The Downfall

DeletedUser69389

Guest
Eerder is aangegeven van Wesley dat hij er niets mee te maken heeft.

Ook op deze wereld kunnen we de speler niet ontslaan...

En het account finis heeft de stamchat ook verlaten, zeg mij wat ik meer kan doen...
Hier op het AF er openlijk van distantiëren, maar dat doen jullie als stam ook niet. Jullie lopen het alleen maar recht te lullen.Net als dat jullie hem alleen maar steunen en supporten. Waarom worden zijn posts anders nog bedankt?
 

DeletedUser58227

Guest
Hier op het AF er openlijk van distantiëren, maar dat doen jullie als stam ook niet. Jullie lopen het alleen maar recht te lullen.Net als dat jullie hem alleen maar steunen en supporten. Waarom worden zijn posts anders nog bedankt?

Onzin, ik heb bijvoorbeeld wel degelijk aangegeven dat ik niet achter het kata gebruik sta. En met mij wel meer, dus dat we het als stam goed praten slaat nergens op.
 

DeletedUser77710

Guest
Hier op het AF er openlijk van distantiëren, maar dat doen jullie als stam ook niet. Jullie lopen het alleen maar recht te lullen.Net als dat jullie hem alleen maar steunen en supporten. Waarom worden zijn posts anders nog bedankt?

je ging over op een ander onderwerp snel

Dat NoCure en Disney nu geen spelers zijn die veel p en p'en kan ik niets aan doen. Nog 1 keer, ik keur het niet goed, maar ik ben machteloos.

Dat ik dus een ander onderwerp erbij haal, keur ik het goed? ....
 

DeletedUser69389

Guest
Onzin, ik heb bijvoorbeeld wel degelijk aangegeven dat ik niet achter het kata gebruik sta. En met mij wel meer, dus dat we het als stam goed praten slaat nergens op.

Dat NoCure en Disney nu geen spelers zijn die veel p en p'en kan ik niets aan doen. Nog 1 keer, ik keur het niet goed, maar ik ben machteloos.

Dat ik dus een ander onderwerp erbij haal, keur ik het goed? ....

Waarom dan steeds erover in discussie gaan? Gewoon een grote en goede reactie en klaar is kees. Discussie is gesloten. Oprotten met de kata's rest van deze classic en rustig uitspelen.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Je vind kata gebruiken niet goed, maar ondertussen blijf je bij hem in de stam. Werk je ermee samen, vind je zijn grapjes leuk, heb je zelf ook katas en vote je op de interne poll dat je zijn acties steunt. Waar in dit verhaal keur je het af?
 

DeletedUser77710

Guest
Je vind kata gebruiken niet goed, maar ondertussen blijf je bij hem in de stam. Werk je ermee samen, vind je zijn grapjes leuk, heb je zelf ook katas en vote je op de interne poll dat je zijn acties steunt. Waar in dit verhaal keur je het af?

Ik heb al een dag ofzo niet gelogd, dus eigk speel ik niet echt meer in zijn stam. Ik kan niet leaven, dusja...

Ik werk er atm niet mee samen.

Hoe weet jij over de interne poll? Ik heb zelf als enige gestemd dat ik er niet mee eens ben. Als er dan een co is die debiel is die zegt dat we er wel mee eens zijn, kan ik niets aan doen hé
 

DeletedUser75558

Guest
Onzin, ik heb bijvoorbeeld wel degelijk aangegeven dat ik niet achter het kata gebruik sta. En met mij wel meer, dus dat we het als stam goed praten slaat nergens op.
Als jullie het niet aan het goed praten waren, waarom verschijnen hier dan echt 100000000000000000000 posts hierover.
 

DeletedUser78803

Guest
Ik wil toch even 1 ding kwijt. Ik van Finis zal nooit beweren dat ik veel kwaliteit heb of iets dergelijks. Ook ben ik uit onze stamchats gegaan omdat ik klaar ben met deze stam na de kata actie. Wel wil ik echt even duidelijk maken dat deze kata actie ergens terecht is. De manier hoe Leaf ons heeft behandeld is in en in triest. Het liefst zou ik hebben gehad dat we meteen hadden besloten om samen deze stam kapot te kata’en. Maar dit is heel het punt we hadden besloten om samen met Logic Leaf gewoon weg te spelen & dan komt Madness (Kane) met deze achterlijke actie.
Het ding wat me zwaar irriteert is dat jullie AF gangers vooral die van Leaf & de afgevallen leden van Logic dit gebruiken om jullie eigen trieste spel te overschaduwen. Logic is triest bezig geweest, Een aantal leden van Leaf is heel erg zwak en laag bezig geweest. En dan besluit een debiel van onze stam deze actie te doen. Hier distantieer ik me totaal van maar ga niet doen alsof de wereld nu ineens verpest is. Deze was al zo rot als het maar zijn kan.
 

DeletedUser75558

Guest
Ik wil toch even 1 ding kwijt. Ik van Finis zal nooit beweren dat ik veel kwaliteit heb of iets dergelijks. Ook ben ik uit onze stamchats gegaan omdat ik klaar ben met deze stam na de kata actie. Wel wil ik echt even duidelijk maken dat deze kata actie ergens terecht is. De manier hoe Leaf ons heeft behandeld is in en in triest. Het liefst zou ik hebben gehad dat we meteen hadden besloten om samen deze stam kapot te kata’en. Maar dit is heel het punt we hadden besloten om samen met Logic Leaf gewoon weg te spelen & dan komt Madness (Kane) met deze achterlijke actie.
Het ding wat me zwaar irriteert is dat jullie AF gangers vooral die van Leaf & de afgevallen leden van Logic dit gebruiken om jullie eigen trieste spel te overschaduwen. Logic is triest bezig geweest, Een aantal leden van Leaf is heel erg zwak en laag bezig geweest. En dan besluit een debiel van onze stam deze actie te doen. Hier distantieer ik me totaal van maar ga niet doen alsof de wereld nu ineens verpest is. Deze was al zo rot als het maar zijn kan.
Dat je logic nog durft te vergelijken met wat nocure wel niet allemaal doet is al echt te gek voor woorden. Nee logic heeft het niet op een nette manier gespeeld, dat heeft geen een stam op deze classic echt gedaan. Wel is er toch wel een dikke uitschieter van deze trieste stammen en dat is zeker (zonder twijfel) nocure. Een stam die om een zogenaamde stab effe iemand voor de grap helemaal de tyfus kata'ed en er vervolgens nog om zit te lachen, verdient niet als winnaar bestempeld te mogen worden. Iedereen gaf jullie nog het voordeel van de twijfel eh, begrijp dat goed. Niemand had er problemen mee met jullie winst, totdat ene domme Kane zich vreselijk gaat misdragen en opeens kata's gaat gooien tegen een partij die jullie niet alleen vreselijk veel geholpen heeft, maar ook de reden voor jullie bestaan en rang is. Zonder leaf was Nocure helemaal niks, 0,0. Jullie zijn de hele classic gecarry'ed door de stam, die jullie zogenaamd heeft "gestabt" en nu ga je het nog goed praten dat je deze partij nog gaat kata'en ook.
 

DeletedUser77710

Guest
Jij bent echt zo dom he. Voor de allerlaatste keer, niemand keurt het goed.

We hebben een ongelofelijke goeie samenwerking gehad met leaf. En ik heb een hele leuke tijd met hun gehad, zij droegen ons en wij hun. We hebben elkaar geholpen waar we konden. Zij waren niet veel zonder ons en wij waren niet veel zonder hun. En dit is trouwens al gezegd geweest van beide kanten.
 
Reactiescore
2.303
Ik wil toch even 1 ding kwijt. Ik van Finis zal nooit beweren dat ik veel kwaliteit heb of iets dergelijks. Ook ben ik uit onze stamchats gegaan omdat ik klaar ben met deze stam na de kata actie. Wel wil ik echt even duidelijk maken dat deze kata actie ergens terecht is. De manier hoe Leaf ons heeft behandeld is in en in triest. Het liefst zou ik hebben gehad dat we meteen hadden besloten om samen deze stam kapot te kata’en. Maar dit is heel het punt we hadden besloten om samen met Logic Leaf gewoon weg te spelen & dan komt Madness (Kane) met deze achterlijke actie.
Het ding wat me zwaar irriteert is dat jullie AF gangers vooral die van Leaf & de afgevallen leden van Logic dit gebruiken om jullie eigen trieste spel te overschaduwen. Logic is triest bezig geweest, Een aantal leden van Leaf is heel erg zwak en laag bezig geweest. En dan besluit een debiel van onze stam deze actie te doen. Hier distantieer ik me totaal van maar ga niet doen alsof de wereld nu ineens verpest is. Deze was al zo rot als het maar zijn kan.

Ik vind het grappig dat jullie keer op keer Leaf bestempelen als de triestigste stam van allen. Ok, onze acties waren nu eenmaal dubieus en waren fout. We hebben een foute beslissing genomen. Nadat jullie leider de leiding van Leaf voor block zette: We joinen gerald + pony of je laat ons winnen. Wesley wou nu eenmaal zeker winnen. Dus had Leaf geen andere keuze dan een BG te aanvaarden. Hier zat de eerste error van Nocure/Disney al in: De gap was tot het verslaan van Logic, echter bestaan Logic leden nog steeds. Hierdoor kwam Disney en Nocure al een eerste afspraak niet na.

Voor de rest, volledig akkoord met dat we het slecht aangepakt hebben en Si en La, Dick vond het niet echt chanteren, hij ging dan ook zijn gehele stam meepakken naar de nieuwe stam. Wat was het dan 12 vs 4? Disney en Nocure alliantie waren dus nog niet genoeg? En als puntje bij paaltje kwam, was zijn stam wel het uitschot van deze Classic. Kon stan voor geen moer tw spelen volgens hem, heeft hij niets aan TE gehad. En is de rest te inactief om wat noemenswaardig te doen, correct Dick?

Nuja, Leaf, de enige stam die opzich iets presteerde (al dan niet noemenswaardig iets). Ook wij hebben onze fouten begaan. Ik lag hier mede aan de basis van de grote fouten die we begaan zijn, ik heb de spelers die hier dan ook iets van een Sorry verdienen, er al lang één voor gegeven.

Echter hadden wij als Leaf leiders geen keuze, of wij gingen in op het voorstel van Dick dat we samen winnen (onmogelijk), of hij ging meewerken met Gerald + Pony. Op deze manier kreeg Madnes en godrekt nog eens hulp van niet alleen geheel Disney + Nocure maar ook nog eens van Ariel, Gerald, Pony en Ejaf. Is dat niet al zielig genoeg?

Nadat wij dan hen in het zak zetten omtrent "chantage" (het beestje een naam geven dan maar). Gaan ze alsnog samenwerken in de vorm van een nap met gerald en Pony. Om zo lekker 1% per dag te internen van iedereen! Top idee.

Moet ik dan nog beginnen over hoe zielig de kata's zijn?

Ik vind het oprecht debiel dat iemand Kneipen liet bannen, niet omdat mijn account daardoor deels banned is geworden. Gewoon omdat het sad was, de enige speler binnen die stam waar je nog kon op rekenen was juist Kneipen.


Nu kunnen we wel een mooi verhaal schrijven over hoe deze wereld over zijn geheel verlopen is. Echter wil ik het wederom samenvatten met de befaamde zin van Andries :' politiek is een onderdeel van het spel.
Laten we bij deze heel deze bullshit afsluiten met het feit dat het inderdaad een deel van het spel is maar dat het deze wereld gewoon gigantisch uit de hand is gelopen.
 
Bovenaan