Hoe bedoel je? Bijna elke classic wordt door de hele community de instellingen bedacht. We zijn toen groot achter de gs productie factor veranderingen aangegaan, en andere misstanden zoals het beeindigen van classics. Ik vind dat er veel mensen zijn die echt wat hebben toegevoegd aan de cl community
We gaan feedback en ideeën niet vergelijken met de inzet van Tim en Mike toch? Zij hebben echt boekdelen geschreven en nog actief om deze boekdelen te implementeren.
Ligt meer aan het initiatief dan aan de persoon
Nee oke maar dat komt misschien ook door de aard van de community? Immers de classic is over het algemeen voor de meer ervaren spelers. En is het toch niet zo uniek als in vergelijking een speed.
Bovendien hebben toch wel bekende classic spelers zoals TCOMC en CBC een behoorlijke guide geschreven. Goed dat is niet per se voor de classic maar, you get my point.
Als zij nog eens terug komen zullen zij ook zekerde maximale punten krijgen
Beste spelers,
Een maand nadat het trofeeën systeem is ingevoerd, is er alweer een toevoeging bijgekomen. Buiten automatische trofeeën toevoegen kunnen er ook manueel trofeeën worden toegevoegd. In de bijlage vinden jullie hier een overzicht van.
Het idee is dat er meer initiatief/inzet vanuit jullie komt qua forum activiteit en content. Intern zijn we nog aan het kijken of we 'prijzen' aan een bepaald aantal trofeeën kunnen koppelen. Voor nu zijn we vooral benieuwd naar jullie mening/visie over deze (nieuwe) ontwikkeling van het trofeeën systeem.
Zoals jullie zien krijgen jullie trofeeën voor het winnen van werelden en contesten. Vanaf nu gaan wij dit actief bijhouden. Wil je dat je trofeeën van oude contesten/wereldwinsten ook worden geregistreerd neem dan contact met mij (The Minion) op per PM of op Discord. Ik verwacht dat jullie bij een claim ook het bewijs leveren. Linkjes van stats en forumtopics. Jullie deadline is 1 december, hierna kunnen jullie trofeeën uit het verleden niet meer claimen.
@tim010 en @miketijger zullen binnenkort bijvoorbeeld 50 trofeeën krijgen voor hun inzet voor de speed en casual community.
Vragen en opmerkingen mogen hier gesteld worden.
Zo even tussendoor, hoe zat het hier mee, zeker nu er weer een aantal nieuwe contesten en wedstrijden zijn afgerond?
Beste spelers,
Een maand nadat het trofeeën systeem is ingevoerd, is er alweer een toevoeging bijgekomen. Buiten automatische trofeeën toevoegen kunnen er ook manueel trofeeën worden toegevoegd. In de bijlage vinden jullie hier een overzicht van.
Het idee is dat er meer initiatief/inzet vanuit jullie komt qua forum activiteit en content. Intern zijn we nog aan het kijken of we 'prijzen' aan een bepaald aantal trofeeën kunnen koppelen. Voor nu zijn we vooral benieuwd naar jullie mening/visie over deze (nieuwe) ontwikkeling van het trofeeën systeem.
Zoals jullie zien krijgen jullie trofeeën voor het winnen van werelden en contesten. Vanaf nu gaan wij dit actief bijhouden. Wil je dat je trofeeën van oude contesten/wereldwinsten ook worden geregistreerd neem dan contact met mij (The Minion) op per PM of op Discord. Ik verwacht dat jullie bij een claim ook het bewijs leveren. Linkjes van stats en forumtopics. Jullie deadline is 1 december, hierna kunnen jullie trofeeën uit het verleden niet meer claimen.
@tim010 en @miketijger zullen binnenkort bijvoorbeeld 50 trofeeën krijgen voor hun inzet voor de speed en casual community.
Vragen en opmerkingen mogen hier gesteld worden.
Ik merk dat die punten weer verdwenen zijn, was het de bedoeling dat die tijdelijk waren?
Bedankt voor de reacties. Het is echt een ware verrijking voor dit forum, punten en troffeen die niet onderhouden worden.
laten we dan ook eerlijk zijn dat het natuurlijk heel chanant is om zo'n trofee onder je naam te hebben.Bedankt voor de reacties. Het is echt een ware verrijking voor dit forum, punten en troffeen die niet onderhouden worden.