The Golden Awards

DeletedUser16768

Guest
Liever onderschat dan overschat..

En jullie weten het anders wel heel erg op te blazen, die 'prestaties' van jullie:rolleyes:

ik dacht dat je moest doen waar je goed in bent.

Als ik goed ben in het verbloemen van prestaties. So be it!
Als jij niet goed bent in het beargumenteren van je meningen, So be it!
Doen we beiden tenminste iets waar we goed in zijn;)
 

DeletedUser

Guest
ik dacht dat je moest doen waar je goed in bent.

Als ik goed ben in het verbloemen van prestaties. So be it!
Als jij niet goed bent in het beargumenteren van je meningen, So be it!
Doen we beiden tenminste iets waar we goed in zijn;)

Zet ik het nou zo onduidelijk neer, of kan jij niet begrijpend lezen?

En meningen hoef ik niet te beargumenteren, omdat ik (in tegenstelling tot jullie) mijn mening tot niemand wil aandringen.
 

DeletedUser

Guest
Zijn meningen slagen op niks, hij baseert zich op zijn eigen wereldje en verder, zijn plaatje staat me niet aan. :D

Ik geef mijn mening over ViB, en dat wordt door jullie beschouwt als een aanval. Tja, en als er maar iets van kritiek jullie richting in komt gaan jullie de tegenaanval in en verkondigen dat ik een über noob ben (zoals benleonard zegt) en dat ik mijn mening niet goed beargumenteer.
Wat vibbers goed kunnen is een mening verkeert interpreteren, en dat is wat er in vele gevallen gebeurt. En dan heb je nog de posters van VIB:
Beurre = spam
Benleonard = post teveel op frustratie van mijn posts
Bappos = goede poster ;)
Team Rocket = mag mij niet om mijn mooie plaatje

Hij basseert zich louter op imaginaire gedachte van hemzelf.

aka een mening ;)
 

DeletedUser

Guest
Je kan veel over ViB zeggen. Heel veel, komt ook omdat ViB de ligging heeft en veel dingen meemaakt. Maar je kan nooit en te nimmer zeggen dat ViB gefaalt heeft in iets. Alles is altijd tot in de puntjes verzorgt. Bewijs het tegendeel en we hebben een mooie discussie.

Hoe lang bestaat ViB al? Dat verklaart het misschien.
 

DeletedUser

Guest
Zeg eens. Welke stam heeft al iets geevenaard dat wij hebben bereikt? Ongeacht hoelang hun bestaan?

Genoeg, alleen is dit niet bekend over het algemeen.
TAoW heeft bijvoorbeeld al IMPACT & U.N laten verdwijnen, en |TSB| staat er ook niet al te best meer voor. Is dit bekend bij iedereen? Nee.. Waarom niet? Hier wordt niets over op het Algemeen Forum geplaatst wat jullie wel doen na elk succes die jullie behalen.
 

DeletedUser

Guest
Genoeg, alleen is dit niet bekend over het algemeen.
TAoW heeft bijvoorbeeld al IMPACT & U.N laten verdwijnen, en |TSB| staat er ook niet al te best meer voor. Is dit bekend bij iedereen? Nee.. Waarom niet? Hier wordt niets over op het Algemeen Forum geplaatst wat jullie wel doen na elk succes die jullie behalen.

Wow, impact EN u.n.? Wat een patsers zijn jullie zeg :D
 

DeletedUser

Guest
Komen we weer uit op hoe geweldig ViB is..

Laten we het eens over het gedrag van Vibbers tegenover mensen buite ViB hebben!


En Prince, FOG was toch ook edelvoer.. TAow evengoed?
Wat is dan de prestatie?
 

DeletedUser

Guest
leden van TSB, niet geheel tsb, Ik denk bijvoorbeeld dat androos heel wat potentie heeft en jullie nog een harde aan hem zouden krijgen.

Vergeet ook niet de inbreng van nec-europa, careless enz enz, oud fog leden, Dus de naam TaoW zou ik even achterwegen laten.
 

DeletedUser16768

Guest
Komen we weer uit op hoe geweldig ViB is..

Laten we het eens over het gedrag van Vibbers tegenover mensen buite ViB hebben!

Zullen we het doen?

Mensen buiten ViB :rolleyes:
Alleen de manier waarop je het formuleert zegt al genoeg.
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad, we zullen vast niet de enige zijn die beseffen dat we het over mensen hebben die niet in ViB zitten
 

DeletedUser

Guest
Wow, impact EN u.n.? Wat een patsers zijn jullie zeg :D

Inderdaad, en daar is het een feit van dat deze door ons verdwenen is.
Als je naar ViB kijkt:
- FOG weg? Nah, heeft ViB geen rol bij gespeeld.
- Lux? Nah, Lux had een tegenslag te verwerken na het vertrek van beurre en bart.hurink, en hierna is een aanval gevolgt en dat is lastig om dit zo snel en goed op te lossen.
 

DeletedUser16768

Guest
Inderdaad, we zullen vast niet de enige zijn die beseffen dat we het over mensen hebben die niet in ViB zitten

Je formuleert het op de manier dat iedereen buiten ViB om direct tegen ViB is op het forum. Deze implicatie is helaas fout en vaak gebaseerd op directe jaloezie.

Ach ja, je kan blijven zeiken op ViB op het forum. In de tussentijd edelen wij wel weer wat dorpjes van onze "geliefde" tegenstanders.
 

DeletedUser15937

Guest
Wil je zo graag dat ik mijn mening over jou geef?
Aaach ik kan Vib alleen maar adviseren nu om die snuggere Harry's links te laten liggen. Iemand met heel veel praatjes maar die zelf nog geen drol kan produceren. Vib daarintegen heeft recht van spreken, Jij niet en je stammeke die onder curratele staat ook niet... Taow is gewoon een bij elkaar geraapte bende zonder enige visie of teamgevoel. Goed voorbeeld is dat Vib intern en extern 1 blok is. Vanuit Taow zie ik alleen jouw persoon hier showen met zijn eerste okselhaartjes en wat stoere nooit uitvoerbare prietpraat. Vib daarintegen laat leuke stats zien, zowel persoonlijk als in teamverband. Bij jullie is het gewoon random edelen net zoals in alle andere stammen met de fixatie "gratis dorpen." Dit is nu net het verschil tussen topstammen en flopstammen, topstammen weten dat je alleen handhaaft als je ook zo nu en dan gewoon lekker knalt ipv makkelijkere dorpen te pakken zoals het beleid grotendeels in Lux en Fog was en in TaOW is. Zie wat er gebeurd is en zeg nu niet dat dit NIET door Vib komt, want dit komt wel degelijk door VIB....

en nu daadjes Prima en laat die praatjes is achterwegen....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan