The hall of Fame W22

Reactiescore
1.075
blond-229x300.jpg

how did you know i like her?:eek:

ook even mijn verhaal + bedankwoorden uiten.

Ik ben enkele jaren geleden begonnen op wereld 22 toen ik Robin van Robryman, daar heb ik een tijdje geco't vossie lag er nog (verrekte noob:p) maar was nogal saai accountje, dus gaf ik de moed al snel op en zei ik tegen Robin weer te stoppen op Robry.

Toen ik weer wat vrije tijd had dacht ik op een maandagmiddag 'eens kijken of ik weer accie van vinden op w22' en zie daar, daar kwam het account detoost aanwaaien. Na een tijdje met ups en down te spelen begon ik uiteindelijk aan een periode van bijna non stop activiteit. Waar ik uiteindelijk samen met Roy van mlicka in de leiding van Fear! kwam zetelen aangezien de gehele leiding van fear! met uitzondering van Gerbert gestopt was op w22. Ik weet dat ik niet de beste leider ben geweest die Fear! kon hebben, dat ik veel impulsiviteit heb getoond en dit alsnog doe. Dat maakt me niet minder trots dat ik deel heb kunnen maken in het succes wat Fear! gekend heeft en altijd zal kennen. Na de val van Modus ben ik uit de leiding gestapt, mede omdat ikzelf ook geen zin meer had in wereld 22. Alle fronten die ik maakte gingen op delete. Toen een hele poos inactief geweest, co's hebben nooit het gewenste effect gehad. Dus zelf maar af en toe de clears en edels uitgepleurd.

Mijn dank gaat uit naar Gerbert die me de kansen heeft gegeven die ik heb gekregen in Fear!, Pepijn, luuk, sven en jens voor de hartelijke samenwerking tegen ~tnw~.
Jurriën en z'n co (kan ff naam niet terug vinden:p) , robin (van cruise), angel en boris van het destijds Team! bondgenootschap.
Roy voor de vele malen dat hij m'n edels klaarzette <3<3
Robin van Robryman dat hij me kennis heeft laten maken met wereld 22.
de o zo vele [MB] en fear! spelers die het vertrouwen in me hadden toen ik co's en nieuwe spelers zocht voor hun. Zonder de gewilligheid van de oud spelers had Fear! deze wereld nooit gewonnen dat mogen we nooit vergeten.

Ook hartelijk dank aan de ex UWS leiding omdat deze ook steeds het vertrouwen in mij hebben gehad toen de samenwerking naar modus toe nog recht stond. Ook zonder hun had het een pak moeilijker gegaan.

Martijn voor de activiteit in de periodes waar de wereld al zo goed als gewonnen was.
Hans en wobke, onze 2 ouwe rakkers maar toch niet de minste!

en alle anderen die ik vast nog vergeet, to much to say...

Met Vriendelijke Groeten
Steff
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69389

Guest
how did you know i like her?:eek:

ook even mijn verhaal + bedankwoorden uiten.

Ik ben enkele jaren geleden begonnen op wereld 22 toen ik Robin van Robryman, daar heb ik een tijdje geco't vossie lag er nog (verrekte noob:p) maar was nogal saai accountje, dus gaf ik de moed al snel op en zei ik tegen Robin weer te stoppen op Robry.

Toen ik weer wat vrije tijd had dacht ik op een maandagmiddag 'eens kijken of ik weer accie van vinden op w22' en zie daar, daar kwam het account detoost aanwaaien. Na een tijdje met ups en down te spelen begon ik uiteindelijk aan een periode van bijna non stop activiteit. Waar ik uiteindelijk samen met Roy van mlicka in de leiding van Fear! kwam zetelen aangezien de gehele leiding van fear! met uitzondering van Gerbert gestopt was op w22. Ik weet dat ik niet de beste leider ben geweest die Fear! kon hebben, dat ik veel impulsiviteit heb getoond en dit alsnog doe. Dat maakt me niet minder trots dat ik deel heb kunnen maken in het succes wat Fear! gekend heeft en altijd zal kennen. Na de val van Modus ben ik uit de leiding gestapt, mede omdat ikzelf ook geen zin meer had in wereld 22. Alle fronten die ik maakte gingen op delete. Toen een hele poos inactief geweest, co's hebben nooit het gewenste effect gehad. Dus zelf maar af en toe de clears en edels uitgepleurd.

Mijn dank gaat uit naar Gerbert die me de kansen heeft gegeven die ik heb gekregen in Fear!, Pepijn, luuk, sven en jens voor de hartelijke samenwerking tegen ~tnw~.
Jurriën en z'n co (kan ff naam niet terug vinden:p) , robin (van cruise), angel en boris van het destijds Team! bondgenootschap.
Roy voor de vele malen dat hij m'n edels klaarzette <3<3
Robin van Robryman dat hij me kennis heeft laten maken met wereld 22.
de o zo vele [MB] en fear! spelers die het vertrouwen in me hadden toen ik co's en nieuwe spelers zocht voor hun. Zonder de gewilligheid van de oud spelers had Fear! deze wereld nooit gewonnen dat mogen we nooit vergeten.

Ook hartelijk dank aan de ex UWS leiding omdat deze ook steeds het vertrouwen in mij hebben gehad toen de samenwerking naar modus toe nog recht stond. Ook zonder hun had het een pak moeilijker gegaan.

Martijn voor de activiteit in de periodes waar de wereld al zo goed als gewonnen was.
Hans en wobke, onze 2 ouwe rakkers maar toch niet de minste!

en alle anderen die ik vast nog vergeet, to much to say...

Met Vriendelijke Groeten
Steff

Na al die jaren ken ik je toch wel Steffie.:cool:
 

DeletedUser59349

Guest
Mooie stukjes :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62454

Guest
Even Stangen, dit bericht heb ik al die jaren bewaart en nooit gedeeld, misschien nu maar even uit de kast komen :D

Beste [player]Atomic Skull[/player] en leden [ally]Modus[/ally],


Naar aanleiding van de recente ontwikkelingen willen wij graag een sollicitatie doen bij [ally]Modus[/ally].

Ik spreek over wij omdat dit account bespeeld wordt door 2 personen die al wat jaartjes meegaan op tw-gebied.

Allereerst over mijzelf. (vrouwen gaan nu eenmaal voor)
Mijn naam is Ellen en ik speel ondertussen alweer 3,5 jaar TW.
Ik ben begonnen op w7 met het QuillanRedg account (opgebouwd tot ± 3M). Al vrij snel was het account een geliefd account om daar massa attacks op te doen door onze toenmalige vijand [TWR] een van de topstammen van w7. Je kunt dus wel stellen dat ik daar heel wat defence skills heb geleerd en een aanvalletje meer of minder mij ook geen zorgen geeft.
Om persoonlijke redenen heb ik een paar maanden een pauze in moeten lassen en het account doorgegeven aan anderen.
Hierna heb ik een account gekregen (Sharbelsz) wat een intern was voor CN, ook een top 3 stam op dat moment. Daar heb ik met veel plezier een half jaar op gespeeld en binnen no time met een goede stamgenoot een paar spelers mee kunnen opruimen omdat het account een overschot aan edels genoot.

Na de interning van Sharbelsz ben ik op het account Comatauz terechtgekomen. Het account heb ik en later samen met mijn toenmalige co Lars (nu spelend op Begaaiers) opgebouwd van zo ong. 7M naar 25M. Ook heb ik daar een leidinggevende functie gehad.
Het leuke van het spelen bij CN was de vaak goede en strakke planning op de tegenstander. Het aanvallen in plaats van te moeten verdedigen heeft mij nog meer plezier in het spelletje gegeven.
Ook bij CN heb ik een leuke massa attack mogen meemaken en daar heb ik mijn co van nu leren kennen, Gilgamesjke.
Het Comatauz account heeft altijd wel en vrij hoge ranking gehad top 15 en ODA en ODD was het altijd wel top 10.


Na w7 ben ik samen gestart op w17 (Sharbelsz), om weer eens even gewoon te kunnen spelen zonder constant te moeten deffen. Een zeer leuke tijd daar gehad in InS en ook nog even een periode in -MMD- de nummer 1 stam van dat moment.
W17 is een dode wereld er gebeurt weinig dus account staat daar stil, tegenstanders worden barbaar dus is er niet veel meer te beleven.

Door het rustige gedoe van w17 ben ik samen met Gilgamesjke gestart op w21. De klik die we hadden we hadden van, eerst babbelende vijanden tot stamgenoten naar een nu goed samenwerkende team is een bijzondere. We vullen elkaar goed aan, al moet ik er eerlijk bij zeggen dat Gilga de aanvallendste van het stel is. Zijn defence skills zijn echter ook niet te versmaden en hij zal altijd kijken of hij alles uit de kast kan halen om het de tegenstander zo lastig mogelijk te maken.
Ik speel daar nu nog samen met Cornelis rex.

Op w22 hebben we dit co-schap dus doorgezet in [ally]InS[/ally] dat werd opgericht door een topspeler van w7 Aslanturk die speelde op het account van Cornelis Rex. Helaas moest hij door prive omstandigheden al vrij snel stoppen en hebben Gilga en ik getracht InS groot te maken.

Ik zal ook even een beeld proberen te schetsen van Gilgamesjke mijn mannelijke medespeler, aangezien hij er nu even zelf niet is. Hopelijk heb ik de feitjes aardig in de richting en zo niet dan kan hij het altijd nog wel hier of daar aanvullen.

w7 speler: begonnen in If en al vrij snel naar InS. In InS heeft hij nog enige tijd op het account Zeeuwse land gespeeld. Beide accounts gevreesd door de vijand.
Topspeler pur sang en een aanwinst voor elke stam. Aanvallende speler en iemand met een zeer groot stamgevoel, die ook altijd klaar zal staan om clears of ondersteuning te leveren. VV's worden ook regelmatig opgepakt.
Daarnaast laat hij zich graag wel eens horen op het forum en is het iemand die graag dingen uitzoekt. (legerkampen, kenden al vrij snel geen geheimen meer)
Gilgamesjke is 1 van de beste tw-spelers die ik ken.

Waarom [ally]Modus[/ally].
Meer opties zijn er eigenlijk niet. Ik weet dat er bij [ally]Modus[/ally] ook zeer veel belang gehecht word aan stamacties en daar zijn wij ook voorstander van.
Ook is natuurlijk wel zo dat we onze eigen bootjes ook kunnen doppen.
Ik weet zeker dat het [player]Sharbelsz[/player] team een aanvulling kan zijn voor Modus.

Indien iemand meer informatie wil hebben stuur gerust een pm en die zal zo snel mogelijk beantwoord worden.
Kaartjes e.d ik denk niet dat ik die erbij hoef te doen :)

Met vriendelijke groet,

[player]Sharbelsz[/player]
Gilga en Ellen


p.s. Ik wil bij deze zeker pleiten om toch te overwegen om ons als groep op te nemen. Het is en goed team en als je daarover nog vragen hebt kun je die ook stellen.
 

DeletedUser

Guest
Deze is al wel heel erg oud :p Al van voordat [BP] en InS samen zijn gegaan :p Geschreven door Gilga en Ellen, niet eens door jou zelf dus hehe

Achteraf zijn die twee blij geweest dat het toch maar niet zo is verlopen denk ik ^^
 
Reactiescore
2.478
Tot slot wil ik nog een aantal namen noemen die voor mij Fear tot een succes hebben gemaakt en daarna als de echte afsluiting nog een paar in het bijzonder.

Aldo, Frank, Jasper, Jeroen, Martijn, Leon, Pepijn, Ramon & Wobke. Bedankt voor jullie tomeloze inzet ten bate van de stam. En de sfeer

Ik was er alleen maar in het begin van de wereld he ;) Na notic(zoiets) was ik ook weg

Fear! hier nogmaals mijn felicitaties :D
 

DeletedUser62454

Guest
Deze is al wel heel erg oud :p Al van voordat [BP] en InS samen zijn gegaan :p Geschreven door Gilga en Ellen, niet eens door jou zelf dus hehe

Achteraf zijn die twee blij geweest dat het toch maar niet zo is verlopen denk ik ^^

Dat geloof ik ook wel, ik vond het gewoon zonde om hem al die jaren te hebben bewaard maar nooit te hebben gepost.
Zie nu het verraad :eek:
Nee hoor

Ik was er alleen maar in het begin van de wereld he ;) Na notic(zoiets) was ik ook weg

Fear! hier nogmaals mijn felicitaties :D

:p jij kwam altijd nog langs om mij PA te sponseren <3
 
Bovenaan