The Love Guru's

DeletedUser

Guest
Artikels:

Inleiding: PUA's Vs Players



Bijna iedereen heeft wel eens een James Bond film gezien, of niet? 1 van de memorabelste dingen aan de Bond films is uiteraard de manier waarop Jamesy de vrouwtjes weet te verleiden. Gelegenheden genoeg waar je onze James een mooie dame in een tijdsbestek van enkele luttele minuten tijd ziet versieren met z'n eigen karakteristieke stijl. "Ongeloofwaardig!", "Yeah right, zal wel.." en wel meer gelijkaardige gedachten zullen door jullie hersenpan zijn gevlogen toen jullie dat zagen. De manier hoe Bond het doet is immers heel anders dan de manier waarop het gaat in zowat elke romantische komedie, namelijk; erg lief en gevoelig zijn, haar laten weten dat je van haar houdt en meer van zulke kleffe dingen.

Inkomende schok. Brace for impact.

Die onzin uit romantische komedies werkt zo goed als nooit. Met die "methodes" heb je een kans van laten we zeggen 5% om een vrouw te versieren en er een degelijke, solide relatie mee te beginnen. 5%, wel, niet al te slecht he? Altijd beter dan 0%. Had ik trouwens al gezegd dat ik 5% kans op 1 fatsoenlijke relatie in meerdere jaren tijd bedoelde?

Hoe ongeloofwaardig het ook klinkt, de methodes die Bond gebruikt werken in het echte leven veel beter dan je zou vermoeden. Natuurlijk is het niet precies hetzelfde zoals in de films, dus dat je 5 minuten nadat je een dame leert kennen je ermee in bed belandt, maar er zit wel degelijk een grote kern van waarheid in z'n methodes. In de films zie je Bond regelmatig perfect gebruik maken van cruciale elementen als spanning, aantrekkingskracht, correcte aanrakingen, psychologie, charme, humor, zelfvertrouwen etc etc. Indien je je erop toelegt kan je leren hoe je met al deze elementen kan omgaan in het echte leven en leren hoe je op een correcte manier met vrouwen kan praten en door middel van het gebruik van de juiste trucs je kansen bij vrouwen enorm verhoogt. Als je de discipline hebt en je niet laat ontmoedigen door je eerste nederlagen (die je gegarandeerd zal meemaken), maar doorzet en blijft oefenen en leren zal je zelf de kans hebben om een James Bond-achtig figuur te worden in het echte leven, minus MI6, Q, de coole sportwagens, geweren, boten, spannende achtervolgingen, coole undercover missies en het verijdelen van de snode plannen van die toch wel vrij boosaardige Dr. Evil en Mini-Me. Oh wait, wrong movie. Ok, bij nader inzien zal je mss toch niet zo erg veel gemeen hebben met James Bond, behalve dat je ook met vrouwen weet om te gaan.

Nu denkt iedereen vast dat deze guide alleen geschikt is om one-night stands mee te fixen. Au contraire; de technieken die hierin beschreven zullen worden zijn geschikt om een one-night stand te versieren maar ook om jezelf een degelijke relatie te bezorgen en in stand te houden indien je de technieken correct toepast (wat wel oefening vereist).

Klinkt het allemaal net iets te mooi om waar te zijn? Klinkt het te ongeloofwaardig, jij ongelovige thomas? Je hebt 2 keuzes: je doet deze tekst af als een hoop lariekool van een raaskallende gek die z'n Ritalin niet heeft ingenomen en loopt het risico een gouden kans mis te lopen, of je leest wat we te zeggen hebben. De keuze is geheel aan jullie. :)

Stay tuned. Or not.

TAP
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
In dit topique extraordinaire zullen wij (The Angry Pirate en The Little Dictator) onze ervaringen delen betreffende het onderwerp Flirting and Love!


Waarom een nieuw topic? Simple.
In het andere topic werden vragen beantwoord en praktijksituaties op ongestructureerde wijze besproken, wat voor verwarring en tegenstrijdige uitspraken zorgde. In dit topic zullen we een soort "guide" schrijven waarin algemene richtlijnen en structuur weergegeven zullen worden waardoor alles veel duidelijker wordt. We zullen dan ook onderwerp per onderwerp behandelen. Voor specifieke vragen en/of problemen verwijzen wij graag naar het andere topic!

We zullen hierbij trachten dichtbij de mensen te blijven met praktische tips, duidelijke structurering, en met ieder onze eigen stijlen. Iedereen heeft zijn eigen manieren en tips en trucjes, maar er zit zo goed als altijd wel een algehele lijn achter, en die gaan wij hierin duidelijk naar voren laten komen.

Artikeltjes zullen door The Angry Pirate of The Little Dictator in het topic geplaatst worden, en met een linkje naar de eerste post gelinkt worden, zodat je op de eerste pagina steeds alle stukjes eenvoudig terug kunt vinden! Nogmaals, voor spam, vragen, of specifieke situaties/iets wat wij nog niet behandeld hebben, verwijzen we je naar het andere topic!

Bij voorbaat dank en (hopelijk) veel plezier!

Groeten, TLD en TAP.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58575

Guest
Nee, uitleg daarover komt in tweede post. Matt was weer te vlug met posten :mad:
 

DeletedUser32020

Guest
Maar om die vriendin in eerste instantie te krijgen zijn die methodes toch wel handig neem ik aan.
 

DeletedUser

Guest
Naar mijn mening moet je vriendin je graag zien om wie je bent, niet om wie je probeert te zijn naargelang de 'methodes' die je gebruikt.

Dat is ook, maar zolang je altijd onder het labeltje vriend ipv vriendje gezien wordt, gaat die persoon niet gauw van je houden om wie je bent. ;)
 

DeletedUser

Guest
Gewoon jezelf zijn. Als dat niet genoeg is ben je haar ook niet waard.

Niet iedereen kan knappe, lieve, slimme vriendinnetjes hebben. Zoek het op je eigen niveau.


:D:D
 

DeletedUser58575

Guest
Het gaat niet om het vinden van knappe lieve leuke intelligente meiden, het gaat om algemene tips die voor iedereen handig zijn als het gaat om contact met meiden...

Gewoon jezelf zijn is prima, maar doe het met bepaalde ideeën in je achterhoofd, en je staat versteld van wat je kunt bereiken. Ik ben zelf absoluut geen voorstander van playen, en zou mezelf ook geen player noemen. Maar het is een feit dat er nu eenmaal psychologische zaken vastgesteld zijn die wij mannen gebruiken kunnen.

Ik zeg absoluut niet dat je niet jezelf moet zijn. We geven enkel richtlijnen over hoe je jezelf kunt zijn, en toch 'succesvoller' kunt zijn in het grote kansspel der liefde :p
 
Reactiescore
1.777
Het gaat niet om het vinden van knappe lieve leuke intelligente meiden, het gaat om algemene tips die voor iedereen handig zijn als het gaat om contact met meiden...

Gewoon jezelf zijn is prima, maar doe het met bepaalde ideeën in je achterhoofd, en je staat versteld van wat je kunt bereiken. Ik ben zelf absoluut geen voorstander van playen, en zou mezelf ook geen player noemen. Maar het is een feit dat er nu eenmaal psychologische zaken vastgesteld zijn die wij mannen gebruiken kunnen.

Ik zeg absoluut niet dat je niet jezelf moet zijn. We geven enkel richtlijnen over hoe je jezelf kunt zijn, en toch 'succesvoller' kunt zijn in het grote kansspel der liefde :p

Leuk.
Maar ik vind het niet nodig.
Voor mezelf althans :p
 

DeletedUser58575

Guest
Leuk.
Maar ik vind het niet nodig.
Voor mezelf althans :p

Dat kan uiteraard. Het hoeft ook niet iedereen aan te spreken. Maar in het andere topic merkten we toch wel dat veel mensen een zekere interesse hadden ;)
 

DeletedUser

Guest
Naar mijn mening moet je vriendin je graag zien om wie je bent, niet om wie je probeert te zijn naargelang de 'methodes' die je gebruikt.

Door deze methodes te hanteren doe je je niet als iemand anders voor. ;)

Gewoon jezelf zijn. Als dat niet genoeg is ben je haar ook niet waard.

Niet iedereen kan knappe, lieve, slimme vriendinnetjes hebben. Zoek het op je eigen niveau.

:D:D

Dat is je reinste onzin, wat wij ook zullen aantonen door middel van onze guide. Iedereen kan het leren en je hoeft je helemaal niet voor te doen als iemand anders, zoals velen denken.

PS: Gelieve het topic spamvrij te houden mensen. Als het je niet interesseert hoef je het ook niet te lezen. Dit topic is bedoeld voor de mensen die er interesse in hebben. :) Dit idee is ontstaan omdat blijkbaar veel mensen geïnteresseerd zijn/waren in onze tips in het andere topic, dus voor deze mensen (en andere geïnteresseerden) is dit topic gecrëerd.
 

DeletedUser

Guest
TAP en TLD weer met een nice stukje leesvoer :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Jullie stukjes waren inderdaad om te smullen, ik vind het een leuk idee :)

Nu maar hopen dat het meisje dat je wilt versieren dit niet leest :p
 

DeletedUser32020

Guest
Dan zit je sowieso al goed want dan speelt de vrouw van je dromen Tribalwars :p
 
Bovenaan