The alliance that used to change the fate of a world.

DeletedUser76522

Guest
Met betrekking tot de gebeurtenissen van w43, er zijn dan ook mensen uit deze chat die in Vitae spelen of hebben gespeeld. Vitae heeft nergens te maken gehad met de gebeurtenissen van W43, noch de handelingen van deze spelers. De spelers die ermee te maken hadden speelden of al niet meer in Vitae omdat ze wegens het uitlekken van eerdere schandalen al gestopt waren / we ze gekickt hebben of zijn na het uitlekken vandaag zelf gestopt / gekickt.
 
Reactiescore
7.918
Ja leuk gekopieerd van Sven :p, we rekenen Vitae ook niks aan verder, kunnen jullie niks aan doen natuurlijk.
 

DeletedUser68252

Guest
Er is geen antwoordplicht, dat verwijt ik je ook niet. Zoals je in mijn laatste alinea kan lezen breng ik het niet als feit, immers staat er niet roald of sven gerelateerd. Verder is het wel een oude koe, gezien de situatie al veel verder is gevorderd en het er weinig meer toe doet. Overigens interesseert mij de discussie zodanig weinig dat ik me niet eens getriggered voel om voorgaande posts terug te lezen of om uit te zoeken in hoeverre alle bewijsjes kloppen. Kater of geen kater, het maakt me verrekte weinig uit :p Verder denk ik overigens ook dat het een verschrikkelijke saaie discussie zou zijn voor iedereen om te lezen. Tot zover

De situatie was flink gezakt gezien er een aantal dagen geen posts meer zijn aangedragen door belangrijke personen die de toon van dit topic voornamelijk voerde. Dat wilt echter niet zeggen dat het direct een oude koe is. Zoals ik al zei is de definitie van een oude koe heel anders als dat jij het interpreteert.

De situatie is al verder gevorderd, maar doet er naar mijn mening nog steeds toe. Een Seau lid heeft immers gepost met bewijzen tegen de bewijslast van Vitae waar helemaal niks van waar blijkt te zijn, sterker nog de hele situatie waarmee hij zijn post beargumenteerd heeft is gelogen. Iets wat toch zeer schokkend is, de Seau speler in kwestie verdedigt immers zijn eigen stam hiermee.

Je hebt je stamnaam verkeerd in je handtekening staan :p Geheugensteuntje, je schrijft Vitae als in curriculum vitae, ookwel ''CV''.

I lolled. :D gebeurt trouwens vrij vaak dat mensen de naam fout spellen.

Dit zou je serieus kunnen nemen moest jij ook maar een iets ofwat degelijke poster zijn. :D Wat tot nu toe nog nooit het geval geweest is.

Slechts een mening welke je als feit tracht te verwoorden.

Het gaat er overigens niet over om open te staan voor andere meningen, Vitae heeft nu CbC en een paar andere weg zijn gewoon geen enkel degelijke poster meer waar je effectief een discussie met kan aangaan.

Wederom een mening die je als feit tracht te verwoorden. Net zoals dat andere posters een mening over jou hebben waar ik me trouwens volledig wil aansluiten bij wat Tcomc hier al reeds postte. Je slaat de laatste tijd door met persoonlijke aanvallen waardoor er haast geen discussie meer met je te voeren valt naar mijn mening. De argumenten blijven vaak uit en je beledigd de een na de ander.

Phenomenal zal bijvoorbeeld heel je post negeren met een idioot argument zoals toen bij Jolien20.. Als je zelf niet inziet dat je in een bepaald opzicht wel afspraken hebt gemaakt, tja hoe zal ik het zeggen op een mooiere toon.. dan zul je nooit gaan verderstuderen.

Je beargumenteerd je post met betrekking tot Jolien door het schetsen van een situatie. Letterlijk in het begin verkondig je al iets wat niet waar is, dan heeft het voor mij geen nut om verder in detail te treden op je hele post gezien het begin al de toon zet voor derest van je post, het begin de post direct ongeloofwaardig maakt. Zwart op wit zijn er nooit afspraken gemaakt met Jolien, iets wat jij keer op keer hebt willen verwoorden, en waar je Vitae een slechte naam mee hebt willen aanpraten, waar je nu ineens terug valt op ergens in een bepaald opzicht.

Bovendien heb je nu Dragonshield, Tansarinan, Biervertier en nog een paar andere die Vitae meer belachelijk maken dan iets anders. Is intellectueel op een heel ander niveau als op de meeste werelden. Daarop ingaan is alleen vermoeiend voor jezelf, net zoals het dat is bij Beast Incarnate bv. Dus je zult sowieso al minder snel goede posts zien, niveau is gewoon drastisch omlaag gegaan. Je kan dus evengoed gewoon wat belachelijk doen, maakt toch geen verschil.

Wederom een mening, velen zijn ook van mening dat je Seau de laatste tijd enorm belachelijk maakt met je posts die het aanvallende niveau van het verleden overstijgen waarin je vaak de argumenten achter wegen laat en de beledigingen naar voren laat komen.

https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?190969-Smerige-Spelletjes-op-Spelwereld-43/page37

Met heel jullie anti stab beleid verwacht ik wel dat pepijn gekickt wordt? :D :D

Met betrekking tot de gebeurtenissen van w43, er zijn dan ook mensen uit deze chat die in Vitae spelen of hebben gespeeld. Vitae heeft nergens te maken gehad met de gebeurtenissen van W43, noch de handelingen van deze spelers. De spelers die ermee te maken hadden speelden of al niet meer in Vitae omdat ze wegens het uitlekken van eerdere schandalen al gestopt waren / we ze gekickt hebben of zijn na het uitlekken vandaag zelf gestopt / gekickt.

EDIT** Grumbl de deurwaarder was me voor. :p
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
De situatie was flink gezakt gezien er een aantal dagen geen posts meer zijn aangedragen door belangrijke personen die de toon van dit topic voornamelijk voerde. Dat wilt echter niet zeggen dat het direct een oude koe is. Zoals ik al zei is de definitie van een oude koe heel anders als dat jij het interpreteert.

De situatie is al verder gevorderd, maar doet er naar mijn mening nog steeds toe. Een Seau lid heeft immers gepost met bewijzen tegen de bewijslast van Vitae waar helemaal niks van waar blijkt te zijn, sterker nog de hele situatie waarmee hij zijn post beargumenteerd heeft is gelogen. Iets wat toch zeer schokkend is, de Seau speler in kwestie verdedigt immers zijn eigen stam hiermee.

Obviously, interpretaties verschillen. Overigens speelt het ook een rol dat ik elke dag meermaals lees en post, en jij periodes van afwezigheid hebt (op het af), daarmee is iets feitelijk ook al sneller een 'al besproken item' ofwel 'oude koe'.

De Seau speler in kwestie zal op den duur wel reageren, en al doet hij dat niet, het verwijt wat je jegens seau tracht te maken is toch van weinig waarde en zal de publiekelijke opinie niet beinvloeden.

I lolled. :D gebeurt trouwens vrij vaak dat mensen de naam fout spellen.

Haha nouja, toen ik vitae voor het eerst zag dacht ik gelijk daar aan, kan het me daarom niet voorstellen dat mensen vitea opschrijven. Daar waar vitae lekker in de mond ligt, klinkt vitea als piepschuim waar je met een zaag doorheen gaat.
 
Reactiescore
86
Die bewering is allesbehalve relevant, aangezien niemand ook maar aan het beweren is dat zij de VV deden of def gestuurd hadden.. Dat terwijl die discussie al dagen aan de gang was, kom je met zo een post die helemaal nergens op slaat. Het ging erom dat Vitae Jolien niet zou aanvallen en de dorpen kon internen van Jolien wat dus wilt zeggen dat ze daar contact over hadden, onrechtstreeks heb je dan toch afspraken of zie ik dat verkeerd? Je hebt de afspraak die dorpen te internen, elkaar niet aan te vallen, .. .

:D

You could not have been more wrong..:

1. https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?184003-Golden-Awards&p=5792113&viewfull=1#post5792113
2. https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?183296-Top-Flop-stammen&p=5808791&viewfull=1#post5808791
3. https://forum.tribalwars.nl/showthread.php?183295-Top-Flop-spelers&p=5824926&viewfull=1#post5824926
4. https://forum.tribalwars.nl/showthr...e-of-a-world&p=5824797&viewfull=1#post5824797

Dit zijn slecht een aantal van de vele posts van (zoals je ziet) verschillende posters uit Seau. Had eigenlijk een mooi lijstje met 41 posts waarin door Seau posters verwijten richting Vitae werden gemaakt over vv/def, maar terwijl ik ging lunchen vond mijn pc het verstandig een update uit te voeren dus dat lijstje ben ik kwijt. Als deze 4 posts het niet duidelijk (genoeg) maken wil ik het overigens best nog een keer voor je opzoeken hoor ik hoop echter dat je nu kan toegeven dat wel degelijk 'iemand' (een heleboel posters zelfs) dergelijke posts heeft gemaakt en zodoende, om weer even terug te komen op het punt dat ik probeerde te maken, de post van biervertier (ondanks wat jij beweert) wel degelijk een goeie post was. Zodoende kunnen we concluderen dat de bewering die je plaatste over dat biervertier nooit 'één post plaatst die ook maar iets ofwat betekenis heeft en waar hij een deftige discussie probeert aan te gaan' ook onjuist is.

Dan komen we weer terug bij mijn allereerste post en blijkt dus wel degelijk dat je zó subjectief naar Vitae posters bent gaan kijken dat als er daadwerkelijk ook gewoon een goed punt wordt gemaakt je dit überhaupt niet eens meer ziet (in sommige gevallen). Geldt overigens ook vice versa (zoals ik in mijn eerste post al zei) maar ontkennen dat dit niet gebeurd is nogal dom. Kan je gaan zeggen dat ik 'uit mijn nek loop te lullen' maar dit gebeurd op elk AF bij elke poster, op/bij het/de een iets meer dan het ander, maar zeggen dat jij een uitzondering bent.. tja hoe geloofwaardig denk je nou dat dat is?

Er is niks inhoudelijks aan de post van Biervertier daar aangezien het de situatie helemaal in een fout daglicht zet en niet eens de kwestie in behandeling neemt wat oorspronkelijk het probleem was. Zenji007 slaat daar overigens ook helemaal de plank mis hoor.

Hoezo is er niks inhoudelijks aan? Biervertier draait het verwijt dat Zenj maakt om en zet daarmee even een spiegel voor zijn neus. Dat hij niet letterlijk ingaat op Zenj's (mogelijk juiste) verwijt betekent niet dat hij inhoudelijk (op het punt dat Zenj probeerde te maken) geen antwoord geeft. Antwoord in de zin van repliek.

Dat het niet over het oorspronkelijke probleem gaat vind ik een beetje een rare opmerking. Hoef je daarom (ondanks dat er gewoon een degelijke post wordt gemaakt) niet te reageren/enkel op de man te spelen? Dat zou nogal raar zijn.

Net niet, zoals jij zelf ook aantoont door een post van Biervertier te plaatsen die 0,0 betrekking had op de feiten. Sluitend? Jij snapt het niet hé, het kan nooit sluitend zijn want het is een verbale overeenkomst. Dat is iets tussen Jolien en Vitae waar ze Seau. in het nadeel wilden brengen. Het feit dat ze nu nog harder samenwerken bewijst overigens wel 'sluitend' :rolleyes: dat ze al een goede communicatie hadden. Zoals al 500x gezegd is geweest, mag Vitae dat doen. Alleen moeten ze dan niet komen klagen over dat Seau. immoreel spel speelt of dat Jolien nog niet weg is.. Dat werken ze zelf in de hand.

De discussie, notabene het hele topic gaat over een samenwerking tussen Seau en Rush, daarvan heb ik (van beide kanten) nog geen 'sluitende' redenering of bewijsstuk dat uitsluitsel geeft gezien. Dit deel van mijn post heeft dus niks met Jolien te maken: het ging over Rush en Seau.

Lees de posts van Biervertier van de laatste drie dagen maar gewoon.. Dan moet je niet eens meer beginnen aan je post.

:D:D


Trouwens nog mijn excuses voor de late reactie. Maar goed, ik reageer lig wel.
 
Bovenaan