan ineens gaat loggen, random mensen aanvalt die aan het front liggen terwijl er andere afspraken met de stam waren.

Ik heb toen op aanraden van de stamleiding het ww veranderd. Omdat we niet wisten wie het was, en er het vermoeden was dat er mensen op het acc zaten die er niet hoorden te zitten. Toen later bleek dat jij het was, had je me er al af gekickt en het forum verwijderd.

Je had ook een appje kunnen sturen : ik ben terug en heb aangevallen ;)
 
Bovenaan