Terugblik awards Wereld 30

Reactiescore
86
Dames en heren, het is weer zover! Lijstjes... Leuk me wel leuk na zo'n dynamische wereld.

Speler awards:

1. Wie was er DE speler van W30?
2. Wie was de tacticus van W30?
3. Wie was de failerd van W30?
4. Wie was de AF poster van W30?
5. Wie was de grootste ODA geilerd van W30?
6. Wie was de beste deffer van W30?
7. Wie was je grootste steun van W30?
8. Wie was de grootste vv-slet van W30?
9. Wie was de verassing van W30?
10. Welke gestopte spelers wil je terug?
11. Wie was de beste leider van W30?

Awards stammen:

1. Wat was toch de topstam van W30?
2. Welke stam leek je de gezelligste van W30?
3. Welke stam heeft het hardste gefaild?
4. Welke stam is er tactisch het sterkste voor de dag gekomen?
5. Welke stam werkte het beste samen?

Succes met de lijstjes

Ripped
 

DeletedUser67517

Guest
Speler awards:

1. Wie was er DE speler van W30?
Noire
2. Wie was de tacticus van W30?
Lavalya
3. Wie was de failerd van W30?
Kapseljd
4. Wie was de AF poster van W30?
Vond Arbeitman wel lachen, geen lange posts e.d.
5. Wie was de grootste ODA geilerd van W30?
Kapseljd
6. Wie was de beste deffer van W30?
Yorrick
7. Wie was je grootste steun van W30?
.Jack Daniels
8. Wie was de grootste vv-slet van W30?
ITSW18
9. Wie was de verassing van W30?
Niemand
10. Welke gestopte spelers wil je terug?
Niemand kan meer terug hier
11. Wie was de beste leider van W30?
Ian

Awards stammen:

1. Wat was toch de topstam van W30?
ODA
2. Welke stam leek je de gezelligste van W30?
ODA
3. Welke stam heeft het hardste gefaild?
Ik zou zeggen ODA, maar wereld op slot gooien was de grootste faal, en die werd gemaakt door +/-.
4. Welke stam is er tactisch het sterkste voor de dag gekomen?
+/-
5. Welke stam werkte het beste samen?
North

Succes met de lijstjes
 

DeletedUser67517

Guest
alle stamawards behalve 4:p

1. Wat was toch de topstam van W30?
ODA

ODA, heeft enkele tegenslagen gekregen, en er toch telkens sterk uitgekomen met zijn allen.
Een topstam bestaat voor mij uit 3 dingen, Kwaliteit,hechtheid en doorzettingsvermogen.
Op die laatste 2 stak ODA er ver boven uit, zo ver zelfs dat we op W38 ook gewoon met elkaar doorgaan.

2. Welke stam leek je de gezelligste van W30?
ODA

ODA, waarom?
Omdat in ODA niet altijd te serieus gepraat werd over TW, mensen konden het perfect met elkaar vinden en de gezelligheid was top. Daar kunnen nog veel stammen van leren

3. Welke stam heeft het hardste gefaild?
Ik zou zeggen ODA, maar wereld op slot gooien was de grootste faal, en die werd gemaakt door +/-.

+/-, waarom? Ze hebben er geen zin meer in, en stoppen er maar mee. Geen doorzettingsvermogen dus. Een stam zonder doorzettingsvermogen is een faal n mijn ogen
5. Welke stam werkte het beste samen?
North

Dit vond ik gewoon ff leuk:D
 

DeletedUser

Guest
1. Wat was toch de topstam van W30?
ODA

ODA, heeft enkele tegenslagen gekregen, en er toch telkens sterk uitgekomen met zijn allen.
Een topstam bestaat voor mij uit 3 dingen, Kwaliteit,hechtheid en doorzettingsvermogen.
Op die laatste 2 stak ODA er ver boven uit, zo ver zelfs dat we op W38 ook gewoon met elkaar doorgaan.

2. Welke stam leek je de gezelligste van W30?
ODA

ODA, waarom?
Omdat in ODA niet altijd te serieus gepraat werd over TW, mensen konden het perfect met elkaar vinden en de gezelligheid was top. Daar kunnen nog veel stammen van leren

3. Welke stam heeft het hardste gefaild?
Ik zou zeggen ODA, maar wereld op slot gooien was de grootste faal, en die werd gemaakt door +/-.

+/-, waarom? Ze hebben er geen zin meer in, en stoppen er maar mee. Geen doorzettingsvermogen dus. Een stam zonder doorzettingsvermogen is een faal n mijn ogen
5. Welke stam werkte het beste samen?
North

Dit vond ik gewoon ff leuk:D

Zit het nog altijd zo diep dat je nog steeds niet de wereld kan beoordelen met enige neutraliteit :eek:
 

DeletedUser67517

Guest
Volgens mij ben ik vrij objectief, en deel ik niet alleen deze mening maar ook menig toeschouwer die het objectief gevolgd heeft. Dat zijn conclusies die ik durf te trekken na veel mensen erover gesproken te hebben.
Heeft dus niks te maken met Hoe diep het zit. Dat weet jezelf ook.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
3. Wie was de failerd van W30?
Luuk
 

DeletedUser44216

Guest
Zit het nog altijd zo diep dat je nog steeds niet de wereld kan beoordelen met enige neutraliteit :eek:

Wil je per se dat iedereen uit ODA gaat roepen dat +/- de terechte winnende stam is? Want volgensmij zit dat bij jou (en Wouter ook) diep ;)
 
Reactiescore
86
1. Wat was toch de topstam van W30?
ODA

ODA, heeft enkele tegenslagen gekregen, en er toch telkens sterk uitgekomen met zijn allen.
Een topstam bestaat voor mij uit 3 dingen, Kwaliteit,hechtheid en doorzettingsvermogen.
Op die laatste 2 stak ODA er ver boven uit, zo ver zelfs dat we op W38 ook gewoon met elkaar doorgaan.

XD. Je noemt 3 punten waarop je de benoeming baseert. Je zegt zelf al dat +/- kwalitatief sterker was. Over de hechtheid valt slechts te speculeren maar dan kom je bij de laatste eigenschap en dan ben ik toch wel verbaasd dat je daar ODA neerzet. Doorzettingsvermogen is iets wat ODA door de wereld heen (want daar gaan deze awards om he;)) blijkbaar meer had dan +/-. Maar dan kijk ik even naar de statistieken en dan zie ik dat +/- langer in de top heeft gestaan dan ODA en dan zie ik dat +/- (Loyal, Megali, PXF, Global, Lott!, Sol!, North. en ODA) meer tegenstand heeft gehad dan ODA (Sick., Psycho, FY (en al die stammen met een andere naam maar ongeveer dezelfde spelers)) en dan vind ik het toch wel opmerkelijk dat je concludeert dat ODA meer doorzettingsvermogen had dan de stam die in een halfjaar van de 1,5 jaar van haar bestaan evenveel tegenstand (rekening gehouden met het niveau) heeft ondervonden (en deze heeft overwonnen) als ODA in haar hele bestaan heeft meegemaakt:p.

Slaat dan ook direct weer terug op je antwoord van stamaward 3 en aangezien 2 van de 3 eisen voor +/- opgaan en de 3e subjectief is zou ook meteen je eindantwoord veranderen. Maar goed, tis jou antwoord je mag vinden wat je wil maar onderbouw het dan wel met redenen die ook daadwerkelijk opgaan:p

Wil je per se dat iedereen uit ODA gaat roepen dat +/- de terechte winnende stam is? Want volgensmij zit dat bij jou (en Wouter ook) diep ;)

Je zegt dingen zonder te weten waarover je spreekt..
Overigens begrijp je hopelijk wel dat dit antwoord van al helemaal laat zien hoe diep het bij jou zit? En het zit het diep...:p


Leuk idee btw dat jullie verder spelen op w38. Ik zeg nog altijd dat we eens een w30 premade moeten starten;).
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser68252

Guest
W30 premade? Dan zou ik mogelijk alweer bij die gekke Teun, Jordi en Luuk in de komen stam. W30 en W36 is al genoeg. :p
 
Bovenaan