The alliance that used to change the fate of a world.

DeletedUser68252

Guest
The alliance that used to change the fate of a world.

219205d9a582404d702990cf374e7363.png

Beste leden van het Algemeen Forum,

Ik schrijf dit bericht uit hoofde van de leiding van de stam Vitae. Dit bericht is geschreven om een verklaring en een statement te geven over onze relatie met de stam Seau. Wij hebben dit topic reeds eerder al geschreven met betrekking tot het willen opzeggen van de BG vanuit onze kant. Daar wij van mening zijn dat dit topic nog steeds relevant is, willen wij dit graag alsnog posten. Dit topic is geenszins bedoeld om Seau. aan te vallen op hun keuzes, maar bedoelt om voor ons aan te geven door welke door hen gemaakte keuzes die het voor ons onmogelijk gemaakt hebben om de bg voort te zetten. Het is een bondgenootschap geweest die in het verleden zeer nuttig is geweest voor beiden partijen ondanks enkele kleine communicatieve fouten vanuit onze kant met betrekking tot 2 recruits die geweest zijn.

Zoals iedereen op dit forum meegekregen zal hebben, was de sfeer tussen de bondgenoten de laatste tijd aan de grimmige kant en werden er velen beschuldigingen gericht naar beiden kanten vanuit beider stammen. Dit was de eerste reden waardoor de leiding van Vitae besloten had het bondgenootschap te gaan herdenken. Daarentegen waren onderlinge wrijvingen tussen enkele leden voor ons geen reden om de BG op te zeggen zolang er maar geen algemeen agressieve sfeer zou ontstaan tussen de stammen. Hetgeen wat helaas wel gebeurt is in de laatste weken.

Wat daarentegen voor ons toch de voornaamste reden is geweest om de BG op te zeggen is het feit dat Seau. aan het onderhandelen is geslagen met een gemeenschappelijke vijand (Rush) om zo Vitae aan te vallen. Wij insinueren hier geen zins mee dat ze van plan waren dit als een stab uit te voeren, maar het is een feit dat deze onderhandelingen plaats gevonden hebben en dat hieruit een BG tot stand gekomen is. Gebaseerd op het feit dat we bevestiging van verscheidenen leden vanuit beider stammen hebben gekregen hierover, leden die dit niet vonden kunnen. (deze zullen wij ivm privacy niet bij naam noemen) Deze Leden hebben ons van verscheidenen zijden informatie verschaft over deze situatie, dit zonder zich ervan bewust te zijn dat anderen hier ook al over naar ons toe gekomen zijn.

Daarom wij een ons best doen om een stam te leiden diens hoofddoel altijd is geweest en altijd zal zijn om met fair play het spel te spelen, kunnen wij niet achter deze acties staan. We zijn ons bewust dat er in het verleden gevallen van miscommunicatie zijn geweest ontremd o.a. het rekruteren van leden in het verre noorden, willen wij ons op deze manier hiervan distantiëren. Dit statement is dan ook bedoeld om misverstanden uit de weg te gaan en ook niet de problemen te ontkennen die er in het verleden zijn geweest ondanks de samenwerking waar wij tevreden over zijn geweest.

Gebaseerd op de bewijzen hieronder, hebben wij de BG stop gezet. Hiernaast wil ik graag nog even aangeven dat wij van Vitae het ontzettend jammer vinden dat men het spel op deze manier wilt spelen en er blijkbaar dit soort acties voor over heeft om maar te proberen te winnen. Deze berichten zijn niet fake, indien iemand dit in twijfel trekt wil ik deze best doorsturen.

7163749d308750f10d751d426e4d6895.png


19d1f12436fa2641136cf2643564761c.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75826

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Fijn om te horen, minder dat (waarschijnlijk) Seau. bijna ging stabben. Maar als ik eerlijk ben verbaast het me niet. Ik heb het idee dat die alles doen voor een overwinning, ja alles. Maar ik kan niet wachten tot de oorlog, dus beetje opschieten!

Oja, ik ga niet zeggen moge de beste winnen. Ik wil namelijk dat Vitae wint, Seau. mag namelijk niet winnen.


First post, jeej
 

DeletedUser73147

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Ik dacht dat de BG door Seau opgezegd was :p

Maar goed, copy paste natte vinger werk
 

DeletedUser68252

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Ik dacht dat de BG door Seau opgezegd was :p

Maar goed, copy paste natte vinger werk

Er staat ook dat deze door Seau is opgeheven, als je de 1e alinea goed leest hebben we daar reeds aangegeven dat het nog altijd relevant is.
 
Reactiescore
7.918
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Wat hebben we exact verkeerd gedaan? De BG tussen Vitae en Seau. was een hopeloze zaak en liep af. We hebben hem daarop opgezegd gezien de reden die jullie geven en tevens andere redenen. Nu reken je ons af omdat wij diplomatieke contacten zoeken? Er is tevens geen samenwerking met Rush geweest ten tijde van de BG met Vitae, dat zouden we niet kunnen maken namelijk.
 

DeletedUser51467

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Om tijdens de bg te onderhandelen met een andere stam waarbij beide stammen samen tegen vochten, vind ik nu niet zo'n eervol spel en neigt bijna naar stabben.
 
Reactiescore
7.918
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Om tijdens de bg te onderhandelen met een andere stam waarbij beide stammen samen tegen vochten, vind ik nu niet zo'n eervol spel en neigt bijna naar stabben.

Zover ik op Skype zie, hebben we pas vanmiddag op Skype met de leiding Rush gesproken. Er was wel eerder contacten met Rush, maar geen onderhandelingen.
 

DeletedUser44415

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

The Black Puma mag ook eens wat doen aan zijn nederlands hoor :p
 

DeletedUser

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Just sayin' maar ik denk niet dat Sven zn grijpgrage handjes op die screens hoort te hebben van pm's van hun vijand? Spionage lijkt me ook niet zo ethisch enzo...
 

DeletedUser68252

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Just sayin' maar ik denk niet dat Sven zn grijpgrage handjes op die screens hoort te hebben van pm's van hun vijand? Spionage lijkt me ook niet zo ethisch enzo...

Zoals reeds in onze post is aangegeven hebben spelers die het niet eens waren met de handelingen tussen beide stammen deze mededelingen naar ons doorgestuurd. Vitae is nergens naar op zoek geweest in deze kwestie, het is aangekaart door leden die zich midden in deze situatie begaven.

Zover ik op Skype zie, hebben we pas vanmiddag op Skype met de leiding Rush gesproken. Er was wel eerder contacten met Rush, maar geen onderhandelingen.

Onze screenshots waarin de leiding van Rush spreekt, spreken dit regelrecht tegen. De Rush leider The Black Puma beaamd immers dat er al vanaf 11 Oktober contact is tussen beide stammen en dat het op 26 Oktober al rond was tussen beide stammen, het echter nog niet officieel naar buiten is gebracht.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Just sayin' maar ik denk niet dat Sven zn grijpgrage handjes op die screens hoort te hebben van pm's van hun vijand? Spionage lijkt me ook niet zo ethisch enzo...

Ten eerste: deze PM's zijn niet verkregen door spionage.

Ten tweede: ga je nu echt met het vingertje wijzen naar ons terugwijzen over deze zaak om de aandacht te verleggen?
 

DeletedUser63354

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Mooie taalfoutjes in de openingspost.
Totaal geen sprake van een stab trouwens.

Succes beide kanten.
 

DeletedUser51467

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Zover ik op Skype zie, hebben we pas vanmiddag op Skype met de leiding Rush gesproken. Er was wel eerder contacten met Rush, maar geen onderhandelingen.

Ja ik weet er niet genoeg over, zal wel nog duidelijk worden komende dagen. Hangt er inderdaad allemaal vanaf wanneer de onderhandelingen gestart zijn. Wel opvallend dat de grootste stam van de wereld meteen een nieuwe bg zoekt (de grootste stam na Vitae) om verder te strijden. Toont toch wat zwakte en onzekerheid bij Seau. vind ik zelf.

Just sayin' maar ik denk niet dat Sven zn grijpgrage handjes op die screens hoort te hebben van pm's van hun vijand? Spionage lijkt me ook niet zo ethisch enzo...

Kan ook gerust zijn dat die mensen zelf die pm's doorsturen omdat ze vonden dat Seau. laf spel vertoonden. Wel opnieuw een zeer snelle beschuldiging terug van Seau. op Vitae.
 
Reactiescore
7.918
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Onze screenshots waarin de leiding van Rush spreekt, spreken dit regelrecht tegen. De Rush leider The Black Puma beaamd immers dat er al vanaf 11 Oktober contact is tussen beide stammen en dat het op 26 Oktober al rond was tussen beide stammen, het echter nog niet officieel naar buiten is gebracht.

Dat is niet mogelijk, pas vanmiddag is er op Skype concreet gekomen wat we wouden en zijn er onderhandelingen gepleegd. Ik kan het weten gezien ik er bij was.
 

DeletedUser50613

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Nu is de wereld wel opeens een pak interessanter geworden!

(wist niks van de afspraken met Seau.. altijd de laatste om het te horen >.<)
 

DeletedUser75826

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Dat is niet mogelijk, pas vanmiddag is er op Skype concreet gekomen wat we wouden en zijn er onderhandelingen gepleegd. Ik kan het weten gezien ik er bij was.

Je zegt het al concreet, maar jullie waren er zeker voor wel alles (off the record natuurlijk) aan het bespreken. Zodat jullie zodra deze dag aankwam, concreet alles herhaalde en het afspraken :eek:
 

DeletedUser68252

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Dat is niet mogelijk, pas vanmiddag is er op Skype concreet gekomen wat we wouden en zijn er onderhandelingen gepleegd. Ik kan het weten gezien ik er bij was.

Er is al veel langer contact tussen Seau en Rush zoals ik reeds vermeldde in mijn vorige post, de bewijzen die wij eerder leverden toonden dit al aan. Gezien je het blijft ontkennen, wat ik enigszins verwerpelijk vind voel ik mij genoodzaakt verder in detail te treden.

a52233b1a9221a5b566430abc5a5cb96.png


Uit deze bovenstaande mededeling valt nog maar eens op te maken dat er al contact was tussen Seau en Rush voordat Global Knowledge hier beweerde. Er waren zelfs al afspraken gemaakt zodat Seau een beter front zou krijgen in de toekomst met Vitae, zo mocht Seau nu Infected Mushroom internen. Waar zij in een verhitte discussie op het algemeen forum over het tegen elkaar aan edelen eerst nog beweerden dat zij gewoon aanvielen op Infected Mushroom met het account fiercyfry en dorpen midden in het cluster van Infected zo gepakt waren, het tegendeel blijkt echter waar te zijn.
 

DeletedUser68570

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Oke, wat is nou eigenlijk het probleem?

Seau en Rush hebben inderdaad al even contact. Van een BG is en zal voorlopig ook nog geen sprake zijn. Aangezien we de daadwerkelijke onderhandelingen pas vandaag (na het stopzetten van de BG met Vitae) zijn gestart. Wel is er momenteel een Nap (yey).

En daarbij wordt er hierboven bijvoorbeeld door vetrix gezegd, dat Seau gelijk de vinger terugwijst. TUURLIJK!? ik bedoel als je stam wordt 'aangevallen' door een AF post, wat zou jij doen, je gaat jezelf verdedigen xd. Dus dan kun je wel zeggen: "Wel opnieuw een zeer snelle beschuldiging terug van Seau. op Vitae." Deze hele post is een beschuldiging tegen Seau vanuit Vitae, lekker boeiend allemaal.
 
Reactiescore
7.918
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Meer dan dit kan er niet over zeggen:

d3f2615f91901152c5c91b006eed8122.png
 

DeletedUser68570

Guest
Re: The alliance that used to changed the fate of a world.

Er is al veel langer contact tussen Seau en Rush zoals ik reeds vermeldde in mijn vorige post, de bewijzen die wij eerder leverden toonden dit al aan. Gezien je het blijft ontkennen, wat ik enigszins verwerpelijk vind voel ik mij genoodzaakt verder in detail te treden.

a52233b1a9221a5b566430abc5a5cb96.png


Uit deze bovenstaande mededeling valt nog maar eens op te maken dat er al contact was tussen Seau en Rush voordat Global Knowledge hier beweerde. Er waren zelfs al afspraken gemaakt zodat Seau een beter front zou krijgen in de toekomst met Vitae, zo mocht Seau nu Infected Mushroom internen. Waar zij in een verhitte discussie op het algemeen forum over het tegen elkaar aan edelen eerst nog beweerden dat zij gewoon aanvielen op Infected Mushroom met het account fiercyfry en dorpen midden in het cluster van Infected zo gepakt waren, het tegendeel blijkt echter waar te zijn.

Huh, nu praat je echt onzin :O. IM is nooit een intern geweest voor Seau? De spelers van IM hebben gewoon constant gedeft tegen beide partijen... Er zijn echter wel dorpen vanuit Magnus afgestaan aan Seau, maar dat kwam vanuit ons, daar hoef je Seau niet van te beschuldigen, immers doen jullie hetzelfde bij Jolien. Weliswaar laten jullie Jannes daar vv'en zodat jullie je handen er niet aan branden, maar resultaat blijft hetzelfde ^^.
 
Bovenaan