[Test] Trofeeën op het Tribalwars.nl forum

Reactiescore
2.489
Beste spelers,

Vandaag lanceren we een test omtrent de trofeeën & trofeepunten op het Tribal Wars.nl forum.

Trofeeën zijn een manier om onze langdurige actieve forumgebruikers te belonen. Zo kunnen we je automatisch belonen voor het aantal posts, het aantal likes of het aantal jaren dat je lid bent.

Dit zijn allemaal automatische beloningen. Een volledig overzicht vind je hier: https://forum.tribalwars.nl/index.php?help/trophies

Normaliter worden trofeeën retroactief uitgekeerd. Een huidige ranglijst vind je hier: https://forum.tribalwars.nl/index.php?members/&type=points

Aansluitend kunnen we manueel beloningen uitkeren voor het winnen van wedstrijden, het plaatsen van goede posts op het forum en dergelijke meer. Hiervoor is een tussenkomst van het team noodzakelijk.

Uiteindelijk willen we hier graag specifieke forumtitels aan koppelen. Op dit moment denken we aan de eenheden van Tribal Wars maar we staan open voor goede ideeën

We horen graag jullie feedback.
 
Reactiescore
2.478
Persoonlijk vind ik dit een leuke toevoeging en ben benieuwd hoe we dit invullen. Ideeën zijn welkom, wij zijn ook nog in de ontwikkelingsfase ;)
 
Reactiescore
399
Weet niet of dit alleen bij mij is maar ik krijg al punten voor 500 post geplaatst wanneer ik dat nog lang niet heb gedaan.
Zal wel een klein foutje in het systeem zijn maar dacht meld het toch maar even.
 
Reactiescore
1.089
Een idee om de standbeeld van de ridder te vervangen voor een standbeeld van jou?

Een standbeeld van de enige echte the snip? Waar kan ik tekenen?!?
 

DeletedUser79332

Guest
Leuk initiatief die trofee punten.

Ook ik ben van mening dat leeftijd van het AF acc ook een onderdeel moet zijn.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.758
Like/post ratio hallo
 
Reactiescore
693
Je kan bvb trofeëen geven als iemand in een maand X aantal post/likes heeft behaald. En dan 2 maand na elkaar dat X aantal behaald...
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Leuk systeem, jammer dat het wordt geïntroduceerd jaren na het hoogtepunt van het AF. Trashposts en memes is het enige wat je tegenwoordig tegenkomt.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
ja kijk maar naar @Rob.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.758
Ga je klagen Maarten?
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Nee hoor, soms zijn je trashposts en memes wel leuk.
 
Reactiescore
3.540
Een standbeeld van de enige echte the snip? Waar kan ik tekenen?!?

#NotMyTheSnipe

Wel beetje feedback, mijn account van 10 jaar oud met 0 posts heeft meer trofeepunten dan mijn account van 3 jaar oud met 1200 posts. Beetje scheef denk ik, vind het goed dat leeftijd beloond wordt maar dit is wel erg extreem.
 
Bovenaan