The Infected Pirates

DeletedUser79783

Guest
zullen we dit topic mooi houden dan alleen maar de wereld afkraken en zeuren op het AF we gaan er een mooie wereld van maken!

Auke
 

DeletedUser79783

Guest
Succes aan beide kanten gewenst.
Hoort Aux D in deze oorlog trouwens niet bij infect? Gezien er in het verleden os vanuit iSvenny naar Da vinci is gegaan.

Leuk dat je dit zegt, op een van de screenshots is zelfs te zien dat Aux D Licht blauw gemarkeerd is.
Het is een theorie maar dat zou dus zo de waarheid kunnen zijn dat Aux D BG is met Infect.

Jesse
 

DeletedUser73162

Guest
Leuk dat je dit zegt, op een van de screenshots is zelfs te zien dat Aux D Licht blauw gemarkeerd is.
Het is een theorie maar dat zou dus zo de waarheid kunnen zijn dat Aux D BG is met Infect.

Jesse

Aux D heeft met de hele wereld bijna een BG, dus die kans is zeker groot ja.
 
Reactiescore
1.367
Snap nu pas dat mijn screenie bedoeld word :p

Maar bellum is dezelfde kleur op mn kaartje, dus Bellum, aux d en infect BG confirmed?
 

DeletedUser76269

Guest
Leuk dat je dit zegt, op een van de screenshots is zelfs te zien dat Aux D Licht blauw gemarkeerd is.
Het is een theorie maar dat zou dus zo de waarheid kunnen zijn dat Aux D BG is met Infect.

Jesse

Vandaar dat red sky een dorp neemt van isvenny? of is dat ook intern? :eek:
 

DeletedUser78400

Guest
Wij (Infect) wouden deze oorlog netjes starten alleen daar denkt TIP anders over. Er zijn gesprekken geweest met Duce Tempus Eget (Praatpaal/Leider?) over kata en CF afspraken.

Hieruit zijn wij gekomen met deze afspraken:
CF absoluut niet, alleen dorpen van vijand/MB stam overnemen.
Kata's alleen op Verzamelplaats, muur en uitkijktoren.

Deze gesprekken startte na dat Usus Ad Pugnam (voorheen Tribal-Master) niet van net spel hield en een CF pakte midden in het stam cluster van Infected.
dc5a606ad7c97d7a6d549c937a5f99ca.png

Duce Tempus Eget heeft meerdere malen geprobeert Usus Ad Pugnam te overtuigen om die CF af te staan. Alleen Usus Ad Pugnam wil hier niet aan meewerken.
Zo begint onze oorlog al op een slecht been en zullen wij ook geen respect richting hun tonen.
Hier wat PM's waarin Duce Tempus Eget aangeeft te zorgen dat het dorp afgestaan word
Duce Tempus Eget 11.09.18 00:39
Jezus, zie net die CF pas..
Ben er geen fan van.
Zal kijken of ik iets kan regelen erin.

_________________________________________
Bram • Duce Tempus Eget

Duce Tempus Eget 11.09.18 00:41
Dorp kan teruggegeven worden, spelers waren gelukkig nog online dus gelijk ff aangekaart.

_________________________________________
Bram • Duce Tempus Eget

Duce Tempus Eget 11.09.18 00:43
afgestaan*

_________________________________________
Bram • Duce Tempus Eget

YouKnowMyName. 11.09.18 11:17
Wel apart dat als de CF afgestaan zou worden, er gestackt wordt wanneer er edels op lopen. Ik dacht dat je de spelers gesproken had?

Het is niet de eerste keer dat wij CF's in ons cluster hadden. Voorheen had mauwie ook al 2 dorpen in mijn cluster. Gelukkig is die inmiddels weg.

Ik had vernomen dat .Da Vinci je ook al ons voorstel betreft afspraken heeft gestuurd.

Ik hoop dat we ondanks een vervelende start, een fatsoenlijke oorlog kunnen voeren.

Duce Tempus Eget 13.09.18 00:16
Prima, net de speler gecontacteerd wie de CF heeft en wacht nu op antwoord.
Zal 'm ook eens appen.

Verder ga ik akkoord met de afspraken en gooi ik ze op het forum.
Mocht er vanuit onze kant niet aan gehouden worden gelieve mij gelijk te contacteren zodat ik adequaat kan optreden, je hebt mijn woord dat ik dit dan ook alles behalve licht zal opvatten.
Ik ga er niet van uit, maar dan is dit ook gedekt.

_________________________________________
Bram • Duce Tempus Eget


Duce Tempus Eget 13.09.18 00:22
Och god... mensen zijn het nu al niet eens met de afspraken -.-

_________________________________________
Bram • Duce Tempus Eget

Duce Tempus Eget 13.09.18 00:31
Jesse van Usus wil het dorp niet afstaan, geprobeerd het af te dwingen maar nu gooit die het op een andere boeg en sleurt verschillende stamleden hierin mee...

_________________________________________
Bram • Duce Tempus Eget

YouKnowMyName. 13.09.18 00:33
Okee spijtig. Zou erg jammer zijn als dit een oorlog moet worden zonder afspraken en met CF's...

Duce Tempus Eget 13.09.18 00:34
Ja helemaal mee eens, baal hier ontzettend van.
Probeer hier eerlijke en fatsoenlijke afspraken te maken die niet te gek zijn, gaat er intern moeilijk gedaan worden.
Ik ga proberen, nogmaals, het af te dwingen.

_________________________________________
Bram • Duce Tempus Eget
 
Reactiescore
382
Tja, wat moest je anders verwachten van zieke piraten? :p

Nee spijtig dat dit weer zo moet gaan, maar het feit dat duce dit uit allemaal macht probeert om te praten vind ik wel weer een van goede wil tuigende actie.
 

DeletedUser78400

Guest
Tja, wat moest je anders verwachten van zieke piraten? :p

Nee spijtig dat dit weer zo moet gaan, maar het feit dat duce dit uit allemaal macht probeert om te praten vind ik wel weer een van goede wil tuigende actie.

Duce probeert het ook gewoon goed te doen, alleen zijn stam genoten zijn het er niet mee eens.
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser71336

Guest
Daarom plaats ik dit ook op het AF om iedereen te laten weten wat voor een stam TIP is.
Ik neem het je ook alles behalve kwalijk, sterker nog, stond ik in jouw schoenen had ik exact het zelfde gedaan.
 

DeletedUser73162

Guest
Grappig dat spelers die in het verleden overal schijt aan hadden nu met dit soort wijsheden op het AF komen.
 
Reactiescore
1.367
Grappig dat spelers die in het verleden overal schijt aan hadden nu met dit soort wijsheden op het AF komen.

Mensen veranderen, net zoals dat ik kata's altijd leuk vond snap ik nu dat het gewoon irritant is voor beide kanten
 

DeletedUser73162

Guest
Ik zie nog nergens dat er met kata gegooid is, dus zulke afspraken zouden niet al te moeilijk moeten zijn. CF afspraken is altijd gewoon moeilijk, en nozem heeft hier ook een verleden in, kan snappen dat ze die kerel voor geen meter vertrouwen.
 
Reactiescore
1.367
Ik zie nog nergens dat er met kata gegooid is, dus zulke afspraken zouden niet al te moeilijk moeten zijn. CF afspraken is altijd gewoon moeilijk, en nozem heeft hier ook een verleden in, kan snappen dat ze die kerel voor geen meter vertrouwen.

Ik geef een voorbeeld, Kata's, CF's etc zijn gewoon spel verziekend
 
Bovenaan