The art of trolling

DeletedUser7072

Guest
Toch zelfs als ik niet serieus ben zijn ze hier bar slecht in discussies voeren hoor Dirkje :eek:
Zelfs mijn domste argumenten houden stand puur omdat veel niet inlezen op wat ik zeg en dus de waarheden ook missen :eek:

Sinds de dood van het svf is het voeren van serieuze discussies steeds moeilijker geworden.

Trollen is een kunstvorm.
Dingen gerelateerd aan spellingfouten verbeteren is meer voor middelbaar en mensen waarvan het niet de eerste taal is.

Denk bv aan Lucas die pas net Nederlands leert.

Trollen is zeker een kunstvorm, het is niet voor iedereen weggelegd. Je moet een aantal dingen goed kunnen brengen om mensen op de kast te krijgen. Jij hebt het aardig onder de knie maar kan hier en daar wel af en toe wat extra vaardigheden gebruiken.

Tis vrijdag avond ga uit ofzo ipv een poging tot trollen die niet juist is.

Effectief trollen val je mensen aan op dingen die 100% kloppen.
Zoals dat @Big Bear een uitkering heeft en dat @.TheonlyplanisA verliefd op me is.

Kom wat verwacht je van een stelletje autististjes zoals ik. Ik zit nu ook niet in een of andere bar de stoere boy uit te hangen, lig gewoon in bed met mn mob wat te zemelen over trollen enzo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78261

Guest
Nou ik moet toegeven dat ze best goed kan trollen. Dirkie is van een nuchtere en scherpe jongen verandert in een zombie die er alles voor over heeft om haar kleine teentje te kunnen likken. Eerlijk gezegd had ik niet dat dit kon, dus dat is best een knappe prestatie, moet ik nageven. Verder is het getroll beneden alle peil, het is niet grappig en iedereen kijkt er zo doorheen.

Trouwens, ik hou sowieso niet van trollen. Ze stinken en vervuilen het water waar ik in zwem. Weg ermee.

Toch zelfs als ik niet serieus ben zijn ze hier bar slecht in discussies voeren hoor Dirkje :eek:
Zelfs mijn domste argumenten houden stand puur omdat veel niet inlezen op wat ik zeg en dus de waarheden ook missen :eek:

Oh Dirk, oh Dirk, ze zijn zo slecht in discussiëren. Het zit hier vol met debielen maar jij bent mijn schatje hoor, jij kan wel goed discussiëren en bent de enige die slim genoeg is om mij te snappen. Ga nu maar braaf op je knietjes en zeg mij na. Makkelijk hoor om zo'n wanhopige jongen te manipuleren, maareh Dirk ik had je eigenlijk slimmer ingeschat. Je laat het naar je hoofd stijgen, dit is een doodlopend pad, geef het op.
 
Reactiescore
770
Toch zelfs als ik niet serieus ben zijn ze hier bar slecht in discussies voeren hoor Dirkje :eek:
Zelfs mijn domste argumenten houden stand puur omdat veel niet inlezen op wat ik zeg en dus de waarheden ook missen :eek:

>begint met een trollpost
>krijgt tegenwind van Big Bear die afkomt met statistieken en gegevens (vermeldt ook zijn bronnen) die je helemaal afmaken
>kom jij af met een of andere rare screenshot en een herhaling van je vorige standpunt alsof Big Bear juist niet gezegd heeft, en laat het daar ook bij, totale afwezigheid van bronnen of statistieken zoals Big Bear die gaf
>andere mensen wijzen op je foutieve informatie, je verkeerd wereldbeeld en het feit dat Nederland & België een grotere HDMI hebben dan Indonesië
>firedrakan: "lol jullie zijn dom ik was maar aan het trollen en alsnog kunnen jullie niet heen om mijn domme argumenten"

db0.jpg


Ik kan het echt niet meer op 2 handen tellen hoeveel keer dat wanneer iemand op dit forum werd verslagen in een discussie die persoon vervolgens verdedigt dat hij/zij maar aan het trollen was.
 

DeletedUser78261

Guest
Bij fire gaat het altijd over hoe anderen dom zijn. Je bent dom omdat je haar niet begrijpt of je bent dom omdat je niet begrijpt dat ze doet alsof ze een debiel is. Mij kan het niks schelen of ze echt een debiel is of dat ze doet alsof en daar dan voldoening uit haalt, het 2de is eigenlijk nog zieliger dan het eerste, ja toch?
 

DeletedUser61134

Guest
>begint met een trollpost
>krijgt tegenwind van Big Bear die afkomt met statistieken en gegevens (vermeldt ook zijn bronnen) die je helemaal afmaken
>kom jij af met een of andere rare screenshot en een herhaling van je vorige standpunt alsof Big Bear juist niet gezegd heeft, en laat het daar ook bij, totale afwezigheid van bronnen of statistieken zoals Big Bear die gaf
>andere mensen wijzen op je foutieve informatie, je verkeerd wereldbeeld en het feit dat Nederland & België een grotere HDMI hebben dan Indonesië
>firedrakan: "lol jullie zijn dom ik was maar aan het trollen en alsnog kunnen jullie niet heen om mijn domme argumenten"

db0.jpg


Ik kan het echt niet meer op 2 handen tellen hoeveel keer dat wanneer iemand op dit forum werd verslagen in een discussie die persoon vervolgens verdedigt dat hij/zij maar aan het trollen was.

Kwam Big bear met statistieken?
Volgens mij kwam hij met een artikel van wikipedia waar ik vanuit ging dat hij trollde als hij dat als argument ging nemen.

Was tot heden de domste post ever xD
En ik meld nooit dat ik troll, daar komen anderen mee.
Kan er niks aan doen dat jullie te lui zijn chrome tabs te openen om basiskennis te checken, informatie die je allang moest bezitten.
 
Reactiescore
770
kijk daar hebben we hem weer: de "het is dommer dan dom het is de domste post ooit".

Overigens wat is er nou zo mis met Wikipedia? Wikipedia citeert zelf altijd bronnen (iets wat jij niet doet), en het is volgens de regels van Wikipedia strafbaar om daar dingen te plaatsen die niet correct zijn. Maar ga je gang als je het beter weet, des te simpeler om het gegeven Wikipedia artikel van hem in diskrediet te brengen, nee?

Bij fire gaat het altijd over hoe anderen dom zijn. Je bent dom omdat je haar niet begrijpt of je bent dom omdat je niet begrijpt dat ze doet alsof ze een debiel is. Mij kan het niks schelen of ze echt een debiel is of dat ze doet alsof en daar dan voldoening uit haalt, het 2de is eigenlijk nog zieliger dan het eerste, ja toch?

Dit dus
 

DeletedUser61134

Guest
kijk daar hebben we hem weer: de "het is dommer dan dom het is de domste post ooit".

Overigens wat is er nou zo mis met Wikipedia? Wikipedia citeert zelf altijd bronnen (iets wat jij niet doet), en het is volgens de regels van Wikipedia strafbaar om daar dingen te plaatsen die niet correct zijn. Maar ga je gang als je het beter weet, des te simpeler om het gegeven Wikipedia artikel van hem in diskrediet te brengen, nee?



Dit dus

Lees mijn posts en probeer opnieuw.
Danku.
 
Reactiescore
1.525
Hier zat ik op te wachten en gelukkig komt het sneller dan verwacht. Sinds mijn terugkeer op het AF een dag of drie terug, is het precies dit drakan gedoe -wat in werkelijkwaar élk topic terugkomt- waar ik moe van word. Dank hiervoor.
 

DeletedUser78666

Guest
Hier zat ik op te wachten en gelukkig komt het sneller dan verwacht. Sinds mijn terugkeer op het AF een dag of drie terug, is het precies dit drakan gedoe -wat in werkelijkwaar élk topic terugkomt- waar ik moe van word. Dank hiervoor.
Jij bent ook fake, ik geloof niet dat jij even sexy bent als jouw afbeelding op skype:X
 

DeletedUser78261

Guest
Kwam Big bear met statistieken?
Volgens mij kwam hij met een artikel van wikipedia waar ik vanuit ging dat hij trollde als hij dat als argument ging nemen.

Was tot heden de domste post ever xD
En ik meld nooit dat ik troll, daar komen anderen mee.
Kan er niks aan doen dat jullie te lui zijn chrome tabs te openen om basiskennis te checken, informatie die je allang moest bezitten.

Achjee, sorry hoor. We hebben je helemaal verkeerd begrepen, je bent een heel slim meisje hoor. Ja die grote beer is heel erg dom en die post was echt de domste ooit van alle 5.443.821 die hier ooit zijn geweest. Wat moet het naar voor je zijn om omringd te zijn door zulke domme mensen, terwijl Einstein nog niet eens in jou schaduw kan staan.

Zo jij hebt gewonnen, je hebt helemaal gelijk. Ga nu maar weer verder spelen met je barbies, doei.
 

DeletedUser61134

Guest
jij moet niet zeggen wat ik doen moet idioot

En daarom blijf je eeuwig single en zijn je ouders gescheiden :eek:

Typisch voorbeeld van een wife & Parents beater die Rob.
`Ja ze zeggen wat ik moet doen` *Scheld ouders uit en slaat zijn vader aan puin*
 

DeletedUser78666

Guest
En daarom blijf je eeuwig single en zijn je ouders gescheiden :eek:

Typisch voorbeeld van een wife & Parents beater die Rob.
`Ja ze zeggen wat ik moet doen` *Scheld ouders uit en slaat zijn vader aan puin*

Blobbe fixt meer chickies dan de hoeveelheid afwijzingen die jij op een dagelijkse basis krijgt.

Groetekes
 

DeletedUser78261

Guest
En daarom blijf je eeuwig single en zijn je ouders gescheiden :eek:

Typisch voorbeeld van een wife & Parents beater die Rob.
`Ja ze zeggen wat ik moet doen` *Scheld ouders uit en slaat zijn vader aan puin*

Ga nou maar met je barbies spelen muts.
 

DeletedUser40402

Guest
Over mutsen gesproken, tis momenteel koud zonder muts.
 
Bovenaan