[Test] Trofeeën op het Tribalwars.nl forum

Reactiescore
1.089
Kreeg gister al de meeste van mijn troffeeen.

Net omdat ik een post op het classic forum maakte, kreeg ik een trofee voor mijn 500ste post. Ahja (y) Ik heb er maar bijna 5000.
Vandaag

  1. Jij hebt een trofee gekregen: Post Koning! (500)
    10:34
 
Reactiescore
2.489
Kreeg gister al de meeste van mijn troffeeen.

Net omdat ik een post op het classic forum maakte, kreeg ik een trofee voor mijn 500ste post. Ahja (y) Ik heb er maar bijna 5000.
Vandaag

  1. Jij hebt een trofee gekregen: Post Koning! (500)
    10:34

Er was een fout in de trofee van 500 posts die daardoor onterecht toegekend was aan veel spelers. Die hebben we afgetrokken en opnieuw correct toegevoegd. De volledige ranglijst is ook geupdate :) (Zie ook de post van @voorever op pagina 1.
 
Reactiescore
1.367
Mhhh, het zal, vind het niet echt een nuttige toevoeging
 
Reactiescore
2.478
Beste spelers,

Een maand nadat het trofeeën systeem is ingevoerd, is er alweer een toevoeging bijgekomen. Buiten automatische trofeeën toevoegen kunnen er ook manueel trofeeën worden toegevoegd. In de bijlage vinden jullie hier een overzicht van.

Het idee is dat er meer initiatief/inzet vanuit jullie komt qua forum activiteit en content. Intern zijn we nog aan het kijken of we 'prijzen' aan een bepaald aantal trofeeën kunnen koppelen. Voor nu zijn we vooral benieuwd naar jullie mening/visie over deze (nieuwe) ontwikkeling van het trofeeën systeem.

Zoals jullie zien krijgen jullie trofeeën voor het winnen van werelden en contesten. Vanaf nu gaan wij dit actief bijhouden. Wil je dat je trofeeën van oude contesten/wereldwinsten ook worden geregistreerd neem dan contact met mij (The Minion) op per PM of op Discord. Ik verwacht dat jullie bij een claim ook het bewijs leveren. Linkjes van stats en forumtopics. Jullie deadline is 1 december, hierna kunnen jullie trofeeën uit het verleden niet meer claimen.

@tim010 en @miketijger zullen binnenkort bijvoorbeeld 50 trofeeën krijgen voor hun inzet voor de speed en casual community.

Vragen en opmerkingen mogen hier gesteld worden.
 

Bijlagen

  • Trofeeën .png
    Trofeeën .png
    31,2 KB · Weergaven: 56

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
arme aldo gaat gespammed worden door alle noobs die hun gratis internetpunten willen.

*opent PM met aldo*
 

DeletedUser75237

Guest
Ik vind dit een heel leuk initiatief! Ik moet toegeven dat toen ik een weekje of 2 geleden terug kwam, ik niet echt het punt achter de trofeeën zag, maar dit lijkt me een goede toevoeging aan dat systeem. Ik denk zelfs dat prijzen buiten de trofeeën om niet per se noodzakelijk zijn, het is al leuk als het TW team de inzet van mensen hier voor de community apprecieert. Miketijger ken ik persoonlijk niet maar ik zag inderdaad dat hij druk bezig is met het casual forum en Tim's naam is uiteraard onlosmakelijk verbonden met het speed forum. Lijken me twee uitstekende keuzes om mee te beginnen.

Keep up the good work! :smile:
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
gewoon roalds postcount * 5 toevoegen aan zijn trofeeen en opgelost, die paar mindere post worden gecompenseerd door zijn sterkere post die 10 of 20 waard zijn in dat geval :p
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
"Sterke post +5, 10 of 20" @Roald97 komt u maar.

Zal alleen om toekomstige posts gaan begrijp ik net haha
Kun je één zo een troffee ook 30x behalen ja? En meerdere keren eerste eindigen pak je daar ook extra punten op of moet je zorgen dat je ook een keer 3e gaat eindigen bijv. :p
 
Reactiescore
579
Lastige is dat ik meerdere InGame accounts heb en zie daar maar eens een trofeeën lijst van te maken... zou ze wel eens willen samenvoegen. Dat ik nog maar 1 account heb en alleen die nog bespeel. Onnodig om te zeggen, dat dan Triador zou zijn.
 
Reactiescore
2.368
Reactiescore
1.089
Reactiescore
1.089
Ligt meer aan het initiatief dan aan de persoon :)


Hoe bedoel je? Bijna elke classic wordt door de hele community de instellingen bedacht. We zijn toen groot achter de gs productie factor veranderingen aangegaan, en andere misstanden zoals het beeindigen van classics. Ik vind dat er veel mensen zijn die echt wat hebben toegevoegd aan de cl community
 
Bovenaan