The Master Stopt ermee ^^

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Woensdag 15 September 2010

Beste AF-lezers,

Op 2 mei logde ik voor de eerste keer in op dit spel, samen met een RL vriend die al speelde op W5 dacht ik laat ik het ook is proberen ik startte in de RIM toen W6 & W7 al bezig waren, toen W8 kwam begon ik daar ook wat later wat mijn eerst top 75 plaats opleverde niet iets om nu fier op te zijn maar toen wel, later heb ik op W10 & W11 op de rang 1 gestaan, W13 top 40 & sinds W14 heb ik op elke wereld top 5 gestaan. Ik vind van mezelf dat ik voldoende heb " bereikt " op tribalwars, wat je bereiken kunt noemen he in een Online Game. Wel vandaag de dag kondig ik aan dat ik stop, ik heb er lang over zitten denken en heb besloten dat ik mijn stop ging aankondigen.

Waarom stop ik ?

Simpel, het niveau op een nieuwe wereld wordt steeds maar erger en erger, het niveau van de MODS gaat er ook op achteruit. Op W18 moest ik maar liefst 4 volle dagen wachten op antwoord ofwel neem je extra mods in dienst en ofwel stop je er gewoon mee ;) Ik ben ook vaak gebanned voor de meest onnodige dingen wat andere wel doen en geen straf voor krijgen ik heb in heel mijn leven 1 goeie mod gehad en dan was haarslemmer ofz op W20 respect voor hem. Niet alleen de mods hebben men motivatie doen dalen ook de manier waarop we nu moeten farmen. Welke debiel heeft het uitgevonden om met 1 lc te gaan farmen ? Dit is een spel en niet een extra beroep waar je veel tijd in moet steken.

Ik ben blij dat ik enkele mensen heb leren kennen waar ik goed mee overweg kwam en dit zijn nu mijn " vrienden " met alle respect voor de personen die ik niet noem maar jullie zijn eig niet echt mijn goeie vrienden van dit spel ik kan er ook een paar vergeten zijn maar deze zal ik absoluut onthouden, daarom bedankt :

Mijn perfecte co's ; Mike & Chuck
en dan hebben we nog : Detlef, Vannie, Mido, Nic, Mark, Willem, Rogier, Hesp, Diokhan, Wannes, Amokro, Ferdy, Bona, Jim, Danny, Klaas, Danny, Soncky, Danny, Mark => Voor deze personen bedankt om met jullie te mogen spelen.

Stammen die ik zal onthouden : Dispar, Sick, Whomp, Dico, M!LF, /Chain, Phalanx und Select.

Vele zullen me kennen als een arrogante egotripper maar als je aan deze mensen vraagt hoe ik echt ben zul je wel een heel ander antwoord krijgen, ik had veel stamgevoel en hielp steeds al mijn stamgenoten ik heb hier op het AF een prima rol gespeeld om zo weinig mogelijk over men RL te verklappen.

@ de mods, nu gaan jullie je vervelen maarja het klikte nooit goed tussen ons, maar toch voel ik me belangrijk genoeg om een apart topic voor mij alleen aan te kondigen =D en ik post die op iedere wereld waar ik een account heb.

..
 

DeletedUser9420

Guest
inpakken en wegwezen. Grote strik erom en dag dag.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9420

Guest
ow, en nog wel op meerdere wereldfora dezelfde post. Je vindt jezelf wel heel belangrijk he ?
En ja, mods.. als je gewoon normaal netjes speelt volgens de regeltjes heb je niet zoveel met hun te maken he.. Iets met eigen schuld en een bult ?
 

DeletedUser

Guest
Je was een goede en aangename speler & AF poster.
Veel geluk in Real-Life!
 

DeletedUser

Guest
ow, en nog wel op meerdere wereldfora dezelfde post. Je vindt jezelf wel heel belangrijk he ?
En ja, mods.. als je gewoon normaal netjes speelt volgens de regeltjes heb je niet zoveel met hun te maken he.. Iets met eigen schuld en een bult ?

Ja ik voel me belangrijk
 

DeletedUser

Guest
ow, en nog wel op meerdere wereldfora dezelfde post. Je vindt jezelf wel heel belangrijk he ?
En ja, mods.. als je gewoon normaal netjes speelt volgens de regeltjes heb je niet zoveel met hun te maken he.. Iets met eigen schuld en een bult ?

belangrijker dan jouw naab:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Het is niet echt nodig om zo'n lap tekst op een forum te plaatsen, waar je toch alleen maar de nodige kritiek kan verwachten.
Maar 't is jammer dat je weggaat ;), Ik ken je nog van bij Chuky.
 

DeletedUser

Guest
Denk je nu echt dat ik niet weet dat de helft hier dingen gaat zeggen zoals : aandacht te kort, hoeft niet etc =D

Ik doe het ook met opzet he hahahah :p
 

DeletedUser

Guest
Denk je nu echt dat ik niet weet dat de helft hier dingen gaat zeggen zoals : aandacht te kort, hoeft niet etc =D

Ik doe het ook met opzet he hahahah :p

I don't know :D ge lijkt my wel een verstandige jongeman :D hoewel chuky jou ownt :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan