The Golden Awards voor W9.nl

DeletedUser

Guest
Het enigste is wat ik weet ..

Dat Stater zeker de rang 2 verdiend.
+ De stam One, is een zeer georganiseerde stam die vanuit het niets een topstam geworden is. :p
 

DeletedUser24402

Guest
Het enigste is wat ik weet ..

Dat Stater zeker de rang 2 verdiend.
+ De stam One, is een zeer georganiseerde stam die vanuit het niets een topstam geworden is. :p

One is uit het niets.. idd.. ze hadden niet eerst 3 andere pogingen gedaan maar toch.
 

DeletedUser

Guest
One is uit het niets.. idd.. ze hadden niet eerst 3 andere pogingen gedaan maar toch.

Nja is idd wel een goede stam


Mja nu recruten ze Ijssel waarmee -NB- al zolang mee bezig is hem en Kasperix op te ruimen die nu trouwens ook bij One zit

Hoe zal De BG van *PG* hiermee omgaan want of ze nu nog aanvallen weet ik niet :p
 

DeletedUser

Guest
One is uit het niets.. idd.. ze hadden niet eerst 3 andere pogingen gedaan maar toch.

Ze hebben er misschien even voor gedaan, omdat er problemen kwamen door PGS, deze stam wou maar fuseren, fuseren eerst was annie aan de beurt. Maar annie vond er geen 'band' met de andere leden en ging uit elkaar en toen ging PGS stilletjes dood. Maar satj heeft dat mooi opgelost met een prachtige stam als One. :)
 

DeletedUser

Guest
Waarom stater?

Argumentatie...? :cool:

Ik heb hem persoonlijk (mns), dus iedereen heeft wel zo'n eigen idool, maar ik vind het opzich een speler die eerst goed nadenkt, niet impulsief maar toch goed ondernemend. Sterke speler , en niets voor niets rang 2.. Jaja :rolleyes: punten vechten niet, maar Stater heeft me persoonlijk veel geholpen in vele momenten met troepen daar kan zelf Poly ook van meespreken ;)
 

DeletedUser

Guest
Ze hebben er misschien even voor gedaan, omdat er problemen kwamen door PGS, deze stam wou maar fuseren, fuseren eerst was annie aan de beurt. Maar annie vond er geen 'band' met de andere leden en ging uit elkaar en toen ging PGS stilletjes dood. Maar satj heeft dat mooi opgelost met een prachtige stam als One. :)

Annie nja hadden ze wel een BG mee dus leek mij ook idd de meest logische optie daarnaast hadden ze ook allebij oorlog met HUNT


Maarja zoals je al zei ze hebben het idd goed opgelost nu

Alleen die hoek word dus door One/Saints/HUNT Gedeeld ben benieuwd wie als eerste oorlog krijgt met elkaar Annie dan niet meegerekent want is geen grote stam :p
 

DeletedUser24402

Guest
Ze hebben er misschien even voor gedaan, omdat er problemen kwamen door PGS, deze stam wou maar fuseren, fuseren eerst was annie aan de beurt. Maar annie vond er geen 'band' met de andere leden en ging uit elkaar en toen ging PGS stilletjes dood. Maar satj heeft dat mooi opgelost met een prachtige stam als One. :)

One was er al voordat PGS uit elkaar viel.

Onze puber/satj deed zo veel... (verkeerd).
 

DeletedUser

Guest
One was er al voordat PGS uit elkaar viel.

Onze puber/satj deed zo veel... (verkeerd).

One bestond voor Pgs uit een klein aantal 11 leden, ze stonden al hoog. Hebben zelf de stam Pgs tenslotte niet met actie maar ondernemingen dood gekregen.

En het resultaat van pgs -> dood , annie -> back en het ontstaan van One.

Vind ik dat One. toch het wel mooi, en georganiseerd bereikt hebben ;)
 

DeletedUser24402

Guest
One bestond voor Pgs uit een klein aantal 11 leden, ze stonden al hoog. Hebben zelf de stam Pgs tenslotte niet met actie maar ondernemingen dood gekregen.

En het resultaat van pgs -> dood , annie -> back en het ontstaan van One.

Vind ik dat One. toch het wel mooi, en georganiseerd bereikt hebben ;)

Ben ik niet met je eens.

Als je net even wat daagjes terug kijkt: Satj die de stam PG verlaat..

Om een kinderachtige reden.. ik zie hem niet gauw een goede stam leiden. Misschien heeft One wel goede leden maar een goede leider hebben ze niet.

(Lekker georganiseerd, stam joinen.. later leaven door meningsverschil en je vriendjes meeroepen)
 

DeletedUser

Guest
One bestond voor Pgs uit een klein aantal 11 leden, ze stonden al hoog. Hebben zelf de stam Pgs tenslotte niet met actie maar ondernemingen dood gekregen.

En het resultaat van pgs -> dood , annie -> back en het ontstaan van One.

Vind ik dat One. toch het wel mooi, en georganiseerd bereikt hebben ;)

Wat bereikt hebben?

One heeft nog niets bereikt dacht ik dan, buiten een paar weekjes als stam te functioneren...? :cool:
 

DeletedUser

Guest
Beste stam:BAD
Meest belovende stam voor de toekomst:GOOD
Slechtste stam:HUNT
Beste speler:URBANUS
Meest belovende speler voor de toekomst: pummel18
Slechtste speler:MIJN POES
Beste leider:
Favoriete leider:
Slechtste leider:
Favoriete forumfiguur:
Minst favoriete forumfiguur:
Meest Arrogante Spelers:
Minst Arrogante Spelers:
Mooiste profiel afbeelding (speler):
Mooiste profiel afbeelding (stam):
Meest onterechte top stam:
Meest onterechte top speler:
 

DeletedUser

Guest
Beste stam:BAD
Meest belovende stam voor de toekomst:GOOD
Slechtste stam:HUNT
Beste speler:URBANUS
Meest belovende speler voor de toekomst: pummel18
Slechtste speler:MIJN POES
Beste leider:
Favoriete leider:
Slechtste leider:
Favoriete forumfiguur:
Minst favoriete forumfiguur:
Meest Arrogante Spelers:
Minst Arrogante Spelers:
Mooiste profiel afbeelding (speler):
Mooiste profiel afbeelding (stam):
Meest onterechte top stam:
Meest onterechte top speler:


De helft ontbreekt en lijkt me niet echt serieus ingevuld xD
 
Bovenaan