The Golden Awards voor W9.nl

DeletedUser

Guest
Als je BAD als topstam zet, is het idd niet serieus ingevuld :D.

Niet kwaad zijn hé, Greenslash


WAT ZEG JE ME NOU !!

GEEN TOPSTAM??


HEB JE WEL DOOR WAT JE ZEGT REBELLER

IK HOU JE IN HET OOG

--

Grapje :p

[BAD] is ook geen topstam (ik versta topstam als een stam in de top 10 die oorlogen heeft gehad en gewonnen, natuurlijk is er maar eentje die ik ken. HUNT)
 

DeletedUser

Guest
WAT ZEG JE ME NOU !!

GEEN TOPSTAM??


HEB JE WEL DOOR WAT JE ZEGT REBELLER

IK HOU JE IN HET OOG

--

Grapje :p

[BAD] is ook geen topstam (ik versta topstam als een stam in de top 10 die oorlogen heeft gehad en gewonnen, natuurlijk is er maar eentje die ik ken. HUNT)

HUNT... oorlogen gehad en gewonnen.... :eek:. Heb ik iets gemist :D?
 

DeletedUser

Guest
HUNT... oorlogen gehad en gewonnen.... :eek:. Heb ik iets gemist :D?

Styx ;)
Daar was ik niet bij dus ik weet de details niet maar ik weet dat hun gewonnen hebben.

--

PGS,, was wel een oorlog ook al heeft HUNT die niet echt gewonnen maarja
PGS was wel eerder weg dusss
 

DeletedUser

Guest
Forummod is hij, zag ik net. :)

Ben benieuwd. Begrijp niet dat ze dat soort spelers als forummoderator aanduiden :p:p Als de spelers beginnen te spammen zal hij gezellig mee spammen :p

Het is maar een grap hoor(voor ik een ban krijg)

succes rebeller :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Oh neej
is rebeller een mod geworden

he sjit
meer kans op waarscuwingen dat heb ik weer ;(
Aan t eind van de volgende week heb ik er weer 4 bij hoor wedden
 

DeletedUser

Guest
Iedereen kan moderator worden, je moet alleen een sollicitatiebrief opsturen. Deze worden selectief gekeurd, en er wordt gestemt door de andere moderators.

Trouwens, ik ben geen spelmoderator maar forummoderator. Bovendien doe ik W9 niet, dus jullie gespam (en dat van mij) mag ik niet weghalen/ verwijderen of wat dan ook.

Maar toch... terug on-topic ;)!
 

DeletedUser

Guest
t.a.b.
styx
dt
pgs
matrix?

in ieder geval zijn we zelf nooit ingezakt

Vind de overwinning op PGS wel mooi, de rest stelde wel niet al te veel voor [denk ik].

Maar goed, moet toegeven dat HUNT het nog verrassend goed doet.
 

DeletedUser

Guest
t.a.b.
styx
dt
pgs
matrix?

in ieder geval zijn we zelf nooit ingezakt

Hmm, Dit is dus de arrogantie van HUNT ;)
T.A.B. Tja ik heb verhalen gehoord van interne problemen, als men dit wilt zal ik dat nog is achterhalen. ik ken nog mensen bij die stam zaten
Styx. Geef ik je gelijk in
Dt, Die is idd door jullie onder druk gezet. maar vergeet niet dat deze stam ook tegen *PG* en Saints (*oM) Grendste
PGS,, Die is uitelkaar gevallen omat de fusie tussen Annie en PGS niet goed ging. daar heeft HUNT weinig mee te maken
Matrix. Is ook niet echt waar,, gewon een groep mensjes die naar HUNT zijn overgelopen. helaas wist ik dat er al problemen waren van te voren en had ik dit dus al voorspeld
 

DeletedUser

Guest
Hmm, Dit is dus de arrogantie van HUNT ;)
T.A.B. Tja ik heb verhalen gehoord van interne problemen, als men dit wilt zal ik dat nog is achterhalen. ik ken nog mensen bij die stam zaten
Styx. Geef ik je gelijk in
Dt, Die is idd door jullie onder druk gezet. maar vergeet niet dat deze stam ook tegen *PG* en Saints (*oM) Grendste
PGS,, Die is uitelkaar gevallen omat de fusie tussen Annie en PGS niet goed ging. daar heeft HUNT weinig mee te maken
Matrix. Is ook niet echt waar,, gewon een groep mensjes die naar HUNT zijn overgelopen. helaas wist ik dat er al problemen waren van te voren en had ik dit dus al voorspeld

Wat ben je weer vrolijk :p

DT heeft bij mijn weten nooit een raakvlak gehad met *oM/Saints hoor? :)

Over PGS: je kan niet ontkennen dat er door HUNT serieus wat druk op werd gezet.

Matrix: Er zijn drie leden gerecruteerd, de rest is ofwel weggeëdeld, ofwel gebeurt dat nu.

T.A.B. heeft het zelfs niet gehaald tot op dat lijstje. :p
 

DeletedUser23855

Guest
k63 was aant begin 60% tab en 40% ons ofzo?

hoe het gedaan is maakt mij niet uit, maar dat wij nu het grootste zijn in k63 vind ik goed genoeg

bij matrix had ik ?? gezet, het is niet mijn kant maar ik zag hem bij diplomatie staan en ze hebben nog maar 9 leden over. Dus trok ik een korte conlusie dat die er met ?? er 8er ook wel bij kon

en ik vind persoonlijk dat dt door ons opgeknapt is ;p
 

DeletedUser

Guest
Ja maar als bijvoorbeeld T.A.B. uit elkaar is gevallen omdat hun interne problemen ( wat niet zeker is) hadden zonder dat jullie daar iest aan hadden egdaan dan hebben jullie daar toch helemaal niks mee te maken.
 
Bovenaan