[Test] Trofeeën op het Tribalwars.nl forum

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ik neem deze wel voor het team yo
 
Reactiescore
2.506
Hoe bedoel je? Bijna elke classic wordt door de hele community de instellingen bedacht. We zijn toen groot achter de gs productie factor veranderingen aangegaan, en andere misstanden zoals het beeindigen van classics. Ik vind dat er veel mensen zijn die echt wat hebben toegevoegd aan de cl community

We gaan feedback en ideeën niet vergelijken met de inzet van Tim en Mike toch? Zij hebben echt boekdelen geschreven en nog actief om deze boekdelen te implementeren.
 
Reactiescore
1.094
We gaan feedback en ideeën niet vergelijken met de inzet van Tim en Mike toch? Zij hebben echt boekdelen geschreven en nog actief om deze boekdelen te implementeren.

Nee oke maar dat komt misschien ook door de aard van de community? Immers de classic is over het algemeen voor de meer ervaren spelers. En is het toch niet zo uniek als in vergelijking een speed.
Bovendien hebben toch wel bekende classic spelers zoals TCOMC en CBC een behoorlijke guide geschreven. Goed dat is niet per se voor de classic maar, you get my point.
 
Reactiescore
723
Ligt meer aan het initiatief dan aan de persoon :)

De grootte van het initiatief van tim010 is in mijn ogen toch iets groter en toch krijg ik evenveel. Uiteraard ben ik blij.

Toch nog even feedback.
Tot wanneer gaan deze manuele trofeeën terug? Je gaat sowieso mensen benadelen met grote posten, guides etc. die geschreven zijn voor de inbreng van het nieuwe trofeeënranglijst. Het lijkt me een leuk systeem om een beetje 'waarde' in het AF te krijgen. Het lijkt me alleen soms een grijze zone bij het beoordelen van posts.
 
Reactiescore
2.506
Nee oke maar dat komt misschien ook door de aard van de community? Immers de classic is over het algemeen voor de meer ervaren spelers. En is het toch niet zo uniek als in vergelijking een speed.
Bovendien hebben toch wel bekende classic spelers zoals TCOMC en CBC een behoorlijke guide geschreven. Goed dat is niet per se voor de classic maar, you get my point.

Als zij nog eens terug komen zullen zij ook zekerde maximale punten krijgen ;)

@miketijger wereldwinsten en Initiatieven (openingsposten) vanaf W1. tussen posten ga ik niet beoordelen ;)
 
Reactiescore
1.367
Ik kom ze zo claimen, wellicht ook puntjes voor goede ideeën/ideeen die implementeerd zijn? ;)
 
Reactiescore
1.094
Als zij nog eens terug komen zullen zij ook zekerde maximale punten krijgen


Zo bedoel ik het niet. Ik denk dat er prima gekeken kan worden wie veel voor de classic heeft betekent. Dat zal misschien minder uitgesproken zijn dan een Tim010 of een Miketijger hebben betekent voor hun deel, maar er zijn naar mijn idee wel bepaalde personen die de classic op de kaart hebben gezet, en of in zoverre de classic hebben geholpen te verbeteren.

Het scheelt ook een slok op een borrel dat er tijden lang experimentele settings werden gebruikt en waarover veel feedback kwam, maar er vervolgens nooit iets gedaan werd met die feedback, en of bepaalde settings niet meer terug konden komen vanwege zogenaamde technische onmogelijkheden enzovoorts. Om nu 2 mensen te gaan belonen in de zin van punten op het forum voor hun bijdragen aan hun (deel van de) community vind ik hartstikke tof en juig ik toe. Maar om dan een andere (deel van de) community compleet te negeren vind ik dan wat apart.

En ja misschien zitten er niet zulke uitgesproken voorbeelden in, maar again, dat moet in perspectief geplaatst worden dan denk ik? De classic blijft een wereld voor ervaren spelers, met een experimenteel vleugje
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Beste spelers,

Een maand nadat het trofeeën systeem is ingevoerd, is er alweer een toevoeging bijgekomen. Buiten automatische trofeeën toevoegen kunnen er ook manueel trofeeën worden toegevoegd. In de bijlage vinden jullie hier een overzicht van.

Het idee is dat er meer initiatief/inzet vanuit jullie komt qua forum activiteit en content. Intern zijn we nog aan het kijken of we 'prijzen' aan een bepaald aantal trofeeën kunnen koppelen. Voor nu zijn we vooral benieuwd naar jullie mening/visie over deze (nieuwe) ontwikkeling van het trofeeën systeem.

Zoals jullie zien krijgen jullie trofeeën voor het winnen van werelden en contesten. Vanaf nu gaan wij dit actief bijhouden. Wil je dat je trofeeën van oude contesten/wereldwinsten ook worden geregistreerd neem dan contact met mij (The Minion) op per PM of op Discord. Ik verwacht dat jullie bij een claim ook het bewijs leveren. Linkjes van stats en forumtopics. Jullie deadline is 1 december, hierna kunnen jullie trofeeën uit het verleden niet meer claimen.

@tim010 en @miketijger zullen binnenkort bijvoorbeeld 50 trofeeën krijgen voor hun inzet voor de speed en casual community.

Vragen en opmerkingen mogen hier gesteld worden.

Zo even tussendoor, hoe zat het hier mee, zeker nu er weer een aantal nieuwe contesten en wedstrijden zijn afgerond?
 
Reactiescore
2.506
Zo even tussendoor, hoe zat het hier mee, zeker nu er weer een aantal nieuwe contesten en wedstrijden zijn afgerond?

We zijn met inno in gesprek en we kijken naar iets meer automatisering, ik houd vanaf november een lijstje bij en zal deze maandelijks aan Duckje geven. Kortom to bo continued
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Beste spelers,

Een maand nadat het trofeeën systeem is ingevoerd, is er alweer een toevoeging bijgekomen. Buiten automatische trofeeën toevoegen kunnen er ook manueel trofeeën worden toegevoegd. In de bijlage vinden jullie hier een overzicht van.

Het idee is dat er meer initiatief/inzet vanuit jullie komt qua forum activiteit en content. Intern zijn we nog aan het kijken of we 'prijzen' aan een bepaald aantal trofeeën kunnen koppelen. Voor nu zijn we vooral benieuwd naar jullie mening/visie over deze (nieuwe) ontwikkeling van het trofeeën systeem.

Zoals jullie zien krijgen jullie trofeeën voor het winnen van werelden en contesten. Vanaf nu gaan wij dit actief bijhouden. Wil je dat je trofeeën van oude contesten/wereldwinsten ook worden geregistreerd neem dan contact met mij (The Minion) op per PM of op Discord. Ik verwacht dat jullie bij een claim ook het bewijs leveren. Linkjes van stats en forumtopics. Jullie deadline is 1 december, hierna kunnen jullie trofeeën uit het verleden niet meer claimen.

@tim010 en @miketijger zullen binnenkort bijvoorbeeld 50 trofeeën krijgen voor hun inzet voor de speed en casual community.

Vragen en opmerkingen mogen hier gesteld worden.

Ik merk dat die punten weer verdwenen zijn, was het de bedoeling dat die tijdelijk waren?
 
Reactiescore
2.490
De originele trofeeen zijn gewijzigd en licht aangepast (anders genereren we circa 3 trofeeën per categorie per maand en zitten we heel snel aan 100 trofeeen (onoverzichtelijk ;)) normaliter heb je een andere in de plaats gekregen.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Nou ik vind niets terug in het lijstje, en ik weet dat ik 400+ punten had, meende te herinneren dat ik bijna 500 had :p

Maargoed tis niet echt iets dat me stoort, was gewoon benieuwd wat er veranderd was
 
Reactiescore
24
Deze 'test' heeft nu een jaar gedraaid. En er wordt praktisch niets mee gedaan. Die discussie hier waarbij geclaimd werd dat troffeepunten die miketijger en tim010 zouden krijgen zijn volgens mij ook nooit meer toegekend. Althans op het lijstje van bekende troffeeen staan maar 3 dingen van 50 punten en geen van die komt qua beschrijving daar ook maar in de buurt.

Dat manueel toekennen van troffeeen is ook nooit van de grond gekomen, The minion is ook gestopt met modereren. Ik -en heb verhalen van andere ook gehoord- heb via pms of discord die bewijzen toegestuurd en volgens mij heeft niemand ooit wat gekregen. Ik heb er althans geen eens een reactie op gehad.

Dus kunnen we deze nutteloze feature nu weghalen, of gaat er nog iets mee gebeuren? Want het is duidelijk gefaald in deze opzet
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
24
Bedankt voor de reacties. Het is echt een ware verrijking voor dit forum, punten en troffeen die niet onderhouden worden.
 
Reactiescore
2.064
Bedankt voor de reacties. Het is echt een ware verrijking voor dit forum, punten en troffeen die niet onderhouden worden.

Het spel is actiever en beter dan ooit
 
Reactiescore
24
Ik merk het
 
Reactiescore
1.271
Bedankt voor de reacties. Het is echt een ware verrijking voor dit forum, punten en troffeen die niet onderhouden worden.
laten we dan ook eerlijk zijn dat het natuurlijk heel chanant is om zo'n trofee onder je naam te hebben.
Iets met een davidster enzo.
 
Reactiescore
2.490
Bovenaan