The Downfall

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.503
Wat moet ik dan doen?
Dat jullie het niet goed keuren maar er wel mee doorspelen is wel een van meest zielige dingen die je kunt doen Lucas. Je hebt 2 opties hierin. Optie 1 is dat je het goedkeurt en er gewoon lekker mee blijft spelen. En de 2e optie is dat je er iets aan doet, hier in heb je verschillende opties. Stop als speler, zet je account op delete, ga als disney verder zonder nocure (niet 1 stam right) of val hem simpel weg gewoon aan.

Hierboven.
 
Reactiescore
1.089
Ik heb persoonlijk ook kata's, puur uit voorzorgen omdat je wist dat er iets ging komen.

En Dick is dan misschien leider, ja. Wat moet hij doen? In tegenstelling tot Leaf is hij geen dictator. Hij heeft geen gezag over het account, want hij speelt er niet op. Dreigen met een kick kan hij ook niet, omdat er nu die kutregel is.

Uit voorzorgsmaatregel als er wat ging gebeuren, en hola wat gebeurd er; kata's. Nou is dat even gek zeg!

Dit is echt een van de vele kansloze reacties hier.

Ik wil toch even 1 ding kwijt. Ik van Finis zal nooit beweren dat ik veel kwaliteit heb of iets dergelijks. Ook ben ik uit onze stamchats gegaan omdat ik klaar ben met deze stam na de kata actie. Wel wil ik echt even duidelijk maken dat deze kata actie ergens terecht is. De manier hoe Leaf ons heeft behandeld is in en in triest. Het liefst zou ik hebben gehad dat we meteen hadden besloten om samen deze stam kapot te kata’en. Maar dit is heel het punt we hadden besloten om samen met Logic Leaf gewoon weg te spelen & dan komt Madness (Kane) met deze achterlijke actie.
Het ding wat me zwaar irriteert is dat jullie AF gangers vooral die van Leaf & de afgevallen leden van Logic dit gebruiken om jullie eigen trieste spel te overschaduwen. Logic is triest bezig geweest, Een aantal leden van Leaf is heel erg zwak en laag bezig geweest. En dan besluit een debiel van onze stam deze actie te doen. Hier distantieer ik me totaal van maar ga niet doen alsof de wereld nu ineens verpest is. Deze was al zo rot als het maar zijn kan.

Jullie kunnen zo de politiek in. Je distantieert je van die katapulten van maar actie ondernemen is een 2e ding. Als je het verder zijn beloop laat gaan vind je het best en distantieer je je er dus helemaal niet van. Just my 2 cents.

Ik speel niet in leaf of waar dan ook, maar dit zijn gewoon inhoudsloze woorden van iemand die liever de wereld wint dan normen en waarden in het vaandel zet.

En over dat lage van leaf weet ik het fijne niet van, maar hitler leuzen enz. zijn vrij kansloos ja, en dat mag in rijtje debielen (hokuzpokuz) geplaatst worden.
 

DeletedUser78803

Guest
Uit voorzorgsmaatregel als er wat ging gebeuren, en hola wat gebeurd er; kata's. Nou is dat even gek zeg!

Dit is echt een van de vele kansloze reacties hier.



Jullie kunnen zo de politiek in. Je distantieert je van die katapulten van maar actie ondernemen is een 2e ding. Als je het verder zijn beloop laat gaan vind je het best en distantieer je je er dus helemaal niet van. Just my 2 cents.

Ik speel niet in leaf of waar dan ook, maar dit zijn gewoon inhoudsloze woorden van iemand die liever de wereld wint dan normen en waarden in het vaandel zet.

En over dat lage van leaf weet ik het fijne niet van, maar hitler leuzen enz. zijn vrij kansloos ja, en dat mag in rijtje debielen (hokuzpokuz) geplaatst worden.


En hier begrijp je me verkeerd. Ik persoonlijk heb het juist heel hoog zitten dat mensen afspraken nakomen. De actie van Leaf vond ik zo triest tenopzichte van onze stam dat mijn idee was om dit te bestraffen met kapot kata’en. Ik weet dat het zogenaamde kata’en hier een no go is. Maar ik vind het aller laagste wat er is mensen voorliegen voor eigen gewin. En dat is precies wat Leaf gedaan heeft ookal zullen ze dit blijven ontkennen. Hebben ons net zolang gebruikt totdat ze dachten shit dalijk gaat NoCure ipv. Ons deze wereld winnen laten we ze maar vallen. Hierop had ik gehoopt dat wij dit zouden bestraffen met volledig kapot kata’en echter hebben we toch besloten het anders te doen doormiddel van diplomatiek Leaf alsnog weg te spelen. Dat dan Kane alsnog met kata’s gaat gooien wat ik echt een debiele actie vind wat je alleen doet als je een pindabrein hebt & niet nadenkt over de gevolgen hiervan is weer iets anders.
 
Reactiescore
500
Tja, is nu niet echt meer wat aan te veranderen, behalve dat leaf een acc heeft waar ze niet meer kunnen deffen.
 
Reactiescore
1.089
Alsof een overmacht aan kwantiteit wel een classicwaardige actie is.

Jullie hadden gewoon gelijk om de tafel moeten gaan want de gezamelijke overwinningen zijn volgens mij al een 20 tal werelden geleden afgeschaft, sinds de nieuwe eindvoorwaarden hun intrede deden. En op een classic zijn ze (ook al liep dat nog geregeld in de soep met dank aan het TW team) vooraf al zeker bekend.

Ik ben zelf voorstander van met gelijke munt betalen, maar een onmogelijke afspraak (die jullie gewoon eerder al hadden moeten bespreken) niet nakomen is wat anders dan katapulteren (en dat tot op dit moment nog steeds blijven doen). Dan vind ik wegrennen of 'ik distantieer mij' wel een erg makkelijke uitweg, ofja dat is eigenlijk geen uitweg.
 

DeletedUser78803

Guest
Ik vind het grappig dat jullie keer op keer Leaf bestempelen als de triestigste stam van allen. Ok, onze acties waren nu eenmaal dubieus en waren fout. We hebben een foute beslissing genomen. Nadat jullie leider de leiding van Leaf voor block zette: We joinen gerald + pony of je laat ons winnen. Wesley wou nu eenmaal zeker winnen. Dus had Leaf geen andere keuze dan een BG te aanvaarden. Hier zat de eerste error van Nocure/Disney al in: De gap was tot het verslaan van Logic, echter bestaan Logic leden nog steeds. Hierdoor kwam Disney en Nocure al een eerste afspraak niet na.

Voor de rest, volledig akkoord met dat we het slecht aangepakt hebben en Si en La, Dick vond het niet echt chanteren, hij ging dan ook zijn gehele stam meepakken naar de nieuwe stam. Wat was het dan 12 vs 4? Disney en Nocure alliantie waren dus nog niet genoeg? En als puntje bij paaltje kwam, was zijn stam wel het uitschot van deze Classic. Kon stan voor geen moer tw spelen volgens hem, heeft hij niets aan TE gehad. En is de rest te inactief om wat noemenswaardig te doen, correct Dick?

Nuja, Leaf, de enige stam die opzich iets presteerde (al dan niet noemenswaardig iets). Ook wij hebben onze fouten begaan. Ik lag hier mede aan de basis van de grote fouten die we begaan zijn, ik heb de spelers die hier dan ook iets van een Sorry verdienen, er al lang één voor gegeven.

Echter hadden wij als Leaf leiders geen keuze, of wij gingen in op het voorstel van Dick dat we samen winnen (onmogelijk), of hij ging meewerken met Gerald + Pony. Op deze manier kreeg Madnes en godrekt nog eens hulp van niet alleen geheel Disney + Nocure maar ook nog eens van Ariel, Gerald, Pony en Ejaf. Is dat niet al zielig genoeg?

Nadat wij dan hen in het zak zetten omtrent "chantage" (het beestje een naam geven dan maar). Gaan ze alsnog samenwerken in de vorm van een nap met gerald en Pony. Om zo lekker 1% per dag te internen van iedereen! Top idee.

Moet ik dan nog beginnen over hoe zielig de kata's zijn?

Ik vind het oprecht debiel dat iemand Kneipen liet bannen, niet omdat mijn account daardoor deels banned is geworden. Gewoon omdat het sad was, de enige speler binnen die stam waar je nog kon op rekenen was juist Kneipen.


Nu kunnen we wel een mooi verhaal schrijven over hoe deze wereld over zijn geheel verlopen is. Echter wil ik het wederom samenvatten met de befaamde zin van Andries :' politiek is een onderdeel van het spel.
Laten we bij deze heel deze bullshit afsluiten met het feit dat het inderdaad een deel van het spel is maar dat het deze wereld gewoon gigantisch uit de hand is gelopen.


Geloof dit nu écht zelf wat je hierboven zegt? Jullie hebben een foute beslissing genomen NADAT Dick zogenaamd de leiding voor block had gezet? Dit was toch echt ervoor het is allemaal begonnen bij jullie. Dick gaf eerlijk aan dat er een aanbod vanuit Logic kwam (nadat Logic eigenlijk gevallen was) en wij liever met jullie de wereld eindigden. Vanaf dat moment hebben jullie toegezegd op samen de wereld te winnen inplaats van een eindstrijd te doen tegen 2 leden van NoCure & Logic. Toen Logic daarna op delete ging & jullie dachten hey wacht eens dalijk wint NoCure dat gunnen we ze niet want ze zijn maar een stel noobs. Laten we toch maar een eindstrijd doen (waar een paar van jullie het overigens niet mee eens waren). Daar was onze reactie dus uiteindelijk op om het diplomatiek op te lossen.
 
Reactiescore
660
Ik wil toch even 1 ding kwijt. Ik van Finis zal nooit beweren dat ik veel kwaliteit heb of iets dergelijks. Ook ben ik uit onze stamchats gegaan omdat ik klaar ben met deze stam na de kata actie. Wel wil ik echt even duidelijk maken dat deze kata actie ergens terecht is. De manier hoe Leaf ons heeft behandeld is in en in triest. Het liefst zou ik hebben gehad dat we meteen hadden besloten om samen deze stam kapot te kata’en. Maar dit is heel het punt we hadden besloten om samen met Logic Leaf gewoon weg te spelen & dan komt Madness (Kane) met deze achterlijke actie.
Het ding wat me zwaar irriteert is dat jullie AF gangers vooral die van Leaf & de afgevallen leden van Logic dit gebruiken om jullie eigen trieste spel te overschaduwen. Logic is triest bezig geweest, Een aantal leden van Leaf is heel erg zwak en laag bezig geweest. En dan besluit een debiel van onze stam deze actie te doen. Hier distantieer ik me totaal van maar ga niet doen alsof de wereld nu ineens verpest is. Deze was al zo rot als het maar zijn kan.

Een rotte classic ja.
Wij doen niet mee he ha
 
Reactiescore
2.303
En hier begrijp je me verkeerd. Ik persoonlijk heb het juist heel hoog zitten dat mensen afspraken nakomen. De actie van Leaf vond ik zo triest tenopzichte van onze stam dat mijn idee was om dit te bestraffen met kapot kata’en. Ik weet dat het zogenaamde kata’en hier een no go is. Maar ik vind het aller laagste wat er is mensen voorliegen voor eigen gewin. En dat is precies wat Leaf gedaan heeft ookal zullen ze dit blijven ontkennen. Hierop had ik gehoopt dat wij dit zouden bestraffen met volledig kapot kata’en echter hebben we toch besloten het anders te doen doormiddel van diplomatiek Leaf alsnog weg te spelen. Dat dan Kane alsnog met kata’s gaat gooien wat ik echt een debiele actie vind wat je alleen doet als je een pindabrein hebt & niet nadenkt over de gevolgen hiervan is weer iets anders.

[1/12/2017 10:16:33] Emile: nuja
[1/12/2017 10:16:36] Emile: hoe zstaan we er voor
[1/12/2017 10:16:39] Emile: iedereen wat positief?
[1/12/2017 10:17:42] Michiel | Lonely Lunatic: Als ik eerlijk ben niet
[1/12/2017 10:19:48] Emile: Why not?
[1/12/2017 10:20:22] Michiel | Lonely Lunatic: We zien er zelf niet echt voordeel in + we zijn zelf met andere dingen bezig
[1/12/2017 10:24:53] Emile: Bg met logic dan of wat? :p
[1/12/2017 10:25:32] Michiel | Lonely Lunatic: Nee gek
[1/12/2017 10:25:36] Michiel | Lonely Lunatic: Logic gunnen wij niks (rofl)
[1/12/2017 10:26:20] Michiel | Lonely Lunatic: Een samenwerking tegen logic kan wel, maar een echte BG staat hier niemand voor te springen denk ik :)
[1/12/2017 11:00:13] Emile: een Gap / BG om aan te vallen lijkt jullie meer?
[1/12/2017 13:19:03] Michiel | Lonely Lunatic: Ja mij persoonlijk sowieso en ik denk de stam ook
[1/12/2017 13:19:34] Emile: Das prima, :p meer kunnen we jullie toch nie bieden
[1/12/2017 13:19:37] Emile: dan samen aanvallen
[1/12/2017 16:16:42] Hans Bijl: Dat is mooi;)

Toen alles nog mooi leek bij jullie 2 stammen, dan mocht het wel een gap zijn. Zodra het er slecht aan toe ging, mocht het een BG worden van jullie?

Hebben ons net zolang gebruikt totdat ze dachten shit dalijk gaat NoCure ipv. Ons deze wereld winnen laten we ze maar vallen.

was dit niet compleet waarop jullie GAP berust was toendertijd? Het is niet dat jullie leiding gaat rennen, dat Leaf hun leiding dit doet.
Kansloze discussie.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78803

Guest
[1/12/2017 10:16:33] Emile: nuja
[1/12/2017 10:16:36] Emile: hoe zstaan we er voor
[1/12/2017 10:16:39] Emile: iedereen wat positief?
[1/12/2017 10:17:42] Michiel | Lonely Lunatic: Als ik eerlijk ben niet
[1/12/2017 10:19:48] Emile: Why not?
[1/12/2017 10:20:22] Michiel | Lonely Lunatic: We zien er zelf niet echt voordeel in + we zijn zelf met andere dingen bezig
[1/12/2017 10:24:53] Emile: Bg met logic dan of wat? :p
[1/12/2017 10:25:32] Michiel | Lonely Lunatic: Nee gek
[1/12/2017 10:25:36] Michiel | Lonely Lunatic: Logic gunnen wij niks (rofl)
[1/12/2017 10:26:20] Michiel | Lonely Lunatic: Een samenwerking tegen logic kan wel, maar een echte BG staat hier niemand voor te springen denk ik :)
[1/12/2017 11:00:13] Emile: een Gap / BG om aan te vallen lijkt jullie meer?
[1/12/2017 13:19:03] Michiel | Lonely Lunatic: Ja mij persoonlijk sowieso en ik denk de stam ook
[1/12/2017 13:19:34] Emile: Das prima, :p meer kunnen we jullie toch nie bieden
[1/12/2017 13:19:37] Emile: dan samen aanvallen
[1/12/2017 16:16:42] Hans Bijl: Dat is mooi;)

Toen alles nog mooi leek bij jullie 2 stammen, dan mocht het wel een gap zijn. Zodra het er slecht aan toe ging, mocht het een BG worden van jullie?

Hebben ons net zolang gebruikt totdat ze dachten shit dalijk gaat NoCure ipv. Ons deze wereld winnen laten we ze maar vallen.

was dit niet compleet waarop jullie GAP berust was toendertijd? Het is niet dat jullie leiding gaat rennen, dat Leaf hun leiding dit doet.
Kansloze discussie.

En weer praat je onzin. Dit waren de aller eerste gesprekken. Daarna ging de samenwerking goed & hebben we het allemaal gehad over wat als Logic weg is. Hieruit hebben we besloten om geen eindstrijd te voeren. Totdat jullie zagen dat wij meer kans hadden om te winnen
 
Reactiescore
2.303
Geloof dit nu écht zelf wat je hierboven zegt? Jullie hebben een foute beslissing genomen NADAT Dick zogenaamd de leiding voor block had gezet? Dit was toch echt ervoor het is allemaal begonnen bij jullie. Dick gaf eerlijk aan dat er een aanbod vanuit Logic kwam (nadat Logic eigenlijk gevallen was) en wij liever met jullie de wereld eindigden. Vanaf dat moment hebben jullie toegezegd op samen de wereld te winnen inplaats van een eindstrijd te doen tegen 2 leden van NoCure & Logic. Toen Logic daarna op delete ging & jullie dachten hey wacht eens dalijk wint NoCure dat gunnen we ze niet want ze zijn maar een stel noobs. Laten we toch maar een eindstrijd doen (waar een paar van jullie het overigens niet mee eens waren). Daar was onze reactie dus uiteindelijk op om het diplomatiek op te lossen.

Amai. Heb je uberhaupt iets gelezen van wat ik zei? Ik zeg dit dan toch ook allemaal?

En weer praat je onzin. Dit waren de aller eerste gesprekken. Daarna ging de samenwerking goed & hebben we het allemaal gehad over wat als Logic weg is. Hieruit hebben we besloten om geen eindstrijd te voeren. Totdat jullie zagen dat wij meer kans hadden om te winnen

En hier versta je gewoon niet wat ik zeg.
 

DeletedUser78803

Guest
Alsof een overmacht aan kwantiteit wel een classicwaardige actie is.

Jullie hadden gewoon gelijk om de tafel moeten gaan want de gezamelijke overwinningen zijn volgens mij al een 20 tal werelden geleden afgeschaft, sinds de nieuwe eindvoorwaarden hun intrede deden. En op een classic zijn ze (ook al liep dat nog geregeld in de soep met dank aan het TW team) vooraf al zeker bekend.

Ik ben zelf voorstander van met gelijke munt betalen, maar een onmogelijke afspraak (die jullie gewoon eerder al hadden moeten bespreken) niet nakomen is wat anders dan katapulteren (en dat tot op dit moment nog steeds blijven doen). Dan vind ik wegrennen of 'ik distantieer mij' wel een erg makkelijke uitweg, ofja dat is eigenlijk geen uitweg.


Ik heb zelfs in het begin gezegd dat een groot gedeelte van ons de wereld echt niet persé hoefde te winnen. Indien Leaf aangegeven had wij willen uiteindelijk wel 1 staan was dit waarschijnlijk ook gebeurd misschien met een verschuiving hier en daar. Het punt is dat ik aangegeven heb deze wereld die toen al verpest was zo snel mogelijk te willen eindigen. Dat ging het makkelijkste om vanaf de 17% gewoon niks meer te doen & deze classic zo snel mogelijk vergeten.
 
Reactiescore
2.303
Ik heb zelfs in het begin gezegd dat een groot gedeelte van ons de wereld echt niet persé hoefde te winnen. Indien Leaf aangegeven had wij willen uiteindelijk wel 1 staan was dit waarschijnlijk ook gebeurd misschien met een verschuiving hier en daar. Het punt is dat ik aangegeven heb deze wereld die toen al verpest was zo snel mogelijk te willen eindigen. Dat ging het makkelijkste om vanaf de 17% gewoon niks meer te doen & deze classic zo snel mogelijk vergeten.
7n4BjfURQVusq5qkjurlLg.png
 

DeletedUser78803

Guest
Amai. Heb je uberhaupt iets gelezen van wat ik zei? Ik zeg dit dan toch ook allemaal?



En hier versta je gewoon niet wat ik zeg.


Amai ik zie heel duidelijk wat jij hier zegt:

We hebben een foute beslissing genomen. Nadat jullie leider de leiding van Leaf voor block zette: We joinen gerald + pony of je laat ons winnen.

NADAT? Nogmaals die beslissing is genomen voordat onze leider zoiets aangaf. En je verdraaid ook nog eens wat die heeft gezegd.
 

DeletedUser78803

Guest

Ja nou 1 account die winst wilde. N1 was haalbaar voor dat account. Niet iedereen van jullie wilde perse wereld winst was Madness daarbij gekomen probleem opgelost. Maar het maakt mij allemaal vrij weinig meer uit mijn acc gaat iig op delete naar al deze trieste acties waar ik geen onderdeel van wil zijn als ik er niet achter sta.
 
Reactiescore
1.089
Wij hebben op CL13 toen met Dick steeds een open beleid gehad met hoe wij de wereld het liefst zagen eindigen.
Voornamelijk omdat Dick's account eigenlijk het enige was dat naast POEF aanspraak mocht maken, want het was wel een groot hekelpunt hoe de rest van zijn stam weigerde mee te werken aan het wegwerken van de laatste procenten en de barblers.

Maar Leaf's wispelturige leiding + toch blijkbaar gebrekkige communicatie gebruiken als goedkeuring voor katapulten kan inderdaad niet. Gewoon de eer aan jezelf houden, en dat wordt niet gedaan. En dan moet je toch achter je eigen oren krabben naar mijn idee en dat is niet 'ik distantieer me'
 

DeletedUser78803

Guest
Wij hebben op CL13 toen met Dick steeds een open beleid gehad met hoe wij de wereld het liefst zagen eindigen.
Voornamelijk omdat Dick's account eigenlijk het enige was dat naast POEF aanspraak mocht maken, want het was wel een groot hekelpunt hoe de rest van zijn stam weigerde mee te werken aan het wegwerken van de laatste procenten en de barblers.

Maar Leaf's wispelturige leiding + toch blijkbaar gebrekkige communicatie gebruiken als goedkeuring voor katapulten kan inderdaad niet. Gewoon de eer aan jezelf houden, en dat wordt niet gedaan. En dan moet je toch achter je eigen oren krabben naar mijn idee en dat is niet 'ik distantieer me'

Ah wacht ik moet de eer aan mezelf houden hoe precies? Moet ik ook al me acc’s op delete zetten op andere werelden?
Ookal vind ik dit wel weer hypocriet Leaf had zichzelf al op delete moeten zetten als ze zo’n trotse spelers etc. Zijn dat zie je ook niet gebeuren nee laten we met zen alle maar hard genoeg schreeuwen dat die kata’s niet kunnen zodat ze allemaal op delete gaan hebben wij weer een wereld winst waar we trots op kunnen zijn!
 
Reactiescore
1.089
Ik lees pas net pas dat je je acc op delete gooit... En daarbij was mijn initiatie ook gericht aan andere van NoCure of BG's die hier kwamen verkondigen over het hebben van kata's en 'distantieren' zoals die sir thrones.

Dus voel je niet zo aangevallen.
 

DeletedUser78803

Guest
Ik lees pas net pas dat je je acc op delete gooit... En daarbij was mijn initiatie ook gericht aan andere van NoCure of BG's die hier kwamen verkondigen over het hebben van kata's en 'distantieren' zoals die sir thrones.

Dus voel je niet zo aangevallen.

Sir Thrones und moi zijn zelfde acc. Maar idd lekker weer met 2 maten meten iedereen. “Hou de eer aanjezelf en ga op delete” kan je ook van Leaf zeggen maar nee daar zit iedereen te diep in de billen.
 
Bovenaan