The Love Guru's

DeletedUser78278

Guest
Of jij liefdesadvies van een online forum zoekt en aanneemt of niet, laat ik lekker aan jou :p
 

DeletedUser7072

Guest
"In dit topique extraordinaire zullen wij (The Angry Pirate en The Little Dictator) onze ervaringen delen betreffende het onderwerp Flirting and Love! "

Aah dit geeft wel een verkeerd beeld dan :(. Lijkt me als je een topic love guru's maakt, PUA's als ultieme love guru's ziet en jullie twee in de positie werken dat jullie met tips gaan komen dat jullie dan de PUA's zijn.

Ofterwijl jullie(dus ook die van jou ratje) ervaringen over het onderwerp flirting and love. Nou ben ik net als Sander natuurlijk heel erg benieuwd naar deze ervaringen ;)
 

DeletedUser72524

Guest
Of jij liefdesadvies van een online forum zoekt en aanneemt of niet, laat ik lekker aan jou :p

Heel jullie topic is gebaseerd op webinairs van online goeroe's :D. Beetje ironisch dat je hier over probeert te grappen.
 

DeletedUser78278

Guest
Ofterwijl jullie(dus ook die van jou ratje) ervaringen over het onderwerp flirting and love. Nou ben ik net als Sander natuurlijk heel erg benieuwd naar deze ervaringen ;)

Het topic is 36 pagina's lang, veel plezier met lezen :p
 

DeletedUser72524

Guest
Voila, missie geslaagd :')

Jaa thanks man, maar om niet flauw te doen. Ik heb weinig tips gelezen, alleen een verschil tussen PUA's en players, wat overigens totaal geen verschil is ;P. Alleen zijn PUA's soort van players van een hoger segment.
 

DeletedUser78278

Guest
Matt ging full-inactief en het topic werd ondergespamd dus heeft het nooit inhoud gekregen. En dat is wel eigenlijk prima zo...
 

DeletedUser61161

Guest
Is het dan niet beter om het "alles goed?" zinnetje ervoor te plakken?
 

DeletedUser61134

Guest
Twee pikante foto's per post

Ik had gister een zak paprika chips die ik in wasabi dipte.
Was opzicht wel lekker pittig als je een goede lading wasabi erop had.

En voor Dirk gaat klagen: Dit is gewoon zo'n gedachtewolk als in stripboeken.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik had gister een zak paprika chips die ik in wasabi dipte.
Was opzicht wel lekker pittig als je een goede lading wasabi erop had.

En voor Dirk gaat klagen: Dit is gewoon zo'n gedachtewolk als in stripboeken.

Dat is niet het soort pikant waar ik van hou :eek:
 
Bovenaan