DeletedUser79783
Guest
zullen we dit topic mooi houden dan alleen maar de wereld afkraken en zeuren op het AF we gaan er een mooie wereld van maken!
Auke
Auke
snifLil Pump... Oke Infected kill ze.
Succes aan beide kanten gewenst.
Hoort Aux D in deze oorlog trouwens niet bij infect? Gezien er in het verleden os vanuit iSvenny naar Da vinci is gegaan.
Leuk dat je dit zegt, op een van de screenshots is zelfs te zien dat Aux D Licht blauw gemarkeerd is.
Het is een theorie maar dat zou dus zo de waarheid kunnen zijn dat Aux D BG is met Infect.
Jesse
Leuk dat je dit zegt, op een van de screenshots is zelfs te zien dat Aux D Licht blauw gemarkeerd is.
Het is een theorie maar dat zou dus zo de waarheid kunnen zijn dat Aux D BG is met Infect.
Jesse
Vandaar dat red sky een dorp neemt van isvenny? of is dat ook intern?
Tja, wat moest je anders verwachten van zieke piraten?
Nee spijtig dat dit weer zo moet gaan, maar het feit dat duce dit uit allemaal macht probeert om te praten vind ik wel weer een van goede wil tuigende actie.
Ik heb echt m'n best gedaan ja, maar helaas dachten stammies er anders over.Duce probeert het ook gewoon goed te doen, alleen zijn stam genoten zijn het er niet mee eens.
Daarom plaats ik dit ook op het AF om iedereen te laten weten wat voor een stam TIP is.Ik heb echt m'n best gedaan ja, maar helaas dachten stammies er anders over.
Ik heb echt m'n best gedaan ja, maar helaas dachten stammies er anders over.
Ik neem het je ook alles behalve kwalijk, sterker nog, stond ik in jouw schoenen had ik exact het zelfde gedaan.Daarom plaats ik dit ook op het AF om iedereen te laten weten wat voor een stam TIP is.
Grappig dat spelers die in het verleden overal schijt aan hadden nu met dit soort wijsheden op het AF komen.
Ik neem het je ook alles behalve kwalijk, sterker nog, stond ik in jouw schoenen had ik exact het zelfde gedaan.
Ik zie nog nergens dat er met kata gegooid is, dus zulke afspraken zouden niet al te moeilijk moeten zijn. CF afspraken is altijd gewoon moeilijk, en nozem heeft hier ook een verleden in, kan snappen dat ze die kerel voor geen meter vertrouwen.