The Golden Awards

DeletedUser15937

Guest
Taow is edelvoer... Sommige leden zoals Prima moeten het alleen nog ervaren... Eerst was Fog aan de beurd, Toen Lux en met Taow is het niet de vraag of, maar wanneer. Natuurlijk zal Prima dit ontkennen en ik adviseer Vib om hem in die waan te laten. Des te meer dorpen ze uitbouwen voor Vib...
 

DeletedUser

Guest
Hier zit geen feit aan vastgeknoopt.

Volgens mij romantiseert freddy ViB een beetje erg. :p

Ga verder met je winterslaap, kan je verder dromen over de succesen van ViB ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15937

Guest
Wat een toegevoegde reactie van freddy18

Hier zit geen feit aan vastgeknoopt.

Volgens mij romantiseert freddy ViB een beetje erg. :p

Hups....dorpen uitbouwen jij!!!!! Alles wat ik zeg is tot nu toe uitgekomen op tw.nl.... Je stammeke is gewoon edelvoer.. Zelfs nu ik gestopt ben weet ik nog meer over de interne problemen in Taow dan jouw persoon.... Zou ik liegen denk je als ik zeg dat jullie forum ATM onder curatele staat bij vib en dit niet via 1 ingang maar meerdere... Hierop basseer ik mijn ongezouten mening....
 

DeletedUser

Guest
Beide spelers hebben nog ruim 5 mio punten, weg zijn ze allerminst hoor! ;)

Dan zou ik ook bijna weggespeeld zijn met m'n schammele 5.8 mio punten.. :rolleyes:

Ik was sarcastisch :p

ikweetgeenbolder was onbemand, en daar kan ViB niks aan doen. Ik heb daar ook dorpjes van geedeld, maar ik ga niet zeggen dat ik hem gepownd heb, want het was gewoon clearen en edelen ;)

Dacht dat een topstam mensen op een account zetten?

Face The facts... en doe er iets mee

Jou mening is dus geen feit..
 

DeletedUser20173

Guest
Taow is edelvoer... Sommige leden zoals Prima moeten het alleen nog ervaren... Eerst was Fog aan de beurd, Toen Lux en met Taow is het niet de vraag of, maar wanneer. Natuurlijk zal Prima dit ontkennen en ik adviseer Vib om hem in die waan te laten. Des te meer dorpen ze uitbouwen voor Vib...

owja, sure, want FOG is gestopt omdat Vib ze heeft gedwongen daartoe.
FOG had gewoon interne problemen, hadden ze die niet gehad dan was er niks gebeurd. Pas toen FOG die problemen kreeg kon Vib wat meer doen.
maar natuurlijk nadat gummi om zn bek gegaan was en een fusie aanmoest gaan
 

DeletedUser

Guest
owja, sure, want FOG is gestopt omdat Vib ze heeft gedwongen daartoe.
FOG had gewoon interne problemen, hadden ze die niet gehad dan was er niks gebeurd. Pas toen FOG die problemen kreeg kon Vib wat meer doen.
maar natuurlijk nadat gummi om zn bek gegaan was en een fusie aanmoest gaan

Ik durf wedden dat careless ondanks de vele AF stubbelingen de enigste nog gaat zien die durft toegeven dat we er hand in hadden.
Maar kijk zo gaat het altijd, dit, dat maar nooit onze vijanden.
We staan op 1ODA
We staan op 1 kwa ranking
We staan op 1 kwa doorsnede grote speler.
Stammen als TSB, FoG, TaoW, Lux staan allemaal zwaar in het verlies bij ons.
Maar als er wat gebeurd zijn wij noobs en over rated. Overrated noobs die je toch niet van de troon krijgt??
 

DeletedUser15937

Guest
owja, sure, want FOG is gestopt omdat Vib ze heeft gedwongen daartoe.
FOG had gewoon interne problemen, hadden ze die niet gehad dan was er niks gebeurd. Pas toen FOG die problemen kreeg kon Vib wat meer doen.
maar natuurlijk nadat gummi om zn bek gegaan was en een fusie aanmoest gaan

Ik wens Vib heel veel suc6 met het edelen van de bergen wannebee´s dat tegenwoordig tenenkrommend hier op het forum aanwezig is...
 

DeletedUser

Guest
Ik wens Vib heel veel suc6 met het edelen van de bergen wannebee´s dat tegenwoordig tenenkrommend hier op het forum aanwezig is...

Succes hebben we niet nodig, ik vind het gewoon oer, maar dan ook oer grappig hoe de andere zich gedragen op dit forum.
Verslagen worden en dan zo blijven door palaveren, maar oh prima als je ooit weg bent geedeld door ons kom jij net als STG, careless, mc beire en co hier zeggen dat je niet goed genoeg was, geen smoesjes.
Doet me denken aan slaro, same senario...
 

DeletedUser

Guest
Succes hebben we niet nodig, ik vind het gewoon oer, maar dan ook oer grappig hoe de andere zich gedragen op dit forum.
Verslagen worden en dan zo blijven door palaveren, maar oh prima als je ooit weg bent geedeld door ons kom jij net als STG, careless, mc beire en co hier zeggen dat je niet goed genoeg was, geen smoesjes.
Doet me denken aan slaro, same senario...

Komt goed knul, helaas zal dit nooit gebeuren ;)
 

DeletedUser

Guest
Komt goed knul, helaas zal dit nooit gebeuren ;)

En dan heb ik een hoge eigendunk?
De guldensporen slag (random luck battle) heeft zich al voorgedaan en komt er geen 2de maal...
Dus ik zou niet zo vol zelf vertrouwen zijn ...
 

DeletedUser

Guest
Prima, een beetje zelfvertrouwen is goed. Maar je moet niet overdrijven. Als ViB een perfect getimede aanval doet, en 10 spelers al hun clears op jou afsturen, al je muren slopen, eens zien wat je dan nog kan doen ;). Als ze alles timen met een groepje kan niemand wat doen;).
 
Bovenaan