[Stam] The Aztec Curse [100-200 PP]

DeletedUser38277

Guest
1. De tekst: The Aztec Curse
Graag dit lettertype gebruiken: https://fontmeme.com/pirates-of-the-caribbean-font/
2. Kleurencombinatie(s) Qua tekst moet het er echt uitspringen, goud/geel/lichtgoud met zwarte rand.
3. Thema: Toch wel een beetje mysterieus vanwege de "curse" maar het goud moet ook goed naar voren komen.
4. Plaatje(s) om te gebruiken: http://2.bp.blogspot.com/-1Z6TQW6kL...s-of-the-caribbean-the-curse-of-the-black.jpg
Mag ook een ander stock, maar moet wel hierop lijken.
5. Deadline: /
6. Prijs/gift: 100-200 PP
7. Favoriet tot nu toe:
 

DeletedUser78343

Guest
4izfn7f2du2oq.png
 

DeletedUser38277

Guest
Die vuur vonken zijn echt super gaaf. Ik ben alleen nog niet helemaal tevreden over de tekst. Deze is nog wat klein en niet goed te zien. Zou je daar nog eens naar willen kijken? Sorry als ik lastig ben, ben heel kieskeurig.. :D


Deze is ook echt heel vet. Zou je de tekst ook wat verder rechtsonder kunnen plaatsen? En het medaillon wat meer naar voren laten komen? Dat die er nog iets meer uitspringt?
 

DeletedUser78343

Guest
Die vuur vonken zijn echt super gaaf. Ik ben alleen nog niet helemaal tevreden over de tekst. Deze is nog wat klein en niet goed te zien. Zou je daar nog eens naar willen kijken? Sorry als ik lastig ben, ben heel kieskeurig.. :D



Deze is ook echt heel vet. Zou je de tekst ook wat verder rechtsonder kunnen plaatsen? En het medaillon wat meer naar voren laten komen? Dat die er nog iets meer uitspringt?

Hahaha is niet erg hoor :)
is deze beter?
0qqtdl4cuk7ef.png
 

DeletedUser38277

Guest
Hahaha is niet erg hoor :)
is deze beter?
0qqtdl4cuk7ef.png

Bijna... :D

Iets groter nog en wat meer naar onder? En het lijkt nu alsof "The" over "Aztec Curse" staat, kan dit omgedraaid? Zodat het woordje "The" achteraan staat?


@RebounceTagg jouw plaatje is ook nogsteeds gaaf. Denk dat ik straks beide plaatjes neem.. :O
 

DeletedUser38277

Guest
Heel gaaf. Ik ga even een poll houden op het forum. Ik wil beide plaatjes wel hebben. Het plaatje die uiteindelijk het stamplaatje wordt zal de maker 150 pp ontvangen. Het plaatje dat hem niet wordt voor 50 pp, indien de maker daar niet ontevreden over is.. :D
 

DeletedUser38277

Guest
Als het laat op de avond is moet je even geduld hebben, dan ben ik pas zondag avond terug. :)
 
Bovenaan