DeletedUser
Guest
Hoe kan nu iemand serieus ingaan op jouw posts? En als je dan per se wilt dat ik er op ga reageren zal het altijd in jouw ogen met een persoonlijke aanval zijn omdat jij intellectueel mijlenver achterstaat en er nooit niks degelijks uit komt. Ik val posters persoonlijk aan Biervertier, al dan niet onterecht, heeft niks te maken met Seau. belachelijk te maken.
Je maakt je stam pas belachelijk als je overkomt als oftewel een kind van 10 oftewel als een volwassen holbewoner met het intellect van een kind van 10. Dat is net mijn hele punt, wel extreem toevallig dat ik net voor je post jouw naam er nog had bijgezet, was de ergste bijna vergeten.Moest er ooit een degelijke post komen, zal ik er wel serieus op reageren. Jokersbrain zet ik op hetzelfde trapje als jou maar hij doet tenminste nog moeite om er iets ofwat normaal en nuttigs uit te flappen, ook al is het heel slecht gestructureerd.
Jullie moeten gewoon begrijpen dat Crackox het lastigt vindt om te lezen. Zeker als iets niet volgens een duidelijke structuur is geschreven. Dan haakt hij af. Klinkt vrij autistisch, is het ook.