The Love Guru's

Reactiescore
770
Jullie zijn echt kinderen... dan zeuren waarom er minder en minder spelers op tw spelen... misschien ligt het wel aan jullie gezever op het AF voor sommigen niet aan de pp functies... dit begint me nog erger te storen en dan moet je toch al ver gaan... :eek:

Meeste nieuwe mensen voelen zich niet meteen welkom hier omdat ze de "zever" veel te serieus nemen zoals jij ogenschijnlijk doet. Dit is het VRIJ forum. Er is ook een forum voor de serieuze zaken.

Don't get me wrong here pal maar misschien gewoon dimmen. :p

Spreken is zilver zwijgen is goud.
 

DeletedUser

Guest
Meeste nieuwe mensen voelen zich niet meteen welkom hier omdat ze de "zever" veel te serieus nemen zoals jij ogenschijnlijk doet. Dit is het VRIJ forum. Er is ook een forum voor de serieuze zaken.

Don't get me wrong here pal maar misschien gewoon dimmen. :p

Spreken is zilver zwijgen is goud.

Stalov, begrijp je punt hier maar al te goed, maar vind niet dat het een excuus hoort te zijn dat het het "vrij forum" is dat je mensen echt moet gaan uitkakken. wat hier dus wel degelijk gebeurt.
 
Reactiescore
770
Stalov, begrijp je punt hier maar al te goed, maar vind niet dat het een excuus hoort te zijn dat het het "vrij forum" is dat je mensen echt moet gaan uitkakken. wat hier dus wel degelijk gebeurt.

Welkom op het internet. Stort wat geld op mijn rekening of geef me een steam-spel en ik geef je een rondleiding. We gaan cruisen langs de meest provocerende goten van het internet (4chan) tot de markten waar je plutonium kan kopen (silkroad) ;d
 

DeletedUser24056

Guest
Stalov, begrijp je punt hier maar al te goed, maar vind niet dat het een excuus hoort te zijn dat het het "vrij forum" is dat je mensen echt moet gaan uitkakken. wat hier dus wel degelijk gebeurt.

Helemaal mee eens. Het moet maar eens afgelopen zijn met het roepen van dingen als 'lullen' en 'stoere boys'.
 

DeletedUser16768

Guest
Stalov, begrijp je punt hier maar al te goed, maar vind niet dat het een excuus hoort te zijn dat het het "vrij forum" is dat je mensen echt moet gaan uitkakken. wat hier dus wel degelijk gebeurt.

Je kan het er beter uit gooien, anders krijg je last van verstoppingen.
 

DeletedUser55797

Guest
voor de
2zr03k6.jpg

natuurlijk!
 

DeletedUser7072

Guest
voor de
2zr03k6.jpg

natuurlijk!

Daar heb ik al meer dan genoeg ervaring mee.

Een les uit het apenrijk:

In het apenrijk zijn verschillende seksstrategieën te ontdekken. De alfaman heeft succes, maar steeds meer wetenschappelijke publicaties wijzen op het belang van vriendschap en goede relaties: regelmatig andere apen vlooien vergroot de kans op seks. Daarnaast doen veel apen aan stiekeme seks, ze paren minder in aanwezigheid van dominante mannetjes. Op die manier kan een vrouwtje een 'vaderschapsillusie' creëren, dat is voordelig omdat dan meer mannen haar kind zullen beschermen. Hoe zit dat bij de mens? Iedereen kent wel een alfaman, maar het huwelijk blijft ook populair. Zoals we leren uit het dierenrijk: het leven van een alfaman is een risicovol bestaan, de alfa-aap heeft aanzien en gezag, maar kan worden afgezet middels heftige gevechten. Dominantie kan dus werken, maar aardig zijn is misschien een slimmere strategie.
 
Reactiescore
770
Dirk is meer in de twilight zone dan in de friend zone. Hij is voorbij het evolutionair principe van vriendschap geascendeerd.
 
Reactiescore
770
Inderdaad Dirk is daar voorbij geëvolueerd hij is een wizard.

4a3.jpg
 
Bovenaan