The Golden Awards

DeletedUser

Guest
Beste stam: TAoW
Meest belovende stam voor de toekomst: is er niet.
Slechtste stam: HONOR
Beste speler: Ieder heeft z'n kwaliteiten, dus geen speciaal iemand.
Meest belovende speler voor de toekomst: Loverke
Slechtste speler: Tiklo007
Beste leider: Vija
Favoriete leider: Vija
Slechtste leider: -
Favoriete forumfiguur: -
Minst favoriete forumfiguur: Mikie
Meest Arrogante Spelers: Mike
Minst Arrogante Spelers: Merlock
Mooiste profiel afbeelding (speler): -
Mooiste profiel afbeelding (stam): -
Meest onterechte top stam*: -
Meest onterechte top speler*: -

wat een waardeloze lijst zeg
 

DeletedUser6540

Guest
de lijst an sich is waardeloos, de antwoorden daarentegen weer heel goed!
 

DeletedUser

Guest
Ag het is wel grappig, terug in 2008 dacht ik met mijn geweldige stam HONOR wel eens kon ondermijnen, om dan enorme verhalen van Lord Obuma te horen over ''wereld overheersing'', en ze bestaan nog steeds (ondanks dat ze ons 1 vs 1 niet konden verslaan en hulp invroegen van TCA:D). Begonnen aan de rand van k57 op k58 en uitgegroeit tot waar ze nu zijn. Het is toch de oudste stam (ja ouder dan TAoW dat toen nog FICA heette ofzo) op wereld 8 aanwezig. Ik hoop alleen dat de originele speler van Yogiprof nog speelt, dat was ook een van mijn oude stammies in 2008, en Smoo en Lord Obuma en Hekke en pukkie1.:p Ondanks wat spelers die het spel niet snapte toendertijd, wat ook mijn voorsprong van zo'n 100 dorpen verklaarde (kuch daniboyii kuch) voordat ik op delete ging. Maar hopelijk hebben die wat geleerd in de tussentijd.
 

DeletedUser

Guest
ag het is wel grappig, terug in 2008 dacht ik met mijn geweldige stam honor wel eens kon ondermijnen, om dan enorme verhalen van lord obuma te horen over ''wereld overheersing'', en ze bestaan nog steeds (ondanks dat ze ons 1 vs 1 niet konden verslaan en hulp invroegen van tca:d). Begonnen aan de rand van k57 op k58 en uitgegroeit tot waar ze nu zijn. Het is toch de oudste stam (ja ouder dan taow dat toen nog fica heette ofzo) op wereld 8 aanwezig. Ik hoop alleen dat de originele speler van yogiprof nog speelt, dat was ook een van mijn oude stammies in 2008, en smoo en lord obuma en hekke en pukkie1.:p ondanks wat spelers die het spel niet snapte toendertijd, wat ook mijn voorsprong van zo'n 100 dorpen verklaarde (kuch daniboyii kuch) voordat ik op delete ging. Maar hopelijk hebben die wat geleerd in de tussentijd.

vica
 

DeletedUser

Guest
Ag het is wel grappig, terug in 2008 dacht ik met mijn geweldige stam HONOR wel eens kon ondermijnen, om dan enorme verhalen van Lord Obuma te horen over ''wereld overheersing'', en ze bestaan nog steeds (ondanks dat ze ons 1 vs 1 niet konden verslaan en hulp invroegen van TCA:D). Begonnen aan de rand van k57 op k58 en uitgegroeit tot waar ze nu zijn. Het is toch de oudste stam (ja ouder dan TAoW dat toen nog FICA heette ofzo) op wereld 8 aanwezig. Ik hoop alleen dat de originele speler van Yogiprof nog speelt, dat was ook een van mijn oude stammies in 2008, en Smoo en Lord Obuma en Hekke en pukkie1.:p Ondanks wat spelers die het spel niet snapte toendertijd, wat ook mijn voorsprong van zo'n 100 dorpen verklaarde (kuch daniboyii kuch) voordat ik op delete ging. Maar hopelijk hebben die wat geleerd in de tussentijd.

Schiet denk ik niemand meer van over van die mensen dat je zegt :) (kan er altijd naast zitten)
 
Bovenaan