The Golden Awards

DeletedUser

Guest
Beste stam: TAoW, no doubt
Meest belovende stam voor de toekomst: B2B
Slechtste stam: Geen idee, kom ik de komende weken er wel achter.
Beste speler: de Berts van Bladieblaat, Demo73, Jurgen van Ptagi, ben van benleonard, haantje, Da Phoenix en anderen die ik vergeet :).
Meest belovende speler voor de toekomst: Emuk, chiela
Slechtste speler: -
Beste leider: ptagi, benleonard, ferdy81, stafke
Favoriete leider: careless
Slechtste leider: -
Favoriete forumfiguur: careless, an gerfist, de rest zijn er niet meer :(
Minst favoriete forumfiguur: -
Meest Arrogante Spelers: oude garde van ViB :D
Minst Arrogante Spelers: -
Mooiste profiel afbeelding (speler): -
Mooiste profiel afbeelding (stam): -
Meest onterechte top stam: -
Meest onterechte top speler: -
 
Reactiescore
14
Beste stam: TAoW, no doubt
Meest belovende stam voor de toekomst: B2B
Slechtste stam: Geen idee, kom ik de komende weken er wel achter.
Beste speler: de Berts van Bladieblaat, Demo73, Jurgen van Ptagi, ben van benleonard, haantje, Da Phoenix en anderen die ik vergeet :).
Meest belovende speler voor de toekomst: Emuk, chiela
Slechtste speler: -
Beste leider: ptagi, benleonard, ferdy81, stafke
Favoriete leider: careless
Slechtste leider: -
Favoriete forumfiguur: careless, an gerfist, de rest zijn er niet meer :(
Minst favoriete forumfiguur: -
Meest Arrogante Spelers: oude garde van ViB :D
Minst Arrogante Spelers: -
Mooiste profiel afbeelding (speler): -
Mooiste profiel afbeelding (stam): -
Meest onterechte top stam: -
Meest onterechte top speler: -

Dankje:) , en 100% mee eens.
 

DeletedUser

Guest
Hier is mijn lijst. :)

Beste stam:TAoW en B2B
Meest belovende stam voor de toekomst: R:)
Slechtste stam: /
Beste speler: Da Phoenix
Meest belovende speler voor de toekomst: Emuk, chiela
Slechtste speler: /
Beste leider: Oude knight leiding met Sven, Wendy enz...
Favoriete leider: Oude knight leiding met Sven, Wendy enz...
Slechtste leider:/
Favoriete forumfiguur:an gerfist
Minst favoriete forumfiguur:/
Meest Arrogante Spelers:
Minst Arrogante Spelers: Sven(Da Phoenix) , Pompedom
Mooiste profiel afbeelding (speler):Nec-Europa
Mooiste profiel afbeelding (stam): TAoW
Meest onterechte top stam:/
Meest onterechte top speler:/
 

DeletedUser

Guest
Beste stam:B2B
Meest belovende stam voor de toekomst: B2B
Slechtste stam: /
Beste speler: demo73
Meest belovende speler voor de toekomst: Benleonard en Ptagi
Slechtste speler: /
Beste leider: Ken er niet zoveel maar denk oude knight leiding.
Favoriete leider: Oude knight leiding
Slechtste leider:/
Favoriete forumfiguur: an gerfist
Minst favoriete forumfiguur:/
Meest Arrogante Spelers:
Minst Arrogante Spelers: iedereen van R :)
Mooiste profiel afbeelding (speler): Da Phoenix
Mooiste profiel afbeelding (stam): TAoW
Meest onterechte top stam:/
Meest onterechte top speler:/
 
Reactiescore
14
Beste stam: TAoW toch nog wel
Meest belovende stam voor de toekomst: B2B
Slechtste stam: Ik denk dat er nu een tijdperk is van W8 dat alle slechte stammen wel weggespeeld zijn, of dat ze weggespeeld worden.
Beste speler: Bladieblaat
Meest belovende speler voor de toekomst: Lord Sharky gaat eenn nieuw tijdperk tegemoed :)
Slechtste speler: /
Beste leider: Ferdy81, Demo73, Bladieblaat + andere van de oude ViB garde
Favoriete leider: Bladieblaat, Demo73 en oude Benleonard
Slechtste leider:/
Favoriete forumfiguur:
Minst favoriete forumfiguur:/
Meest Arrogante Spelers:
Minst Arrogante Spelers: Ptagi, no doubt
Mooiste profiel afbeelding (speler): Benleonard
Mooiste profiel afbeelding (stam): TAoW
Meest onterechte top stam:/
Meest onterechte top speler: Ik denk nu even Gladys, niet omdat ik er niet op vertrouw dat ze wel wat kan, maar ze staat nogsteeds in de top door internen en barbaren edelen. Ik zou wel eens wat meer van haar/hem willen zien.
 

DeletedUser

Guest
Heerlijk dit. Ik ben even de oude topics aan het herlezen. Ik verwijs iedereen die interesse heeft in een stukje ViB - TAoW geschiedenis door naar pagina 155. Vanaf daar doorlezen, en je kan je prima vermaken met discussies uit de oude doos. Ik blijk nogal arrogant geweest te zijn, en werd door heel veel mensen benoemd als meest arrogante speler, en minst favoriete forumfiguur. Onzin natuurlijk :p

10-20 pagina's verder zijn de ViB'ers opvallend genoeg mijn posts wel meer gaan waarderen. Waarschijnlijk omdat ik destijds ViB de award van 'Beste stam' gaf.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
hups....dorpen uitbouwen jij!!!!! Alles wat ik zeg is tot nu toe uitgekomen op tw.nl.... Je stammeke is gewoon edelvoer.. Zelfs nu ik gestopt ben weet ik nog meer over de interne problemen in taow dan jouw persoon.... Zou ik liegen denk je als ik zeg dat jullie forum atm onder curatele staat bij vib en dit niet via 1 ingang maar meerdere... Hierop basseer ik mijn ongezouten mening....

taow is edelvoer... Sommige leden zoals prima moeten het alleen nog ervaren... Eerst was fog aan de beurd, toen lux en met taow is het niet de vraag of, maar wanneer. Natuurlijk zal prima dit ontkennen en ik adviseer vib om hem in die waan te laten. Des te meer dorpen ze uitbouwen voor vib...


:d
 

DeletedUser59215

Guest
Heerlijk dit. Ik ben even de oude topics aan het herlezen. Ik verwijs iedereen die interesse heeft in een stukje ViB - TAoW geschiedenis door naar pagina 155. Vanaf daar doorlezen, en je kan je prima vermaken met discussies uit de oude doos. Ik blijk nogal arrogant geweest te zijn, en werd door heel veel mensen benoemd als meest arrogante speler, en minst favoriete forumfiguur. Onzin natuurlijk :p

10-20 pagina's verder zijn de ViB'ers opvallend genoeg mijn posts wel meer gaan waarderen. Waarschijnlijk omdat ik destijds ViB de award van 'Beste stam' gaf.

Ik snap het wel;)
 

DeletedUser32962

Guest
hahaha kom je even de boel nieuw leven inblazen hier prima? ;)
nja van de uitspraken van "overleden" speler is niet veel terecht gekomen he! :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Wat leuker dan zo'n oud-strijders-topic waar geen ruk te vertellen valt, lijkt me?
 

DeletedUser52445

Guest
Hoezo niet,
dit gaat over wat je nu vind,
het oud strijders reunie topic daar worden oude verhalen opgehaald van deze wereld.
dit topic is voor wie je de beste of de slechte vind bijvoorbeeld
 

DeletedUser

Guest
Ik bedoel niet dit topic als "The Golden Awards", maar dit topic als terugblik naar het verleden van wereld 8. Zo kun je nog eens dingen naar voren halen, die vroeger zijn besproken.
Dat oud-strijders topic kan dat natuurlijk ook, maar teruglezen in dit topic is natuurlijk wel handig om dat te doen. Nu is dat oud-strijders topic een beetje 'hey jij ook weer hier! leuk zeg!'

Dus vandaar... :p
 

DeletedUser52445

Guest
Ik bedoel niet dit topic als "The Golden Awards", maar dit topic als terugblik naar het verleden van wereld 8. Zo kun je nog eens dingen naar voren halen, die vroeger zijn besproken.
Dat oud-strijders topic kan dat natuurlijk ook, maar teruglezen in dit topic is natuurlijk wel handig om dat te doen. Nu is dat oud-strijders topic een beetje 'hey jij ook weer hier! leuk zeg!'

Dus vandaar... :p

Precies een reunie dus :p
Ik denk dan dat dit topic interessanter is
 

DeletedUser

Guest
Heerlijk dit. Ik ben even de oude topics aan het herlezen. Ik verwijs iedereen die interesse heeft in een stukje ViB - TAoW geschiedenis door naar pagina 155. Vanaf daar doorlezen, en je kan je prima vermaken met discussies uit de oude doos. Ik blijk nogal arrogant geweest te zijn, en werd door heel veel mensen benoemd als meest arrogante speler, en minst favoriete forumfiguur. Onzin natuurlijk :p

10-20 pagina's verder zijn de ViB'ers opvallend genoeg mijn posts wel meer gaan waarderen. Waarschijnlijk omdat ik destijds ViB de award van 'Beste stam' gaf.

Haha de goede oude tijd, al schaam ik me voor mijn reacties..
 
Bovenaan