Terug blik op w20.

DeletedUser

Guest
Er zijn genoeg betere stammen die in 1 jaar tijd echt wel wat kunnen veranderen aan de ranglijsten van nu hoor.
Ook genoeg andere spelers die in een jaar tijd in de top kunnen komen..

(En nee, nu heb ik het niet eens zo zeer over mezelf)
 

DeletedUser40402

Guest
Stammen komen, stammen gaan. Alleen /Dome blijft bestaan!
 

DeletedUser

Guest
Awards spelers:

1. Wie was er DE speler van het jaar 2010?
Godly Underdogg.
2. Wie was de tacticus van het jaar 2010?
Nog niet opgemerkt.
3. Wie was de failerd van het jaar???
Reinoudt1.
4. Wie was de AF poster van het jaar?
Insane in the membrane.
5. Wie was de grootste ODA geilerd van het jaar?
Sherrif Henk + Co.
6. Wie was de beste deffer van het jaar?
Veroor.
7. Wie was je grootste steun dit jaar?
it2k.
8. Wie was de grootste vv-slet van 2010?
Geen idee.
9. Wie was de verassing van 2010?
Jonnie77, zoveel vijanden maken zonder te vechten moet gewoon een award waard zijn.
10. Wie was de mod van 2010(game mods mogen ook)
Haarlemmeuur. ;)
11. Welke gestopte spelers wil je terug?
Bonaparte.
12. Van wie verwacht je veel in 2011?
Van velen.

Awards stammen

1. Wie was toch de topstam van w20?
/Dome
2. Welke stam leek je de gezelligste van w20?
Para. / A-zo / .Sust-
3. Welke stam heeft het hardste gefaild?
2G, in mijn ogen.
4. Welke stam is er tactisch het sterkste voor de dag gekomen?
/Dome
5. Welke stam werkte het beste samen?
Geen idee.
6. Bg van het jaar:
Geen idee.
7. Wie staan er 31/12/2011 in de top 3?
/Dome, D-D, EMPIRE



Waarom zie je 2G als slechtste stam van dit jaar? Misschien kan ik er nog iets van leren...
 

DeletedUser

Guest
Waarom zie je 2G als slechtste stam van dit jaar? Misschien kan ik er nog iets van leren...

Omtrend het akkefietje waar een aantal leden om zijn ontslagen / vertrokken.

Dit is een typisch voorbeeld van een sterke stam, met een tikkeltje egoisme en arrogantie wat verdwenen is.
Men wil enkel spelers boven de 100,000 punten, anders wordt je ontslagen. Dat is een geen goede reden om iemand te ontslaan aangezien er van alles kan spelen, in plaats daarvan zou er een afspraak moeten worden gemaakt. Ik duidt ook niet op jou, SirKilalot aangezien ik jouw ambitie als leidinggevende wel zie zitten. Met name de hele scène die speelde heeft mij tot in zoverre laten zien dat het onstabiel was qua leden en daar heb ik vervolgens mijn keuze voor 2010 uitgehaald.
Wat er nog bij komt is dat ik 2G niet als slechtste stam zie hoor, SirKilalot, het ging er puur om dat jullie een goed geoogde stam waren in de top en hierom onderuit gingen.

Ik heb mijn keuzes gemaakt uit top spelers/stammen en/of bekende spelers/stammen. (Anders was 2G noch een aantal andere antwoorden niet aan de orde gekomen ;))
Tevens ben ik 12 december gestart en heb dus weinig verdere informatie over deze wereld..
 

DeletedUser

Guest
Omtrend het akkefietje waar een aantal leden om zijn ontslagen / vertrokken.

Dit is een typisch voorbeeld van een sterke stam, met een tikkeltje egoisme en arrogantie wat verdwenen is.
Men wil enkel spelers boven de 100,000 punten, anders wordt je ontslagen. Dat is een geen goede reden om iemand te ontslaan aangezien er van alles kan spelen, in plaats daarvan zou er een afspraak moeten worden gemaakt. Ik duidt ook niet op jou, SirKilalot aangezien ik jouw ambitie als leidinggevende wel zie zitten. Met name de hele scène die speelde heeft mij tot in zoverre laten zien dat het onstabiel was qua leden en daar heb ik vervolgens mijn keuze voor 2010 uitgehaald.
Wat er nog bij komt is dat ik 2G niet als slechtste stam zie hoor, SirKilalot, het ging er puur om dat jullie een goed geoogde stam waren in de top en hierom onderuit gingen.

Ik heb mijn keuzes gemaakt uit top spelers/stammen en/of bekende spelers/stammen. (Anders was 2G noch een aantal andere antwoorden niet aan de orde gekomen ;))
Tevens ben ik 12 december gestart en heb dus weinig verdere informatie over deze wereld..

Ok ik kan me hier in vinden...Zie het niet als aanval van jou persoonlijk maar was gewoon even benieuwd. Ik denk zelf dat we een stabiele stam zijn met stabiele leden die niet snel overstappen...

Ik kick nooit zomaar leden zeker niet om puntenlimieten. Ik denk dat jij om het voorval tuff als uitgangspunt neemt. Terwijl dat in mijn ogen juist een voorbeeld is van kracht. Iemand met de meeste punten kan niet alles maken. Zelfs niet in TW! In ieder geval niet in mijn stam.

Nogmaals bedankt voor je verduidelijking.

groeten Sir.
 

DeletedUser

Guest
Tuff was in dit geval inderdaad mijn uitgangspunt, maar hoewel hij heel 2G erbij betrok was dit de meest opvallende 'falende' situatie voor mij die ik heb mee gemaakt in '10.

Een voorbeeld van kracht is als beide partijen blijven en er een afspraak komt waar beiden genoegen mee nemen natuurlijk, hoewel dit in de situatie van toen toch zeker een besluit is geweest wat beter is dan Tuff zijn idee te volgen.
 

DeletedUser

Guest
wow ik krijg eindelijk credits :D

thnx Godly en dacure :p en erhm stfu Glenn! :p
 
Bovenaan