The flip quit

DeletedUser

Guest
zou ik het account niet mogen hebben:confused:
Houdt Sinterklaas van stoute kinderen?

succes flipje!
succes flippie:)

gr hoh
En zo blijft de zee bestaan en groeien

het ga je goed flip en black ;)
Bedankt en ook aan jullie succes :)

Flip en Sven,

Thanks voor de goede tijden!

See you again @ the next meeting!

We'll keep in touch!
Thanks! Wij hopen ook beide aanwezig te zijn op de volgende meeting!

Bedankt voor je def altijd flip! Door jouw konden we full off spelen met 1100 dorpen. :D
Graag gedaan hoor ;-). Full def spelen had zo ook wel zijn charmes :p
 
Reactiescore
24
Beste resterende w10 spelers,

na een lang, aangenaam en grappig avontuur op deze wereld hebben the flip en ik besloten om er mee te stoppen. Geen van beide had vroeger ooit nog maar gedacht hoog te kunnen eindigen met enkel bb-dorpen te edelen, maar bon na wat meevallers en vele situaties is het ons tegen onze verwachtingen in toch gelukt.
Vorig jaar was het doel nog om de top 20 te proberen binnen raken, enkele maanden geleden stonden we top 10 om dan door te stoten naar de top 5. Hoger dan dat we toen stonden zagen we zelf ook, zou niet lukken. Totdat Sangu besloot om op delete te gaan, waarna we plots naar de tweede plaats gekatapulteerd werden. Een poging ondernemen om toch die #1 plek te behalen konden we niet laten liggen en we hebben er dan ook alles aan gedaan om die plek te kunnen bemachtigen. Maar bon, nu we dit hebben behaald is de zin om nog lang verder te spelen op deze wereld ver te zoeken. Onze vrienden hier zijn ondertussen allemaal al gestopt, de stammen die overblijven liggen mij persoonlijk niet en om op ons eentje het zo lang mogelijk vol te houden tegen al de rest hebben we gewoonweg ook de tijd niet voor. En op termijn logischerwijs ook de troepen niet.
Bij deze hebben we dan ook besloten om, zoals al even te lezen was op ons profiel, op 1 mei op delete te gaan.

Onze dank en respect gaat uit naar Sangu, wij hebben een zeer aangename tijd met jullie gehad en het was ons een genoegen om jullie ondersteuning te bieden. Tevens bedankt voor de uitnodiging op de Sangu me(a)ting, we hebben ons beide daar goed geamuseerd :D.
En dan nog een speciaal apart dankwoordje aan Floris, met wie we vanaf het begin van de wereld goed samengewerkt hebben en meerdere malen leuk mee hebben afgesproken.

Al de mededelingen waarin we als noob, n00b, newb, newbie, idioten, zwakkelingen, lafaards, hielenlikkers, ... zijn bestempeld, houden we bij voor als we nog eens goed willen lachen, dus ook aan jullie bedankt om ons te vermaken :D.

Aan al de rest wensen wij nog veel plezier met het edelen van binnenkort nog 1532 extra barbarendorpjes. Hopelijk hebben jullie er even veel plezier in als wij dat hadden. En moest het wonder boven wonder ooit nog tot deftig edelwerk komen op deze wereld, succes aan de toekomstige kampen!

Met vriendelijke groeten,
13lackhawk & the flip

-The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting

ouwe plaatjesmaker ;p, dat je dit ngo bereikt hebt :D, grt borms
 

DeletedUser10875

Guest
Succes verder!


ps, wanneer gaan we die meeting is regelen?
 

DeletedUser26555

Guest
Ik heb al een tijdje geen MSN meer... Zit met virus en zou dringend moeten formateren :)

Maar kan best werk van gemaakt worden anders zal het er nooit meer van komen...

is het zo erg dat virus?
dat je moet formateren?

ik doe hem altijd binnen in de pc winkel want meestal is het een gevaarlijk ding
 

DeletedUser10875

Guest
Ik heb al een tijdje geen MSN meer... Zit met virus en zou dringend moeten formateren :)

Maar kan best werk van gemaakt worden anders zal het er nooit meer van komen...

Hmm dat zuigt!

Inderdaad, dat ging me net zo. Jij hebt alle e-mail adressen nog of niet?
 
Bovenaan