The Golden Awards

DeletedUser

Guest
Of die ferdy81 nou pro was of niet, het feit blijft dat TAoW momenteel de touwtjes in handen heeft, en hij dus ongelijk had. :D

hij is 1 van de beste spelers van tw.nl;)
naast bona

En team Surgeon;)
En rogier.

Taow kan best de touwtjes in handen hebben , Maar als het oude vib had doorgespeeld hadden we veel minder kans gemaakt;)
 

DeletedUser

Guest
Dat geloof ik zeker. Alleen als je zulke praatjes hebt, en verkondigt dat wij dorpenuitbouwers waren, en dat het spel dan zo'n wending gaat hebben, mag ik toch best mijn zegje doen vind ik :p
 

DeletedUser

Guest
Bestaat er een award voor de speler die de meeste stammen heeft verslonden?

''ex Ants /Lux /Lone W/Chiq/REDS/Modus/Mi!F/Time!/17th/Hypo/NOT!/S.Inc/|P|/Order'', Ik tel veertien stammen.

Dat wil zeggen dat je heel veel accounts hebt gehad en dat je geen doorzetter bent. Als dat geldt voor al die voormalige ViB'ers weet ik het wel. Gewoon doorspelen. Wie a zegt, moet b zeggen.
 
Reactiescore
14
Bestaat er een award voor de speler die de meeste stammen heeft verslonden?

''ex Ants /Lux /Lone W/Chiq/REDS/Modus/Mi!F/Time!/17th/Hypo/NOT!/S.Inc/|P|/Order'', Ik tel veertien stammen.

Dat wil zeggen dat je heel veel accounts hebt gehad en dat je geen doorzetter bent. Als dat geldt voor al die voormalige ViB'ers weet ik het wel. Gewoon doorspelen. Wie a zegt, moet b zeggen.

Voor zover iok weet was JeWeetToch geen Vibber, maar een Lux speler... Dus let iets beter op je woorden vooral je iets zegt ;)
 

DeletedUser15937

Guest
Dat geloof ik zeker. Alleen als je zulke praatjes hebt, en verkondigt dat wij dorpenuitbouwers waren, en dat het spel dan zo'n wending gaat hebben, mag ik toch best mijn zegje doen vind ik :p

Ik zal mn mening dan maar iets bijstellen ;) Jullie zijn prima Dorpen uitbouwers oftewel edelvoer met een speciaal sausje die niet van stoppen weten. Feit is dat jullie idd het langst volhouden tot nu toe.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser25273

Guest
Ik zal mn mening dan maar iets bijstellen ;) Jullie zijn prima Dorpen uitbouwers oftewel edelvoer met een speciaal sausje die niet van stoppen weten. Feit is dat jullie idd het langst volhouden tot nu toe.

Accountje naast me Ferdy?:D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Bestaat er een award voor de speler die de meeste stammen heeft verslonden?

''ex Ants /Lux /Lone W/Chiq/REDS/Modus/Mi!F/Time!/17th/Hypo/NOT!/S.Inc/|P|/Order'', Ik tel veertien stammen.

Dat wil zeggen dat je heel veel accounts hebt gehad en dat je geen doorzetter bent. Als dat geldt voor al die voormalige ViB'ers weet ik het wel. Gewoon doorspelen. Wie a zegt, moet b zeggen.

Als je had nagedacht.
Is w8:) Lone W Chiq en lux
w13 REDS
w15 Ants Hypo en NOT!
w16 Modus mi!f Time!
w18|P|
w17 17th
w21 S.inc
w4 Order.

^^;)

Stammen veranderen?;)
 

DeletedUser

Guest
Ik zal mn mening dan maar iets bijstellen ;) Jullie zijn prima Dorpen uitbouwers oftewel edelvoer met een speciaal sausje die niet van stoppen weten. Feit is dat jullie idd het langst volhouden tot nu toe.

Dat ik dat ooit nog uit jouw computer heb zien komen. :D
 

DeletedUser

Guest
Zijn verwachtingen zijn al eerder niet uitgekomen, dus moet ik dit serieus nemen? :p
En daarbij nuanceert hij zijn oudere bewering, dus er zit al progressie in:)

Maar ach, ik speel niet meer op wereld 8, dus zou eigenlijk niet weten hoe de situatie daar is.
 
Bovenaan