The Divine Exorcism

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser63648

Guest
Ik snap niet was jij leuk vind mansom om door te spelen op onze gratie. Jij mag net zolang spelen totdat wij de stekker er bij jou uittrekken. Zo zal dat gaan namelijk, we bepalen in de stamchat aan wie we een hekel hebben, bouwen klein front aam die speler en gooien er een stammasa op. Hatsiekidee, hatseflats en opgerot: zo makkelijk zal dat gaan. Zeker hier bij pakketjes, waar je niet aan de achterkant kan bij edelen.
 

DeletedUser

Guest
Ik snap niet was jij leuk vind mansom om door te spelen op onze gratie. Jij mag net zolang spelen totdat wij de stekker er bij jou uittrekken. Zo zal dat gaan namelijk, we bepalen in de stamchat aan wie we een hekel hebben, bouwen klein front aam die speler en gooien er een stammasa op. Hatsiekidee, hatseflats en opgerot: zo makkelijk zal dat gaan. Zeker hier bij pakketjes, waar je niet aan de achterkant kan bij edelen.

Dat is waar, ik kan het niet halen tegen jullie, maar er spelen nog ongeveer 100 spelers op deze wereld met punten boven of rond de 1 milioen punten.
Al deze spelers willen ook nog doorgaan op deze wreld, het is niet enkel mezelf. Jullie focussen teveel op mij terwijl ik spreek uit naam van alle nog actieve spelers.
We kunnen het gezellig houden maar ook elkaar pesten zoals kleine kindjes in de speeltuin waar de grotere kinderen de kleintjes pesten.

TW is enkel een online spelletje. Beter om het leuk te houden voor iedereen. Als we het fair spelen jagen we geen mensen weg uit TW, en hoe meer mensen tw spelen hoe langer deze server zal bestaan.

Ik speel door tot mijn allerlaatste dorp, nadien vind ik wel iemand om er co op te gaan spelen en zijn we weer vertrokken.

Optie 1 is om elk zijn eigen weg te gaan op W39 aangezien het nog heel lang zal duren voor iedereen een echte grote front heeft, tegen dan kan er nog veel gebeuren.

Optie 2 We kunnen er een faire oorlog van maken tussen verschillende stammen tegen rise/divine met nette regels, dan word w39 weer actief en gezellig voor vele spelers, klein en groot.

Optie 3 We spelen het smerig en vuil en dan gaat de reputatie van iedereen omlaag. Daar staat niemand op te wachten denk ik.

Voorlopig is optie 1 de meest realistisch volgens mij. Maar goed ik beslis niet wat anderen doen.
Het voordeel is dat als jullie me massaal aanvallen door de hele lange afstanden het de aandacht wegtrekt van andere spelers/stammen en kunnen zij een tijdje hun eigen terug opbouwen tegen jullie.
Voor W39 zou dat eerder positief zijn.
 
Reactiescore
746
Gezien jullie het niet kunnen laten om elkaar uit te schelden gaat hier weer een slotje op. Dit keer definitief. Jammer dat jullie je eigen forum de dood in jagen op deze manier.

Nog een prettige dag verder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan