The Infected Pirates

Reactiescore
1.367
Hidde was mijn vijand op w61 en ik had niks te klagen, 100% eerlijk en netjes mijn stam kapotgemaakt (niet dat dat een prestatie was):p

w37 en w42 heb ik persoonlijk van zijn accounts anders gezien.

Maar ik zit net als hem gewoon te zeiken over dingen die er niet toe doen :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser73162

Guest
w37 en w42 heb ik persoonlijk van zijn accounts anders gezien.

Maar ik zit net als hem gewoon te zeiken over dingen die er niet toe doen :)
Dus jij wilt zeggen dat jij nu hetzelfde niveau hebt dat je op w37-42 ook had? Mag hopen van niet.
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.367
Ik denk dat ik mezelf voldoende bewezen heb op w50-55-61

Heb je daar niet gezeten, maar denk dat ik hetzelfde heb laten zien op 57 en 60 :)
 

DeletedUser79783

Guest
Nou vandaag was eigenlijk wel een mooie dag. Gisterenavond voelde wij als stam hem al aankomen er kwamen voor de frontspelers zo ong 60/100 fake aanvallen binnen van rise, ykmn, lord Michael. Dus wat wij al vermoede kwam er een massa aan en een zware ook voor onze warlop. Het begon mooi met een blitz van ons (usus ad pugnam) dorpje van da vinci weg. 1-0 ;) daarna was door de massa warlop twee dorpen kwijtgeraakt aan da vinci, 1-2 Maarja een recap is niet moeilijk als os langer onderweg is dan een edel waardoor deze twee dorpen mooi terug gepakt konden worden. Uiteindelijk dus een 3-2 stand vandaag. Weer een leuke dag tw gehad . Nu is de derde week ong voorbij de eerste twee weken waren voor infect maar nu slaat TIP toch een klein beetje terug. Niet zo goed als infect Maarja dat kan ook niet als je een paar leden kwijtraakt aan de vijand.

Er is nog van alles mogelijk op deze wereld

Auke
 
Reactiescore
1.367
Oei ook speler uit infect
 
Reactiescore
1.367
ik weet nu nog niet of jij wel zon r2w zou zijn :p

Ach, dat wij niet eens zijn over het recruiten van de overgebleven top 4 van TiP, betekent niet dat ik geen toegevoegde waarde ben voor een stam. :p
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser61134

Guest
Ik snap trouwens niet waarom een hele groep mensen bewust op een roestige spijker zou staan in een gestolen roeiboot.
 
Bovenaan