The Love Guru's

DeletedUser7072

Guest
Geef toe dat ik dit topic een interessante wending heb gegeven!
 

DeletedUser7072

Guest
Lees de 1ste en 2de alinea, dan zul je vanzelf de hele tekst gaan lezen!

Wie heeft de openingspost dan volledig gelezen, was toch minstens even lang?
 

DeletedUser58575

Guest
Het bestaan van geboortepreventie wordt daarbij dus compleet genegeerd? Om te stellen dat een date voor een vrouw gelijk staat aan "het risico willen lopen 9 maanden zwanger te worden en daarna nog eens 18 jaar alleen voor een kind te zorgen." is volgens mij nogal belachelijk...
 

DeletedUser7072

Guest
Het bestaan van geboortepreventie wordt daarbij dus compleet genegeerd? Om te stellen dat een date voor een vrouw gelijk staat aan "het risico willen lopen 9 maanden zwanger te worden en daarna nog eens 18 jaar alleen voor een kind te zorgen." is volgens mij nogal belachelijk...

Tuurlijk heb je allerlei anti conceptie middelen tegenwoordig en bepaalde wetten die maken dat een man er niet zomaar mee wegkomt als die de benen neemt, MAAR die bestaan pas circa 100 jaar en in zo'n korte periode kan het fundamentele gedrag en intuïtie dat in ons ingeprogrammeerd zit niet veranderen natuurlijk.

Slordig dit, beter lezen voortaan.
 

DeletedUser16768

Guest
Lees de 1ste en 2de alinea, dan zul je vanzelf de hele tekst gaan lezen!

Wie heeft de openingspost dan volledig gelezen, was toch minstens even lang?

Als ik lariekoek wil lezen, neem ik wel een abonnement op de telegraaf.
 

DeletedUser72524

Guest
Thx dirkie ik had hem al paar minuten geleden gevonden, maar raakte verdwaald in een prachtige collumn over het verschil tussen een PUA en een player.
 

DeletedUser72524

Guest
Daarvoor moet je bij de love guru Jeroen zijn! The angry pirate is al zo succesvol dat hij hier niet eens meer komt ;)

Mooi man, ik had van TLD echt het tegenovergestelde beeld van wat ik hier lees. Ik vraag me wel af hoeveel chicks hij regelt:). Every week a perfect one?
 

DeletedUser7072

Guest
Inleiding: PUA's Vs Players:



PUA. Wat is een PUA? PUA staat voor Pick Up Artist. "Ah, gewoon een andere naam voor player", zullen velen denken. Nee, nee, nee. (En nog eens nee, nee.)

Een player is iemand die 9/10 keer z'n slag slaat in een uitgaansgelegenheid, op events en dergelijke zaken. Players hebben een egoïstische motivatie, namelijk zoveel mogelijk meiden in bed zien te krijgen. Het grootste deel van de players zijn halfbakken versierders die net genoeg basiskennis bezitten om een meid zover te krijgen dat ze met hem naar bed gaat.

Een PUA daarentegen heeft meer respect voor vrouwen. De betere PUA's beschouwen "versieren" en alles wat daarbij hoort als een regelrechte kunst. Voor hen is het een way of life, een magische ontdekkingsreis als het ware. Meestal zijn zij jaren bezig met deze kunst te bestuderen, hun technieken te perfectioneren en hun eigen stijl te crëeren. PUA's delen hun technieken en helpen elkaar verder om zo van elkaar bij te leren en hun technieken nog verder bij te schaven en verbeteren. Ook worden er veel workshops (live sessies) gehouden door een hoop verscheidene top PUA's waarin ze hun eigen stijl en technieken uit de doeken doen zodat minder ervaren (en zelfs totale beginners) er waardevolle lessen uit kunnen trekken. Een echte PUA is een kunstenaar. De technieken die zij gebruiken zijn veel geavanceerder dan de technieken waar players gebruik van maken. Typerend voor zowat elke PUA is dat ze handig gebruik maken van psychologie, een fenomenaal wapen om in je arsenaal te hebben. Nee, dit is niet valsspelen, nee, dit is jezelf niet anders voordoen dan je bent, nee, je bent geen rotzak als je het doet. Deze technieken en trucs zijn er gewoon om het makkelijker voor jezelf te maken en je kansen te verhogen, maar je maakt geen misbruik. De technieken die ze gebruiken zijn echter niet alleen toepasbaar bij het versieren zelf, ze zijn ook toepasbaar in een relatie om een gezonde, langdurende relatie te verzekeren (mits ze correct toegepast worden).

Een perfect voorbeeld van een PUA is bvb Hitch. De meeste mensen zullen de film vast wel gezien hebben; Will Smith die z'n rol als Dr. Hitch geniaal vertolkt. Een echte love guru die mensen van hun liefdesproblemen afhelpt. Hij gebruikt in de film ook diverse trucs en vaardigheden die in het dagelijks leven ook door PUA's gebruikt worden, bvb in het begin van de film wanneer hij het personage dat vertolkt wordt door Eva Mendez (ik kan niet direct op de naam van het personage komen) ziet zitten in een bar en haar redt van een opdringerige player die geen "nee" begrijpt.

Zoals jullie zien is er wel degelijk een groot verschil tussen een player en een PUA. Een player is een hustler, een pimp die werkt in eigenbelang. Een PUA is een kunstenaar en een love guru die z'n technieken perfectioneert en onzelfzekere mensen leert hoe ze het benodigde zelfvertrouwen kunnen verwerven om naar een vrouw te stappen en het gesprek aan te knopen. Die zelfzekerheid is natuurlijk een waardevolle vaardigheid die je ook bij andere levensaspecten kan gebruiken zoals bvb een sollicitatie, waardoor je een betere indruk maakt.

Waarom leg ik dit allemaal uit? Jullie lezen dit topic immers om tips te krijgen, niet om achtergrondinformatie over PUA's te krijgen. Ik leg dit uit omdat een groot deel van de technieken die ik gebruik technieken zijn die ook door PUA's gebruikt worden. Ik wil dus niet dat jullie verkeerde ideëen zouden krijgen over mij, PUA's en ik wil zeker niet dat jullie denken dat PUA's en players hetzelfde zijn.

Hiermee ben ik aan het einde gekomen van mijn post. Voor de duidelijkheid; dit is geen artikel, meer een soort inleiding zeg maar. :) Op het eerste echte artikel zullen jullie nog even watertandend moeten wachten. :p Aficionado's, geïnteresseerden en andere leergierigen; ik groet u.

TAP

Om het niveau een boost te geven haal ik dit mooie stukje literatuur terug!
 

DeletedUser72524

Guest
@ratje2000 ik heb openingszinnen nodig, kan jij mij tips geven? Ik zeg nu constant:

Ben jij een school? Want ik wil kinderen in jou schieten!

Maar tot op heden heeft het niet gewerkt. Help me Ratje:)
 

DeletedUser78278

Guest
@ratje2000 ik heb openingszinnen nodig, kan jij mij tips geven? Ik zeg nu constant:

Ben jij een school? Want ik wil kinderen in jou schieten!

Maar tot op heden heeft het niet gewerkt. Help me Ratje:)

"Hou je van paintballen? Want ik heb nog wel wat losse flodders!"

Werkt 50% van de tijd elke keer!!!
 
Bovenaan