The alliance that used to change the fate of a world.

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Zet er zaterdag 12:00 een slotje op. Dan zal er namelijk een nieuw topic komen met de oorlogsverklaring tussen Vitae en Seau. Vermoedelijk één topic met beide oorlogsverklaringen erin. Kunnen we tot die tijd hier nog wat opzeg gerelateerde zaken bespreken, mocht men dat willen.
 

DeletedUser

Guest
Wat dat betreft heb je gelijk. Dit kan inderdaad in het top/flop-topic. Ik had het nog even opengelaten voor serieuze reacties op de beginpost, maar die zijn er niet echt geweest. Mochten die er nog komen, laat ik het topic open, anders zet ik er morgen een slotje op.

Precies dit. :eek:
 

DeletedUser74452

Guest
Moest de beginpost een beetje objectief geweest zijn, zouden er wellicht voldoende reacties gekomen zijn.
 

DeletedUser73696

Guest
Mocht de beginpost een goedlopend en leuk verhaal zijn, was er misschien nog discussie gekomen.
 

DeletedUser

Guest
Als Seau iets had om voor te discussiëren was er misschien een discussie gekomen maar Sven heeft deze discussie zo dicht gekit dat hij helemaal waterdicht was.
 

DeletedUser73696

Guest
Als je dat maar blijft zeggen, zal het vast de waarheid worden, zo denkt Sven ook altijd :rolleyes:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Als Seau iets had om voor te discussiëren was er misschien een discussie gekomen maar Sven heeft deze discussie zo dicht gekit dat hij helemaal waterdicht was.

Gelukkig breng jij wel discussiepunten aan, ik heb even je profiel bekeken en volgens mij heb jij op heel wereld 42 nog niets anders gepost dan loze sneren op basis van andermans posts, iets wat ze in de maatschappij een meeloper noemen? :p
 

DeletedUser

Guest
Gelukkig breng jij wel discussiepunten aan, ik heb even je profiel bekeken en volgens mij heb jij op heel wereld 42 nog niets anders gepost dan loze sneren op basis van andermans posts, iets wat ze in de maatschappij een meeloper noemen? :p

Ik heb sinds ik me iets meer verdiept heb in wereld 42 nog geen een post gezien vanuit Seau waar fatsoenlijk op gereageerd kan worden aangezien het alleen maar gaat over Jolien, wat allang al ontkracht is, en het persoonlijk aanvallen van leden van Vitae.. :eek:
 

DeletedUser73195

Guest
Als Seau iets had om voor te discussiëren was er misschien een discussie gekomen maar Sven heeft deze discussie zo dicht gekit dat hij helemaal waterdicht was.

Jij kan er verstandig aan doen om hier niet meer te posten. Ik denk dat Sven dezelfde mening heeft.:eek:
 

DeletedUser

Guest
Jij kan er verstandig aan doen om hier niet meer te posten. Ik denk dat Sven dezelfde mening heeft.:eek:

Ik denk dat Sven eerst liever heeft dat er ook maar één Seau'er gaat reageren op zijn post met bewijsjes maar dat doen ze ook niet.. :eek:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Ik heb sinds ik me iets meer verdiept heb in wereld 42 nog geen een post gezien vanuit Seau waar fatsoenlijk op gereageerd kan worden aangezien het alleen maar gaat over Jolien, wat allang al ontkracht is, en het persoonlijk aanvallen van leden van Vitae.. :eek:

''wat allang ontkracht is'', lachertje.:p
Wellicht eens open staan voor andere meningen dan de jouwe. Verder kijk je ook niet verder dan je neus lang is, blijf gerust zaniken over dat er geen reacties zijn gekomen op de gebakken lucht post van sven hier. Er is ook maar één persoon die op mijn post bij algemene rapportjes zal reageren, en dat is Sven. Wellicht duurt het nog een paar dagen, zoals vaker.
 

DeletedUser76198

Guest
''wat allang ontkracht is'', lachertje.:p
Wellicht eens open staan voor andere meningen dan de jouwe.

Dat is het probleem van het AF iedereen kijkt naar andere en zichzelf met een gekleurde bril :D en kan/wil zijn mening niet veranderem omdat het van hun kant wel de juiste lijkt
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Dat klopt, maar er is een verschil tussen je stug vast houden aan je eigen mening, en ook open staan voor andere meningen en bereid zijn tot een overeenkomst te komen. Dat is niet geval bij Tasarinan, daar waar het wel het geval is bij andere vitae posters. Maargoed, iemand moet de minst favoriete af poster plek vullen in de golden awards lijstjes hè :p
 

DeletedUser76198

Guest
Dat klopt, maar er is een verschil tussen je stug vast houden aan je eigen mening, en ook open staan voor andere meningen en bereid zijn tot een overeenkomst te komen. Dat is niet geval bij Tasarinan, daar waar het wel het geval is bij andere vitae posters. Maargoed, iemand moet de minst favoriete af poster plek vullen in de golden awards lijstjes hè :p

Het is makkelijk om te doen of het balletje bij je tegenstander ligt :D dan heb je er zelf minder werk aan
 

DeletedUser67517

Guest
''wat allang ontkracht is'', lachertje.:p
Wellicht eens open staan voor andere meningen dan de jouwe. Verder kijk je ook niet verder dan je neus lang is, blijf gerust zaniken over dat er geen reacties zijn gekomen op de gebakken lucht post van sven hier. Er is ook maar één persoon die op mijn post bij algemene rapportjes zal reageren, en dat is Sven. Wellicht duurt het nog een paar dagen, zoals vaker.

Eerst zeggen dat mensen open moeten staan voor andere meningen, om vervolgens met je eigen kortzichtige mening over een post van Sven te komen. En dat in twee zinnen, hoe farizeïsch is dat dan?
Reageer eerst eens even op de inhoud voor je reageert over de toon van een discussie. Dan kom je al een stuk verder.
 

DeletedUser3435

Guest
Eerst zeggen dat mensen open moeten staan voor andere meningen, om vervolgens met je eigen kortzichtige mening over een post van Sven te komen. En dat in twee zinnen, hoe farizeïsch is dat dan?
Reageer eerst eens even op de inhoud voor je reageert over de toon van een discussie. Dan kom je al een stuk verder.
Dit zou je serieus kunnen nemen moest jij ook maar een iets ofwat degelijke poster zijn. :D Wat tot nu toe nog nooit het geval geweest is.. Het gaat er overigens niet over om open te staan voor andere meningen, Vitae heeft nu CbC en een paar andere weg zijn gewoon geen enkel degelijke poster meer waar je effectief een discussie met kan aangaan. Phenomenal zal bijvoorbeeld heel je post negeren met een idioot argument zoals toen bij Jolien20.. Als je zelf niet inziet dat je in een bepaald opzicht wel afspraken hebt gemaakt, tja hoe zal ik het zeggen op een mooiere toon.. dan zul je nooit gaan verderstuderen.

Bovendien heb je nu Dragonshield, Tansarinan, Biervertier en nog een paar andere die Vitae meer belachelijk maken dan iets anders. Is intellectueel op een heel ander niveau als op de meeste werelden. Daarop ingaan is alleen vermoeiend voor jezelf, net zoals het dat is bij Beast Incarnate bv. Dus je zult sowieso al minder snel goede posts zien, niveau is gewoon drastisch omlaag gegaan. Je kan dus evengoed gewoon wat belachelijk doen, maakt toch geen verschil.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73147

Guest
Dit zou je serieus kunnen nemen moest jij ook maar een iets ofwat degelijke poster zijn. :D Wat tot nu toe nog nooit het geval geweest is.. Het gaat er overigens niet over om open te staan voor andere meningen, Vitae heeft nu CbC en een paar andere weg zijn gewoon geen enkel degelijke poster meer waar je effectief een discussie met kan aangaan. Phenomenal zal bijvoorbeeld heel je post negeren met een idioot argument zoals toen bij Jolien20.. Als je zelf niet inziet dat je in een bepaald opzicht wel afspraken hebt gemaakt, tja hoe zal ik het zeggen op een mooiere toon.. dan zul je nooit gaan verderstuderen.

Bovendien heb je nu Dragonshield, Tansarinan en nog een paar andere die Vitae meer belachelijk maken dan iets anders. Is intellectueel op een heel ander niveau als op de meeste werelden. Daarop ingaan is alleen vermoeiend voor jezelf, net zoals het dat is bij Beast Incarnate bv. Dus je zult sowieso al minder snel goede posts zien, niveau is gewoon drastisch omlaag gegaan. Je kan dus evengoed gewoon wat belachelijk doen, maakt toch geen verschil.


Jullie negeren ook altijd mijn posts, en dan kom jij er weer met een persoonlijke aanval tegenaan.. Zwakkeling

Zolang jij & mike Seau nog veel meer belachelijk maken dan elke poster van Vitae bij elkaar is er niets aan de hand voor Vitae.
 

DeletedUser3435

Guest
Jullie negeren ook altijd mijn posts, en dan kom jij er weer met een persoonlijke aanval tegenaan.. Zwakkeling

Zolang jij & mike Seau nog veel meer belachelijk maken dan elke poster van Vitae bij elkaar is er niets aan de hand voor Vitae.
Hoe kan nu iemand serieus ingaan op jouw posts? En als je dan per se wilt dat ik er op ga reageren zal het altijd in jouw ogen met een persoonlijke aanval zijn omdat jij intellectueel mijlenver achterstaat en er nooit niks degelijks uit komt. Ik val posters persoonlijk aan Biervertier, al dan niet onterecht, heeft niks te maken met Seau. belachelijk te maken.

(...) Dat is net mijn hele punt, wel extreem toevallig dat ik net voor je post jouw naam er nog had bijgezet, was de ergste bijna vergeten. :D Moest er ooit een degelijke post komen, zal ik er wel serieus op reageren. Jokersbrain zet ik op hetzelfde trapje als jou maar hij doet tenminste nog moeite om er iets ofwat normaal en nuttigs uit te flappen, ook al is het heel slecht gestructureerd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan