DeletedUser
Guest
Kunnen jullie nou weer ontopic?
Bedankt![]()
is het niet gewoon het verloop van een gesprek of discussie die er toch wel voor zorgt dat een topic off topic gaat?
ik vind het soms zo'n gigantische onzin en dan heb ik het niet tegen jou, want jij behoort het forum te bewaken van kwaadaardige invloeden. ik krijg eerder het idee dat mensen die niks van het bepaalde onderwerp weten of het er niet mee eens zijn dan maar ineens neer gooien dat mensen ontopic moeten gaan terwijl het voor een aantal het er wel degelijk toe doet.
ik vind het oninteressant om te lezen over bijv. roald zijn ridder maar om dan maar meteen weer te verkondigen dat iets maar on topic moet omdat mensen niet willen of kunnen praten gaat wel erg ver.
het was namelijk wel degelijk ontopic. cc en w19tm zijn namelijk toch het zelfde type stam hoe men het ook went of keert. Is het verkeerd om jezelf af te vragen hoe het gaat met je eigen stab stam? volgens mij niet het is wel nutteloos.
nou om eventjes een mening te geven over waarom het woord ontopic niet werkt of naar mijn idee soms misbruikt wordt.