The End

DeletedUser35496

Guest
Op 4 Oktober 2007 is The Black Legion (T.B.L.) gestart door Alesandros1.
Zelf ben ik toegetreden op 11 Oktober 2007 en ik ben in de stam gebleven. Ik ben leider geworden en heb op een gegeven moment heel intensief gespeeld. Samen met een paar andere spelers hebben we ons echt serieus geamuseerd met het spel. Ik wilde dat TBL ook een stam was van de kleine spelers die spelen om te spelen, niet om te winnen. Om dat te doen heb ik dan ook beloofd om tot de laatste in de stam te blijven.

Eindelijk is het dan zo ver: het is 22 September 2010 en ik ben de enige over. Eindelijk kan ik met een gerust hart op pensioen gaan en Tribal Wars definitief achter mij laten. Mijn doel en ambitie in dit spel is volbracht en ik denk dat er niet veel zijn die dit gaan kunnen zeggen.

Op 4 Oktober 2010 valt het doek over TBL op de manier waarop ik altijd gehoopt heb: door mezelf en niemand anders. TBL is nooit verslaan en zal nooit meer verslaan worden. Aan alle spelers ooit van TBL: we hebben gewonnen, het doel is bereikt.

Voor de mensen die zich altijd afvroegen hoe het komt dat we (en vooral ik soms) het overleefd hebben: ik heb eenvoudigweg een grote mond en laat niet te veel in mijn kaarten kijken. Ik heb uren en dagen gespendeerd aan communicatie en praten met alles en iedereen. Dat was zeer leuk trouwens maar buiten dat heb ik qua veroveren en veroverd worden wel degelijk de hele tijd alleen gespeeld. Ik had op dat vlak weinig tot geen hulp. Verder heb ik het geluk gehad een goed team te hebben gehad qua leiders.

Enfin, geen idee of iemand uberhaupt weet waar 't over gaat maar bij het einde hoort ook een afscheidsbrief, vandaar :D.
 

DeletedUser

Guest
Mooi om te zien dat je het spel succesvol af kunt sluiten

Veel Succes in het echte leven!
 

DeletedUser48166

Guest
Namens OdT. : Rust in Peace.

Veel van onze leden, waaronder ik, hebben in TBL gezeten.
 
Reactiescore
30
Ik heb er ook in gezeten. :)
 

DeletedUser

Guest
Je hebt je doel en ambitie bereikt. Inderdaad een waardige manier om afscheid te nemen. Ik wens je veel succes in RL!
 

DeletedUser16443

Guest
Hee Kerel,


Jammer dat het einde er dan is.. toch ook genoeg geouwehoerd met mekaar, was me een genoegen:)

Succes in RL! en vermaak je!:D
 

DeletedUser

Guest
hey lord x,

denk dat je me nog wel kent. Je hebt me eht leven daar nog een tijdje erg zuur gemaakt op W4. Uiteindelijk zit je er langer dan ik :)

succes in rl

gr Dahgreatest
ex OdT
 
Reactiescore
30
heey dah. Jij hebt wat uit te leggen denk ik.
 

DeletedUser35496

Guest
hey lord x,

denk dat je me nog wel kent. Je hebt me eht leven daar nog een tijdje erg zuur gemaakt op W4. Uiteindelijk zit je er langer dan ik :)

succes in rl

gr Dahgreatest
ex OdT

jawel :D.
DAT was met stip het beste conflict. En ik heb het wel degelijk op mijn eentje moeten rooien, er was geen ondersteuning. Het heeft me wel enige slapeloze nachten bezorgd.
 

DeletedUser

Guest
This is the end
Beautifull friend
This is the end
My only friend, the end
Of our elaborate plans, the end
Of everything that stands, the end
No safety or surprise, the end
I'll never look into your eyes...again
 

DeletedUser

Guest
Wow, zeer mooie manier, ben er stil van.

Veel succes met alles wat je doet !
 

DeletedUser

Guest
Lord X!

Vaak gesproken, vaak gevochten!

Gaat je goed!

Greets Maurice
 

DeletedUser35496

Guest
Et voila, blijkbaar duur het nog 5 dagen eer mijn account weg is maar vandaag was het dus mijn laatste dag hier.

Als je me nog es ergens op 't internet tegen komt doe me dan maar de groeten :D.

Dikke kus aan iedereen en bedankt voor de leuke tijd.

uwe genegen,
Lord X (the one and only).
 

DeletedUser

Guest
Nou je hebt 3 jaar van je leven verspild, Goed gedaan Jongen! We zijn allemaal trots op je:rolleyes:
 
Reactiescore
30
jobram zei:
Nou je hebt 3 jaar van je leven verspild, Goed gedaan Jongen! We zijn allemaal trots op je

-1.

Amusement draagt bij aan het leukheidsgehalte van je leven. Leuke dingen in je leven lijken mij aardig belangrijk, geen verspilling dus. Jij vond TW kennelijk niet zo leuk, dus dan heb je een tijd van je leven verspild jah:eek:
 

DeletedUser

Guest
Nou je hebt 3 jaar van je leven verspild, Goed gedaan Jongen! We zijn allemaal trots op je:rolleyes:

jobram
Banned


Geregistreerd: 2 januari 2008
Locatie: thuis

Jij verdoet je tijd hier ook al behoorlijk lang he? En helemaal als je al sinds 2 januari 2008 thuis zit. Of pas je dat telkens snel even aan met je blackberry? :rolleyes:

Respect TBL. Ik vind het toch wel een prestatie. :)


Toen ik de thread zag staan dacht ik dat het over DomTe zou gaan.. :eek:
 

DeletedUser38984

Guest
jobram
Banned


Geregistreerd: 2 januari 2008
Locatie: thuis

Jij verdoet je tijd hier ook al behoorlijk lang he? En helemaal als je al sinds 2 januari 2008 thuis zit. Of pas je dat telkens snel even aan met je blackberry? :rolleyes:

Respect TBL. Ik vind het toch wel een prestatie. :)


Toen ik de thread zag staan dacht ik dat het over DomTe zou gaan.. :eek:

Niks mis met Blackberry he. :p
 

DeletedUser

Guest
Jobram is al zo kansloos vaak geband dat hij inderdaad waarschijnlijk niets beters te doen heeft... :)
 
Bovenaan