The end of logic.

Reactiescore
99
Dames,

ik ben allereerst niet actief op het forum ben meer ''die persoon die langs de zijlijn meekijkt.

zoals iedereen reeds wel zal weten zijn er 2 accounts gebroken van Logic.

Enrico; veel zullen hier ook wel niet al te geweldige commentaar over hebben maar naar wat ik heb gezien hebben ze het gewoon goed gedaan.
credits naar erik en oussama want hun hebben eigenlijk zo goed als met 2 gedefd tegen laat ons zeggen toch wel een overmacht.

Lost Memories; spijtige zaak dat het zo heeft moeten eindigen maar hoe hard sommige Paul ook haten hij weet effectief wel wat hij doet.
en hoe vaak het ook voorkomt hij gebruikt geen timebots ;p
door gewoon een volledig team dat afwezig was door omstandigheden zijn ze zo goed als zonder tegenstand weggespeeld.

nu is het dus Pony en Gerald die overschieten met beide een actief team.

wij zijn het gesprek aangegaan met Nocure om de eindstrijd tegen Leaf te spelen.
deze gesprekken zijn gestopt door dat Nocure hier niet op in ging.

Persoonlijk had dit effectief gewoon een zalige eindstrijd geweest voor beide kampen! ( dit dan zonder al de vv slaafjes en inactieve accounts!)

maar Nocure heeft dan toch gekozen om verder te gaan met Leaf wat ik ze eigenlijk niet kan kwalijk nemen.

Dus voor de geen die het nog niet wisten zowel Pony als Gerald zijn op Delete.

Dit niet omdat we runners zijn maar gewoon de motivatie niet meer vinden om deze strijd aan te gaan tegen deze enorme overmacht.

dan nog even vermelden dat ik nog nooit maar egt nooit zo een enorme flut stam heb gekend als 24/7 of nu Muse of weet ik veel hoe ze nu noemen.

ze hebben letterlijk niks naar egt niks gepresteerd. het enige wat hun Logic hebben gegeven is enorm veel meserie door Kata's sturen,stabs op andere accounts,stam opheffen van zowel tegenpartij als eigen stam. multiloggen en ga zo maar door.

het is spijtig dat het zo is uitgedraaid want we wouwen egt wel een mooie eindstrijd aangaan met Leaf. maar niet op deze manier 2 tegen 12 is gewoon niet haalbaar waardoor we egt de motivatie kwijt zijn geraakt. (2 tegen 5 eigenlijk aangezien Nocure 2 actieve en Leaf 3 actieve accounts heeft.)

dus veel succes Nocure en Leaf laat de beste winnen!

(ben geen ervaren forumposter dus breek het niet volledig af a.u.b. :)

en egt nog credits naar Andries @YoWhite ! jij hebt egt egt gewoon enorm veel geduld. petje af daarvoor :eek:

Yoshi,
Gerald earl Gillum.
 

DeletedUser78803

Guest
Leuk zo’n verlaat kerstcadeautje zeg!

Nee zonder dollen ik denk eerlijk gezegd dat deze aparte classic zo snel mogelijk vergeten moet worden. (Of juist niet zodat iedereen weet hoe het niet moet)

Jammer dat NoCure het niet doet maar zou anders ook wel een aparte actie zijn.

On to the next dan maar?
 
Reactiescore
86
dan nog even vermelden dat ik nog nooit maar egt nooit zo een enorme flut stam heb gekend als 24/7 of nu Muse of weet ik veel hoe ze nu noemen.

ze hebben letterlijk niks naar egt niks gepresteerd. het enige wat hun Logic hebben gegeven is enorm veel meserie door Kata's sturen,stabs op andere accounts,stam opheffen van zowel tegenpartij als eigen stam. multiloggen en ga zo maar door.
Als wij zo'n flut stam zijn waarom zijn er dan 2 accounts van jullie gebroken en bij ons geen een?
Wij hebben (buiten die ene missclick) nooit kata's gesmeten op gebouwen buiten verzamelplaats. Dus weet niet waar je dat vandaan haalt. Alles wat Cornelis gedaan heeft wisten wij niks van en konden wij dus ook niks aan doen. Bij elke tegenslag dreigde hij op Delete gaan.
Dus wat ga je ons shittalken wij zijn hier niet degene die runnen van een gevechtje "geen motivatie" wat een bullshit is dat nu weer gewoon bang van dorpen verliezen zeker.
 
Reactiescore
1.049
Jammer dit, t Begon bij Escuadron waar ik nog steeds mn schuld over heb.
Andries, Moet jij nu opnieuw beginnen offeh als je de volgende wint telt ie in de reeks? :D
 
Reactiescore
1.089
Ben normaal niet iemand die andere wijst op hun schrijfwijze oid. En ik respecteer dat je geen ervaren forumganger bent. Maar door elke zin met een hoofdletter te beginnen en 'echt' te schrijven verplaats 'egt' komt het al beter over dat dit niet door een 3 jarige is geschreven.
 
Reactiescore
1.149
Enrico; veel zullen hier ook wel niet al te geweldige commentaar over hebben maar naar wat ik heb gezien hebben ze het gewoon goed gedaan.
credits naar erik en oussama want hun hebben eigenlijk zo goed als met 2 gedefd tegen laat ons zeggen toch wel een overmacht.

Goed gedaan? Yeah right. Grote bek over het 'weg'spelen van GoP en nu een koekje van eigen deeg. :D Om maar even @YoWhite zijn woorden te herhalen "geheel Enrico zijn eigen fout" met een kleine aanpassing (Enrico ipv GoP).

Dit niet omdat we runners zijn maar gewoon de motivatie niet meer vinden om deze strijd aan te gaan tegen deze enorme overmacht.

Tja.. Zelf zijn jullie heel de wereld bezig geweest om een overmacht te creëren, dat ging jullie redelijk goed af. Echter was het teveel gevraagd om een prestatie neer te zetten tegen een redelijk account..

het is spijtig dat het zo is uitgedraaid want we wouwen egt wel een mooie eindstrijd aangaan met Leaf. maar niet op deze manier 2 tegen 12 is gewoon niet haalbaar waardoor we egt de motivatie kwijt zijn geraakt. (2 tegen 5 eigenlijk aangezien Nocure 2 actieve en Leaf 3 actieve accounts heeft.)

Volgens mij telt Leaf nog steeds 4 actieve accounts. 2 tegen 12 is zelfs nogal overdreven. Die vulkaan en zijn stam vergeten? Kaarsvet?
 
Reactiescore
99
Ben normaal niet iemand die andere wijst op hun schrijfwijze oid. En ik respecteer dat je geen ervaren forumganger bent. Maar door elke zin met een hoofdletter te beginnen en 'echt' te schrijven verplaats 'egt' komt het al beter over dat dit niet door een 3 jarige is geschreven.
Terug naar de zijlijn dus!
 

DeletedUser77710

Guest
Enrico heeft de eerste dag van de massa gewoon ook echt véél te duur gedeffed en het account was sowieso al té offensief ingesteld voor zo een front. Tegen de kerststop hadden wij een aantal dorpen, maar nog lang niet genoeg om te zorgen dat het account definitief gebroken was. En hoe verbazingwekkend het ook was, na de kerststop stond Enrico gewoon maar de eerste twee linies gestacked, waardoor wij makkelijk 3e linie konden edelen en toen verder hebben geëdeld.

Zo zie je maar weer, blaffende honden bijten niet :) @finalowner3 , met alle respect, maar heel de wereld heb je een über grote mond gehad waar je constant zegt dat je kwalitatief gewoon de beste bent. Je kan nu nog proberen de schuld op je team te steken, maar je team kies je ook zelf uit. Zo heb ik het ook, we spelen met 8 op een account en 3 van de 8 hebben niet door dat het ww gewijzigd is. :p
Verder wil ik ook nog zeggen aan pianomeneer dat het onmogelijk is dat Paul die times manueel doet, een normaal mens kan niet timen binnen de 3 ms.

Verder wil ik ook nog mijn complimenten geven aan het gehele team van Oeleboele, zij hebben schitterend deffwerk geleverd en toch maar die motivatie behouden, Bots heeft hun aardig geholpen, maar zij hebben het wel allemaal geflikt. Ik weet nog dat ik eens vv voor hun heb gedaan een uurtje en er kwamen 30 edels ofzo binnen de 20 min aan die nog lang niet behandeld waren, jammergenoeg moest ik naar school voor examens en heb ik account moeten teruggeven naar Oele, ik dacht echt dat ze sowieso 10 dorpen waren verloren. NIET, allemaal behouden, dacht ik.

Ook mijn complimenten naar alle leden van Disney en NoCure en met speciale naar G0dr3kt. Vanaf dag 3-4 (?) zag Dick zijn team en mijn team het zitten om terug hetzelfde spoor op te gaan. En van die beslissing heb ik op de dag van vandaag nog geen spijt, want ondanks al die tegenslag die .finis courts aka eindje040 in het begin heeft geleden, hebben ze ons blijven helpen.

Ook wil ik Madness feliciteren, lang geleden dat ik nog zo een goed team heb gezien die zo actief speelt en die zo goed offensief ingesteld is. Ik heb een paar acties gezien op Enrico en .Scofield in de tijd waar ik U tegen kan zeggen. Verbazingwekkend.

En als je naast al dat gejank kijkt, ik vond dit best een leuke wereld met veel leuke spelers.

Met vriendelijke groet,
Lucas / .finis courts
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Ik vind het gewoon tof dat Paul met zijn dubieuze acties omtrent 24/7 zichzelf uiteindelijk enkel in de vingers heeft gesneden, in plaats van dat Leaf vooral de nadelen had gehad. Eigenlijk zou Leaf Paul daarvoor moeten bedanken :p
 

DeletedUser75558

Guest
Enrico heeft de eerste dag van de massa gewoon ook echt véél te duur gedeffed en het account was sowieso al té offensief ingesteld voor zo een front. Tegen de kerststop hadden wij een aantal dorpen, maar nog lang niet genoeg om te zorgen dat het account definitief gebroken was. En hoe verbazingwekkend het ook was, na de kerststop stond Enrico gewoon maar de eerste twee linies gestacked, waardoor wij makkelijk 3e linie konden edelen en toen verder hebben geëdeld.

Zo zie je maar weer, blaffende honden bijten niet :) @finalowner3 , met alle respect, maar heel de wereld heb je een über grote mond gehad waar je constant zegt dat je kwalitatief gewoon de beste bent. Je kan nu nog proberen de schuld op je team te steken, maar je team kies je ook zelf uit. Zo heb ik het ook, we spelen met 8 op een account en 3 van de 8 hebben niet door dat het ww gewijzigd is. :p
Verder wil ik ook nog zeggen aan pianomeneer dat het onmogelijk is dat Paul die times manueel doet, een normaal mens kan niet timen binnen de 3 ms.

Verder wil ik ook nog mijn complimenten geven aan het gehele team van Oeleboele, zij hebben schitterend deffwerk geleverd en toch maar die motivatie behouden, Bots heeft hun aardig geholpen, maar zij hebben het wel allemaal geflikt. Ik weet nog dat ik eens vv voor hun heb gedaan een uurtje en er kwamen 30 edels ofzo binnen de 20 min aan die nog lang niet behandeld waren, jammergenoeg moest ik naar school voor examens en heb ik account moeten teruggeven naar Oele, ik dacht echt dat ze sowieso 10 dorpen waren verloren. NIET, allemaal behouden, dacht ik.

Ook mijn complimenten naar alle leden van Disney en NoCure en met speciale naar G0dr3kt. Vanaf dag 3-4 (?) zag Dick zijn team en mijn team het zitten om terug hetzelfde spoor op te gaan. En van die beslissing heb ik op de dag van vandaag nog geen spijt, want ondanks al die tegenslag die .finis courts aka eindje040 in het begin heeft geleden, hebben ze ons blijven helpen.

Ook wil ik Madness feliciteren, lang geleden dat ik nog zo een goed team heb gezien die zo actief speelt en die zo goed offensief ingesteld is. Ik heb een paar acties gezien op Enrico en .Scofield in de tijd waar ik U tegen kan zeggen. Verbazingwekkend.

En als je naast al dat gejank kijkt, ik vond dit best een leuke wereld met veel leuke spelers.

Met vriendelijke groet,
Lucas / .finis courts
Man, luister eens wat ik zeg. Ik schuif helemaal niet de schuld naar de rest van team lm toe. Ik vind het gewoon jammer dat een afwezige dag van mij, zorgt voor de dood van lm. De rest had blijkbaar gewoon niet de tijd om een hele dag 24/7 te kunnen draaien, helaas, maar uiteindelijk blijft het toch een spelletje, waarbij ik iedereen zijn prive afspraken respecteer (in de zin van afwezigheid). Manueel op 3ms timen is wat overdreven hoor, ja ik had wat lucky timings tegen mats, die toevallig op dezelfde ms aankwamen. Dit wilt helemaal niet zeggen dat ik bewust op die ms time. Ik weet gewoon ongeveer wanmeer ik moet klikken in de seconde om op ongeveer bijvoorbeeld 600ms te kunnen komen. Ik weet dat dat @Big Bang. dat ook gewoon weet hoor. Dan nogsteeds gefeliciteerd leaf, jullie hebben het goed gespeeld.
 
Reactiescore
2.303
het is spijtig dat het zo is uitgedraaid want we wouwen egt wel een mooie eindstrijd aangaan met Leaf. maar niet op deze manier 2 tegen 12 is gewoon niet haalbaar waardoor we egt de motivatie kwijt zijn geraakt. (2 tegen 5 eigenlijk aangezien Nocure 2 actieve en Leaf 3 actieve accounts heeft.)
Inderdaad, jullie hadden het liever omgekeerd. Dat jullie de 12 hadden en wij de 2 waren :)
Echter het verloop van de wereld was gelijk opgaand qua BG/Naps en dergelijke... Dat jullie gaandeweg de ene na de andere verloren, en wij iedereen recht konden houden is gewoon te wijten aan het volhouden van bepaalde individuele speler.

Dit is wat jullie konden bieden:
mgjbEgFGRZCuqXrX3xwJzA.png


Dat ging pas leuk zijn, voor jullie dan! Ieder dorp die wij pakten van gerald, zou omgevormd worden met een intern ergens anders....
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77710

Guest
Man, luister eens wat ik zeg. Ik schuif helemaal niet de schuld naar de rest van team lm toe. Ik vind het gewoon jammer dat een afwezige dag van mij, zorgt voor de dood van lm. De rest had blijkbaar gewoon niet de tijd om een hele dag 24/7 te kunnen draaien, helaas, maar uiteindelijk blijft het toch een spelletje, waarbij ik iedereen zijn prive afspraken respecteer (in de zin van afwezigheid). Manueel op 3ms timen is wat overdreven hoor, ja ik had wat lucky timings tegen mats, die toevallig op dezelfde ms aankwamen. Dit wilt helemaal niet zeggen dat ik bewust op die ms time. Ik weet gewoon ongeveer wanmeer ik moet klikken in de seconde om op ongeveer bijvoorbeeld 600ms te kunnen komen. Ik weet dat dat @Big Bang. dat ook gewoon weet hoor. Dan nogsteeds gefeliciteerd leaf, jullie hebben het goed gespeeld.

Voor die massa moest je zeker niet 24/7 on zijn. Inderdaad, het blijft een spelletje, dat heeft heel de wereld jou altijd duidelijk proberen te maken, omdat je constant de andere probeert te kleineren en zit uit te schelden met debiel. En jajajaja jij bent de niet de enige blablabla.

Paar goede times, serieus? Zo goed als alles timede je perfect en zie dit niet als een compliment. Ik heb zeker 20 screens gezien in chats waaruit blijkt dat je een bot gebruikt, omdat ze gewoon té goed zijn getimed om menselijk te zijn. Ik weet ook wel hoe ik rond de 600ms moet zitten, elke speler van deze classic moet dit nu wel ongeveer weten, maar om te weten dat je tussen de 610 en 620 moet zitten, is héél moeilijk.
 

DeletedUser75558

Guest
Voor die massa moest je zeker niet 24/7 on zijn. Inderdaad, het blijft een spelletje, dat heeft heel de wereld jou altijd duidelijk proberen te maken, omdat je constant de andere probeert te kleineren en zit uit te schelden met debiel. En jajajaja jij bent de niet de enige blablabla.

Paar goede times, serieus? Zo goed als alles timede je perfect en zie dit niet als een compliment. Ik heb zeker 20 screens gezien in chats waaruit blijkt dat je een bot gebruikt, omdat ze gewoon té goed zijn getimed om menselijk te zijn. Ik weet ook wel hoe ik rond de 600ms moet zitten, elke speler van deze classic moet dit nu wel ongeveer weten, maar om te weten dat je tussen de 610 en 620 moet zitten, is héél moeilijk.
Ik weet ook niet precies hoe ik op 610 moet timen, maar wel hoe in er in een gab van 50 ms er vanaf kan zitten, als je zo je nukes timet en dan je trein er bij tussenvoegd (plus veel fakes), is het makkelijk mogelijk om dus zo te timen. Dat is zeker wel menselijk. Het zou ook kunnen liggen aan je internet verbinding hoor, mijn internet is gewoon echt altijd consistent en wijkt nooit af.

Dan effe nog over mijn gedrag hier. Mijn gedrag bevestigd juist wat ik zeg over dat dit maar een spelletje is. Ik neem deze hele politiek correcte poppenkast totaal niet serieus joh. Zoals steven hier al eens had gezegd, het moet geen politiek correcte boel worden hier, maar juist een soort vijand sfeer hebben.
 

DeletedUser77710

Guest
Bulshit, dat je geen timebot gebruikt, moet je niet meer verdedigen.

Je kan toch perfect een vijandige sfeer hebben op het forum zonder een en al gescheld en constant vertellen hoe goed je wel niet bent?
 

DeletedUser75558

Guest
Bulshit, dat je geen timebot gebruikt, moet je niet meer verdedigen.

Je kan toch perfect een vijandige sfeer hebben op het forum zonder een en al gescheld en constant vertellen hoe goed je wel niet bent?
Ah dus ik moet gaan zeggen dat ik een timebot gebruik, terwijl ik die niet gebruik. Ik heb het je nu al 10-20 keer uitgelegd hoe het kan dat ik enorm strak kan timen, letterlijk elke goede timer doet het volgens deze manier. Anders moeten jullie maar eens skype komen en dan laat ik eens zien hoe ik timen, dan zal je misschien wel van gedachtegang veranderen.

Nogmaals ik vertoon gewoon een "i dont care" houding. Het boeit mij oprecht echt helemaal niks, wat ene sir thrones van mij vindt. Het enige wat ik op dit moment zeg is dat de overwinning verdiend is en dat leaf gewoon goed heeft gespeeld, meer niet.

Wat als Paul zelf de bot is? #battlestargalactica #skynetisreal
Doet me denken aan die south park episode, waarbij ads echte personen zijn haha (die leslie ofzoiets).
 
Bovenaan