The Musical: Kaartjes zijn nu in de voorverkoop!

DeletedUser

Guest
Kunnen jullie nou weer ontopic?
Bedankt :)

is het niet gewoon het verloop van een gesprek of discussie die er toch wel voor zorgt dat een topic off topic gaat?

ik vind het soms zo'n gigantische onzin en dan heb ik het niet tegen jou, want jij behoort het forum te bewaken van kwaadaardige invloeden. ik krijg eerder het idee dat mensen die niks van het bepaalde onderwerp weten of het er niet mee eens zijn dan maar ineens neer gooien dat mensen ontopic moeten gaan terwijl het voor een aantal het er wel degelijk toe doet.

ik vind het oninteressant om te lezen over bijv. roald zijn ridder maar om dan maar meteen weer te verkondigen dat iets maar on topic moet omdat mensen niet willen of kunnen praten gaat wel erg ver.

het was namelijk wel degelijk ontopic. cc en w19tm zijn namelijk toch het zelfde type stam hoe men het ook went of keert. Is het verkeerd om jezelf af te vragen hoe het gaat met je eigen stab stam? volgens mij niet het is wel nutteloos.

nou om eventjes een mening te geven over waarom het woord ontopic niet werkt of naar mijn idee soms misbruikt wordt.

Reactiescore
1.042
In principe zouden we volgens jou dus gewoon een topic kunnen openen : "Stabstammen Wereld 19"?
Want in dat geval zouden alleen Ctrl. WGEV, ~ED~ en -WAR- geen stab-stammen zijn toch :confused: (Van de top 10)

DeletedUser

Guest
In principe zouden we volgens jou dus gewoon een topic kunnen openen : "Stabstammen Wereld 19"?
Want in dat geval zouden alleen Ctrl. WGEV, ~ED~ en -WAR- geen stab-stammen zijn toch :confused: (Van de top 10)

hoe kun je resist een stab stam noemen terwijl dat de gestabte delen van c66 zijn. dat is een beetje krom :p

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.829

je hoeft niet gelijk overdreven te gaan topicgeilen

is het niet gewoon het verloop van een gesprek of discussie die er toch wel voor zorgt dat een topic off topic gaat?

ik vind het soms zo'n gigantische onzin en dan heb ik het niet tegen jou, want jij behoort het forum te bewaken van kwaadaardige invloeden. ik krijg eerder het idee dat mensen die niks van het bepaalde onderwerp weten of het er niet mee eens zijn dan maar ineens neer gooien dat mensen ontopic moeten gaan terwijl het voor een aantal het er wel degelijk toe doet.

ik vind het oninteressant om te lezen over bijv. roald zijn ridder maar om dan maar meteen weer te verkondigen dat iets maar on topic moet omdat mensen niet willen of kunnen praten gaat wel erg ver.

het was namelijk wel degelijk ontopic. cc en w19tm zijn namelijk toch het zelfde type stam hoe men het ook went of keert. Is het verkeerd om jezelf af te vragen hoe het gaat met je eigen stab stam? volgens mij niet het is wel nutteloos.

nou om eventjes een mening te geven over waarom het woord ontopic niet werkt of naar mijn idee soms misbruikt wordt.

hier had je een bedankje voor gemogen, maar je krijgt em niet vanwege dit :eek: !

hoe kun je resist een stab stam noemen terwijl dat de gestabte delen van c66 zijn. dat is een beetje krom :p

daarbij komt ook nog dat ctrl. WGEV 'gestabt' zou hebben ookal hadden ze dit kunnen aan zien komen

en waarom ED niet stabt, tja wat zouden die kunnen stabben XD
als ze iets stabben verliezen ze het :p

Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.042
In principe was C66 niet opgehefd toen resist opgericht werd, dat zou dus een stab genoemt kunnen worden. In dat geval zou ik ~ED~ ook een stab-stam moeten noemen omdat .Sens ons joinde voordat C66 opgeheft was als ik het goed heb

@Roald, ik zie nog steeds niet zo'n topic gemaakt door mij hoor :p

DeletedUser

Guest
weet tegen wie je het heb he roald , de grootste nolifer

@ roald

Waarom weten mensen buiten ctrl. meer als de leider uit ctrl .?

Laatst bewerkt door een moderator:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.829
In principe was C66 niet opgehefd toen resist opgericht werd, dat zou dus een stab genoemt kunnen worden. In dat geval zou ik ~ED~ ook een stab-stam moeten noemen omdat .Sens ons joinde voordat C66 opgeheft was als ik het goed heb

@Roald, ik zie nog steeds niet zo'n topic gemaakt door mij hoor :p

omdat je vaak zelf ook de grammernazi bent, opgeheft --> opgeheven (weet ik bijna zeker)

en nee, W19-TM zijn de enige die verantwoordelijk zijn voor de val van C66.
wij hadden de stab al gepland. de andere moesten snel een eigen stam oprichten. dat was geen stabben, waarom zouden ze in een gevallen stam blijven. waar o.a. belangrijke vv'ers weggaan. en leden gevaar lopen (dockey/erik)

als de rest van c66 in c66 was gebleven was het niks geworden.
daarom is het een slimme keuze om zelf stammen op te richten (pro. / dog / Resist)

weet tegen wie je het heb he roald , de grootste nolifer

@ roald

Waarom weten mensen buiten ctrl. meer als de leider uit ctrl .?

ik geef hem over paar minuutjes toch gelijk, zodat ik kan ontsnappen aan een eindeloze discussie

Zie praathoek ofzo, bill had zoiets gepost. had eigenlijk geen zin om het te checken omdat het me echt geen reet kan schelen :p

even van de praathoek gequoted:

leuke stab van Ctrl. op WGEV, gebruikten tot je hun niet meer nodig hebt :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.042
Hmm,
Ctrl. gestabt? Je kunt me veel horen zeggen, maar volgens mij doet Ctrl. van alles (wereld winnen, oorlog winnen en dergelijke) behalve stabben, dat akkefietje met .Cuppy kun je een stab noemen. Je kunt ook zeggen dat het de schuld van .BA. was (wat ik eerder geloof), De BG met WGEV stopzetten vind ik ook alles behalve stabben (ervan uitgaand dat ze net als bij ons een dag of 5 sowieso niet aan zouden vallen.

~ED~ heeft inderdaad niet veel om te stabben (lees dus ook niet veel), maar ze zouden het kunnen doen en dan de eerste 3 dagen voordeel hebben. En iedereen weet toch dat de sig van Dutchgangster klopt. Verder hebben we niet veel om te stabben omdat we niet ons best doen om eerst vriendjes te worden met iedereen zolang er een gezamenlijke vijand is, en dan alles 1 voor 1 stop te zetten. Als laatste, iedereen weet dat ~ED~ niet een stam is als Ctrl. is, of als .BA. Bzz of -WAR- is/was maar wat we wel hebben is heel veel gezelligheid en teamwork. We hebben niet meerdere kampen binnen 1 stam zoals in .BA. toen bleek dat een groot deel (nu CC) ontevreden was

DeletedUser

Guest
dr hannibal lector,

Denk aub niet dat je ook maar iets van ctrl. weet omdat je het af leest :)

DeletedUser

Guest
Als er nou 1 ding nutteloos is dat we elkaar gaan beschuldigen van stabben en er over gaan praten :(
Dat was nou niet echt de opzet over dit alles.

Btw laatste ting is voor mij, als Triangelist :D

*Ting*

Reactiescore
1.042
Dat zegt hij toch ook weer niet?
Maar je doet alsof je alles van Ctrl. Weet :eek:

Als dat zo overkomt. Sorry, dat is niet mijn bedoeling.
Het is overal maar mijn mening hoor, en die kun je zo zwaar wegen als dat je zelf wil ;)

Deleted User - 44652

Guest

Klopt ergens wel, het gaat geleidelijk offtopic, maar op een gegenven moment (ik weet zelf ook niet wanneer), ga je een grens over dat je tever offtopic bent, en dan moet je weer terug ;). Dat is ook dat ik zeg ontopic, ga je daarna (met opzet) offtopic heb je een infraction te pakken. Tsja, dat is gewoon zo :). Daarnaast moet ik wel zeggen dat ik alle topics hier wel gewoon goed volg, zelfs het praattopic lees ik gewoon echt mee (niet alleen af te zoeken op overtredingen).
Als laatste wil ik zeggen dat als ik zeg "ontopic" de mensen die offtopic waren dat zelf wel zullen weten. Ga je geleidelijk (en met de discussie mee) oftopic, is er niet zoveel aan de hand, maar zoals ik al zei, op een gegeven moment is het tever offtopic en moet je terug naar de orginele discussie.

DeletedUser

Guest
Gaan ze zitten toegeven dat ze een stabstam zijn. Zo is het helemaal niet leuk:(

DeletedUser

Guest
Dat is puur praktisch. Anders ben ik meer plaatjes aan het veranderen dan dat ik speel:)

Bovenaan