[Ingevoerd] Terugknop op bevestigingspagina aanval

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 54 81,8%
  • Nee

    Stemmen: 12 18,2%

  • Totaal aantal stemmers
    66
Reactiescore
408
Beste AF-leden en TW team,

Vroeger toen we nog zonder pop-up werkte op de kaart, kon je nog op vorige drukken als je verkeerde eenheden had ingevuld. Tegenwoordig vul je de eenheden in op de kaart, maar als je een fout hebt gemaakt kun je niet terug.

2014-05-05_1310.png


Ik zou graag zien dat er een terug knop op de bevestigingspagina wordt ingevoerd. Zo kun je terug naar de invulpagina, om daar de goede eenheden in te vullen. Nu moet je het hele scherm weg klikken en opnieuw op het dorp klikken. Het bespaart dus vooral tijd.

Mvg
 
Reactiescore
60
Lijkt me een prima plan
 
Reactiescore
408
ik klik altijd gewoon pijltje terug in mijn browser maar kan vast geen kwaad om er een knop voor te maken :)

Dat kon vroeger ook. Maar als je nu op vorige drukt dan ga je helemaal terug naar het scherm waar je was voordat je naar de kaart ging (Overzichten, Rekruteren, o.i.d). Daarom zou het ontzettend handig zijn als er een pijltje terug was (Voor het geval je vergeet rammen in te voeren of zwaarden invult i.p.v. bijlen)

Bedankt voor je steun!:)
 

DeletedUser

Guest
Prima idee, aangezien ik hetzelfde probleem heb als "BIWIA" :)
 

DeletedUser

Guest
FIVya1a.png

Dan zet je Stuur aanvallen / grondstoffen direct uit. En dan ga je als je een aanval verstuurd geen pop-up, maar de oude pagina.



EDIT:
Of je drukt op het kruisje rechtsboven :rolleyes:
 
Reactiescore
408
FIVya1a.png

Dan zet je Stuur aanvallen / grondstoffen direct uit. En dan ga je als je een aanval verstuurd geen pop-up, maar de oude pagina.



EDIT:
Of je drukt op het kruisje rechtsboven :rolleyes:

Daar ben ik mee bekend, maar de pop-up heeft juist grote voordelen. Zo kun je makkelijk je farms wegsturen, zonder van de kaart te gaan. Als je op kruisje drukt dan is de hele pop-up weg, dat wil ik juist niet. Het is de bedoeling dat ik weer terug kan naar het invulscherm met 1 knop.
 

DeletedUser72940

Guest
Ik vind het een goed idee want ik erger me er ook dood aan..

Nu ga ik gewoon door dubbel klik op het dorp naar de verzamelplaats en voer daar de treintjes/clears in!!
 

Deleted User - 2265087

Guest
Ik wou net zoiets ook openen. Heel irritant ja, want dan moet je eenheden weer opnieuw invullen.
 
Reactiescore
1.037
Pff, waar mensen zich niet al aan irriteren, heb voorgestemd maar vind het nogal overdreven
 

DeletedUser

Guest
+1

Nog een tijdje en Tribal Wars draait erom wie de beste scripts hebben.
 
Reactiescore
408
Pff, waar mensen zich niet al aan irriteren, heb voorgestemd maar vind het nogal overdreven

Het is vooral handig. Mensen die het niet zullen gebruiken zullen er ook geen last van hebben, daarom leek het me wel een goed idee. Zeker omdat je geen eenheden in kan voeren met de snelknopen van Sangu is dit zeker voor grote accounts + spelers zoals ik een goede toevoeging,

+1

Nog een tijdje en Tribal Wars draait erom wie de beste scripts hebben.

Het is een feit dat scripts je goed kunnen helpen, maar het zal nooit PA/FA/AM kunnen verslaan. Sangu is eigenlijk wel een vereiste als je groot wil worden, maar het kan makkelijk zonder. Wees blij dat vele onder ons zoveel tijd er in steken en dat met ons delen :)
 

DeletedUser

Guest
Ik ga zelfs terug naar het dorpsoverzicht, als vanaf daar naar de kaart ben gegaan.
Browser=Opera

Lijkt mij geen verkeerd idee,alhoewel ik het ook wel een aanrader vind om dan gewoon het goede troepenaantal te selecteren, en anders een sjabloon aan te maken.
 
Reactiescore
408
Ik ga zelfs terug naar het dorpsoverzicht, als vanaf daar naar de kaart ben gegaan.
Browser=Opera

Lijkt mij geen verkeerd idee,alhoewel ik het ook wel een aanrader vind om dan gewoon het goede troepenaantal te selecteren, en anders een sjabloon aan te maken.

Lijkt me inderdaad ook beter als je in 1 keer het goede aantal selecteert, maar helaas gebeurt dat niet altijd. Daarom lijkt me dit wel handig en het is niet moeilijk om erbij te zetten.
 
Bovenaan