The end of logic.

Reactiescore
7.918
Ja want met nog maar 2 Logic accounts en Gerald met een onmogelijk front tegen alle Disney/NoCure vrienden was het nog te winnen zeker? Je had het vast leuk gevonden om met 10 man en een overmacht clears vergeleken met wat wij nog aan deff konden hebben heel simpele 1command aanvallen te doen en daarna een zooi treintjes gooien en dan te doen alsof je hem had weggespeeld zeker?

Volgens jullie eigen woorden (SKYPE) is Eyaf een dikke noob en heb je aan ariel ook niks. Daarnaast is er niks aan de situatie veranderd, leaf is nog vijand net als Nocure volgens jullie eigen bewoording hier. Doch vreemd dat beide accounts van delete af zijn gehaald de dag nadat het bekend werd dat een deel van leaf toch een eindstrijd wil.

Waarom zouden we gaan deffen met 180* graden front tegen goudmunten en een overmacht

Waarom ga je nu dan door als er volgens jou niks veranderd is aan de situatie? ohja, duh.
 

DeletedUser77710

Guest
Hoor je wel wat je zegt? Als ik jou niet erop mag wijzen dat hoe jullie spelen triest is, hoezo heb jij dan wel het recht om te zeggen dat het speelniveau laag is (mede door leaf, zeg jij). Je kan dus 2 kanten op beredeneren. Dan nog heeft Logic nog lang niet zo vies gespeeld als Nocure. Nocure heeft letterlijk 13-14 leden gekend. Logic heeft 4 leden gekend (plus 2 recruitbare) en inderdaad een bg naast leaf. Ook helemaal niet iets om trots op te zijn dus, maar nocure heeft het toch wel echt goed verpest hoor. Neem het nou maar gewoon terug, dat leaf een slecht niveau gebracht heeft, dan hoeven we niet weer een domme drama discussie te beginnen (waarin jij je je eigen ondergang in praat).

Logic + tubbie + 24/7 + Muse + Kevindejong + singulasar voor de 2e keer, dat zijn wel meer leden dan gewoon Disney en Nocure he? Ik heb helemaal het recht om jou daarop te wijzen, ik ben niet diegene die heel de wereld heeft gezegd dat hij kwalitatief super goed is en iedereen rekt terwijl hij op 1 dag is weggespeeld.

Noem dan eens al die 14 leden op? Zou me verbazen als je dat kan. En niet gewoon skippen zoals je altijd doet.

Je zegt hierin dat Nocure het heeft verpest? Wij hebben zeker de wereld niet verpest, dat hebben paar spelers van Leaf gedaan die inderdaad op laag niveau speelden. Paar spelers van Leaf geven het zelf toe dat er laag spel is mee gemeng, waarom moet jij dan weer je eigen standpunt hebben, terwijl iedereen zegt dat het anders is? Aandacht? Irl kan het misschien zijn dat ze je dan gelijk geven, maar hier ga je niet direct je gelijk krijgen, get used to it.

Je zegt hier ook dat ik mijn eigen ondergang inpraat? Euhm, in de afgelopen 5 posts heb ik eigenlijk gezegd wat allemaal op hetzelfde standpunt terechtkomt. Dat jij nog altijd niet begrijpt, kan ik niets aan doen. Nooit begrijpend lezen gehad? Overigens ben jij ook de laatste persoon die dat mag zeggen tegen iemand, want heel de classic lang heb jij aan de slechtste P en P ooit gedaan waar er veel gescheld bijhoorde en vele posts waren gewoon niet juist, maar je wou er gewoon een mening over hebben. Ook al wist je niets over het onderwerp, zelfde wat er nu gebeurt. Bij sommige posts spreek je jezelf tegen, etc.

Paul je wist niets over het onderwerp deze discussie en weet er nog altijd niets over. Je hebt nooit de pm gezien van Bots en je oordeelt erover, eerst wist je niet waarom Bots gebanned was en heb je maar een wilde gok gemaakt waarom ze gebanned zijn. Hierover wilde je toch een mening hebben, deze heb je dan wel verwijderd, omdat je zelf wist dat je fout zat.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Hoe kan een oorlog willen laag spel zijn? Ik vond net het idee van ‘wie het meest internt, die wint’ laag spel.

Oorlog(een kwalitatieve) is net tw spelen op niveau. Door bgs je tegenstander helemaal te proberen dwarsbomen is dat dus niet.
 

DeletedUser77710

Guest
Hoe kan een oorlog willen laag spel zijn? Ik vond net het idee van ‘wie het meest internt, die wint’ laag spel.

Oorlog(een kwalitatieve) is net tw spelen op niveau. Door bgs je tegenstander helemaal te proberen dwarsbomen is dat dus niet.

Ik bedoel eerder dit:
1 Jullie zitten ons te blamen van laf spel door bans aan te smeren, maar jullie doen de ene laffe actie na de andere.

2 Er werd beloofd samen de winst te pakken. Niet nagekomen.

3 Een nap tot 6 januari, die niet nagekomen is.

4 Een wereldnap tot 2 januari, die ook niet nagekomen is.

5 Een ban aansmeren aan een speler wanneer duidelijk was dat we tegen elkaar gingen spelen. En zeg nu niet dat je er problemen mee had, want jullie wisten al een lange tijd dat hij niet nederlands talig was.

6 ten slotte, jullie proberen op het AF ons te verwijten van laf spel door bans aan te smeren.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Ik bedoel eerder dit:
1 Jullie zitten ons te blamen van laf spel door bans aan te smeren, maar jullie doen de ene laffe actie na de andere.

2 Er werd beloofd samen de winst te pakken. Niet nagekomen.

3 Een nap tot 6 januari, die niet nagekomen is.

4 Een wereldnap tot 2 januari, die ook niet nagekomen is.

5 Een ban aansmeren aan een speler wanneer duidelijk was dat we tegen elkaar gingen spelen. En zeg nu niet dat je er problemen mee had, want jullie wisten al een lange tijd dat hij niet nederlands talig was.

6 ten slotte, jullie proberen op het AF ons te verwijten van laf spel door bans aan te smeren.

Puntje 1 5 en 6 zijn hezelfde.

Puntje 2: dit kon niet. Hebben er supportje voor gestuurd, lieten t niet toe. Dat is niet onze schuld.

Puntje 3: hoezo niet? Oele kreeg ook incs van een MB van jullie. Die munt kan beide kanten op vallen.

Puntje 4: een wereldnap? Daar ga ik niet eens op in, das het domste dat ik ooit heb gehoord.

Verder dat van de bans. Ik weet ng steeds niet wie kneipen heeft aangegeven en wie er ons heeft aangegeven. Het is gewoon beiden laag, je kan wel zeuren over dat wij jullie een ban aansmeerden, maar als je het zelf doet is het opeens niet laag meer? Wat een onzin.

Iets met een ketel die zwart ziet.
 

DeletedUser77710

Guest
Puntje 1 5 en 6 zijn hezelfde.

Puntje 2: dit kon niet. Hebben er supportje voor gestuurd, lieten t niet toe. Dat is niet onze schuld.

Puntje 3: hoezo niet? Oele kreeg ook incs van een MB van jullie. Die munt kan beide kanten op vallen.

Puntje 4: een wereldnap? Daar ga ik niet eens op in, das het domste dat ik ooit heb gehoord.

Verder dat van de bans. Ik weet ng steeds niet wie kneipen heeft aangegeven en wie er ons heeft aangegeven. Het is gewoon beiden laag, je kan wel zeuren over dat wij jullie een ban aansmeerden, maar als je het zelf doet is het opeens niet laag meer? Wat een onzin.

Iets met een ketel die zwart ziet.

1 en 6 zijn hetzelfde, 5 hoort daar niet bij.
punt 2. Dan moet er ook niets beloofd worden, lijkt mij?
punt 4. Ja, Pim had die zelf gemaakt :p
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.503
Beste Logic, Tubbie en Muse,

Graag akkoord voor de volgende afspraak:
Beide kampen (Logic, Tubbie, Muse vs Leaf, Disney, NoCure) laten geen aanvallen op elkaar aankomen op 1 januari 2018. Tevens mogen beide kampen geen aanvallen op elkaar versturen op 1 januari 2018. Aanvallen versturen of laten aankomen is toegestaan vanaf 2 januari 2018. Dit is tevens ook geldig voor andere bg’s, DU’s of hulpjes in welke vorm mogelijk.


Het ging om een afspraak tussen ons (oude) kamp en kamp Logic. Er is geen afspraak specifiek geweest over 1 jan tussen onze stammen.
 

DeletedUser54614

Guest

Jij runt 2x op 1 wereld lel.

Ps: Ik geef Paul wel gelijk, de kwaliteit bij Leaf overklast Nocure wel. Puur 4 tegen 4 is dat correct toch? Maar desondanks heeft Nocure het gewoon slimmer gespeeld, en vooral actiever, een acc ik de rim die gestaag bleef groeien en dorpen pakken terwijl de rest naar het front ging. Dat hadden wij ook, alleen niet zo actief als jullie. Het waren leuke massa’s, en heb wel fun gehad, ben wel trots op mezelf na de tegenslagen op vishaakje in het begin :( Dus gefeliciteerd Nocure!
 

DeletedUser68252

Guest
http://nl.twstats.com/nlc1/index.ph...urce=nl&utm_medium=village&utm_campaign=dsref

Logic geen BG met nocure, onze edels worden geblocked. Maar finis kan wel van mijlenver edelen hoor. Lololololol

Had je toch al vertelt dat er een nap was afgesproken tussen beide partijen waarin Logic niet van Nocure zou winnen waarmee indien Leaf in volledig ornaat was doorgegaan je wederom te maken zou hebben gekregen met een kwantitatieve overmacht van lik me vestje?
 
Bovenaan