Terechte kick?

DeletedUser44868

Guest
Toch even een nieuw draadje:
Graag jullie mening over een kick vanuit een stam met een NAP van 2 dagen. Zij zullen het wel niet chique vinden, maar de manier waarop dit gegaan is, vind ik dit ook niet chique. Zoals er werd aangegeven,
Ik heb even je edelrichting bekeken en zie dat dit in de toekomst waarschijnlijk een probleem kan vormen ivm de edelruimte.
is dit allemaal vrij snel gegaan.
Graag jullie comments!

Abdullah61 07.07.17 22:06
Beste [player]ren ren[/player],

Het is meerdere spelers in onze stam al opgevallen dat jij je niet op je plek voelt bij ons en dat communicatie slecht gaat.

We hebben besloten je te ontslaan. Je krijgt een 2 dagen NAP vanaf je moment van ontslag.

Namens -DR-[ally][/ally]
Grtz Viv

ren ren 07.07.17 23:06
is eigenlijk lachwekkend...zoek ik contact met de spelers...reageren ze niet...

Abdullah61 07.07.17 23:38
Denk dat ze nu reageren zoals jij afgelopen weken hebt gereageerd. Niet dus.

Diamond Lady 26.06.17 16:12
Hallo [player]Ren ren[/player],


Ik heb even je edelrichting bekeken en zie dat dit in de toekomst waarschijnlijk een probleem kan vormen ivm de edelruimte.

Om een voorbeeld te geven zie ik dat je nu erg dicht bij [player]TheQuickBear[/player] naar de rim gaat, maar uiteindelijk vast kan komen te zitten.
Om even een beeld te maken, heb ik een kaartje gemaakt.

Mijn idee is om samen met TQB op skype een groepsgesprek te maken om even de mogelijkheden of oplossing hiervoor te vinden.

Ook is er de mogelijkheid om bij een ander lid als co's te kunnen spelen? Als ik me niet vergis was er hier ook nog steeds vraag achter.

In elk geval had ik graag even je mening hiervan gehoord en zou graag willen weten of je een groepsgesprek met TQB zou zien zitten.

Mvg,
De RIM Leiding van [ally]-DR-[/ally]

_____Team_____
Diamond TJ Lady
_---|Thiemo|---_


ren ren 26.06.17 16:19
op zich is er niets aan de hand....als een ieder zich maar aan de edelrichtingen houdt:
yetified op 20.06.2017 om 00:51 uur
https://nl55.tribalwars.nl/game.php...ode=view_thread&forum_id=4822&thread_id=17790
Als mensen er doorheen gaan en alleen de grotere dorpen er uit pikken...dan wordt het idd een probleem
overigens zoek ik geen co

ren ren 26.06.17 16:20
http://imgur.com/6bBeCx1

Diamond Lady 26.06.17 16:30
Als de kaart van [player]yetified[/player] en die van mij vergelijkt, zie je dat de ligging veranderd is of toch in elk geval niet goed klopt.

Vandaar de vraag zodat we onderling kunnen tot een akkoord komen.

_____Team_____
Diamond TJ Lady
_---|Thiemo|---_


ren ren 26.06.17 16:32
dat is idd wat ik zie...niet een ieder die zich aan die kaart houdt....op zich heb ik er niet eens moeite mee, maar vraag/overleg, voordat er al uberhaupt dorpen geclaimd worden

ren ren 26.06.17 16:34
zeker als dit dus in andermans gebied ligt...daarom wilde ik ook beginnen dorpen te claimen om het gebied af te bakenen..maar de claimlimiet is te laag om dit duidelijk te maken
zou op zich kunnen met notities in dorpen...maar kost veel tijd

Diamond Lady 26.06.17 16:40
Klopt, de massa/oorlog op narod/farm en asy heeft hier waarschijnlijk mee te maken gehad.

Ook is de kaart niet zo duidelijk bij jou/jullie vandaar dat we dit even willen bekijken.

Je hoeft niet je terrein af te bakenen als je met je buren een akkoord of duidelijk lijn hebt opgegeven.
Vandaar dat ik graag een groepsgesprek had willen maken om hier duidelijkheid in te krijgen.

_____Team_____
Diamond TJ Lady
_---|Thiemo|---_


ren ren 26.06.17 16:50
volgens mij is het wel duidelijk...tqb naar beneden en jij omhoog..
zit zelf niet veel op skype...maar je kan er een aanmaken

Diamond Lady 26.06.17 17:09
Gene probleem, als je even je skype naam kan doorgeven, dan zal ik tegen de avond een skype groep maken :)

_____Team_____
Diamond TJ Lady
_---|Thiemo|---_


ren ren 26.06.17 17:19
uit mijn hoofd: renrentribal

Diamond Lady 02.07.17 01:16
hey man,

Hoeveel edels heb jij atm en wanneer zou jij op die wesley kunnen gaan met ons en TQB? Want buiten dat die krl al tegen ons heeft liggen os'en, heeft die ook een cf tegen ons gepakt en ligt die ons met scouts aan te vallen. Zou heel graag iets terug doen. xD

- jelle

ren ren 04.07.17 12:01
kan 8 edels produceren..

ren ren 04.07.17 12:02
en ongeveer 9 volle clears

ren ren 07.07.17 23:14
ik ben er klaar voor ...graag reactie!

Diamond Lady 07.07.17 23:24
Wij gaan maandag aankomst op Wesley, je mag gerust meedoen mocht je zin hebben. Maar gezien we geen stamgenoten zijn is een echt gezamenlijke aanval niet mogelijk... .

- jelle

ren ren 07.07.17 23:31
ja, vreemd genoeg ben ik gekickt....
"Beste ren ren,

Het is meerdere spelers in onze stam al opgevallen dat jij je niet op je plek voelt bij ons en dat communicatie slecht gaat.

We hebben besloten je te ontslaan. Je krijgt een 2 dagen NAP vanaf je moment van ontslag.

Namens -DR-
Grtz Viv

Ik zou niet weten, waarom ik mij niet op mijn plek zou voelen, anderen hebben dit niet aangegeven bij mij zelf.
Heb jou en tqb al een aantal dagen geleden aangegeven mee te willen helpen om wesley aan te vallen, maar geen reactie terug gekregen..

Diamond Lady 07.07.17 23:52
Doordat je vrij weinig tot niet te horen bent opt forum en skypechats val je er een beetje tussenuit. Doordat je dan ook nog eens solo speelt heb je gewoon niet de nodige activiteit om volop mee te draaien, goed te communicere en door te groeien.

8 Edels bv is enorm weinig, wij hebben er atm 32.

- jelle

Odissuis 03.07.17 23:33
Heya,

We constateren dat je weinig groei vertoont en al helemaal niet participeert bij de stamacties.

Wat denk je hieraan te gaan verandern op korte termijn, we verwachten nl volledige medewerking van alle leden bij deze stamacties.

Laat wat van je horen.

Daarnaast wil ik van je weten of je inmiddels anders denkt mbt co worden op een account of maken van een jump.

Grtz, Ferdy

ren ren 04.07.17 11:57
Hey daar,
aankomende dagen/weken meer tijd....afgelopen weekend jarigen/geslaagden (havo en vwo) uitreikingen...bijna vakantie...komt goed!

Odissuis 04.07.17 12:04
Overleg ff snel met DL en TBQ met betrekking tot stam ASY, want ze ergeren zich blauw aan je...anders komt 't niet goed.
Desnoods hen laten mee-edelen om die rim ASAP veilig te spelen daar.

ren ren 05.07.17 11:18
heb ze al gecontact!

Odissuis 07.07.17 15:25
En is er al vooruitgang hierin, plannen om gezamelijk aan te vallen en weer eens flink te gaan edelen..

ren ren 07.07.17 18:17
krijg weinig respons...

Odissuis 07.07.17 23:24
die klacht kregen wij juist ook ten aanzien van jou en de gevolgen daarvan weet je inmiddels.

ren ren 07.07.17 23:34
dan is het jammer dat die klacht van desbetreffende niet bij mij zelf is gekomen.
Heb zowel bij dl als tqb al meerdere dagen geleden aangegeven dat ik ik klaar ben om te sturen, maar wachtende ben op een plan...als van twee personen/teams geen reactie komt, is dit wel vreemd.

ren ren 07.07.17 23:50
zowel tqb en dl reageerden normaal na ontslag, dus van hen zou de klacht niet komen lijkt mij

ren ren 22.06.17 15:11
Dorp: [coord]435|544[/coord]
Muurlevel: 15
Verdediger: 0 2 259 0 10 115 0 0 21 10 0 2 0

[command]attack[/command] [coord]432|540[/coord] --> Aankomsttijd: 22.06.17 17:56:33:487 [player].Logic[/player]

TheQuickBear 22.06.17 15:29
Krijg je er zelf nog meer in? Ik bekijk de looptijden even maar volledig stacken lukt nooit..

TheQuickBear 22.06.17 15:33
Getagged ? En kan beter backtimen, ik krijg er 5k speer op tijd, maar dat is het ook.

ren ren 22.06.17 15:38
ok top

TheQuickBear 22.06.17 15:39
deffen of backtimen? Is het de moeite om te deffen?

ren ren 22.06.17 15:39
denk het wel...deffen....groot deel van zijn clear was gisteren gemold door bear

TheQuickBear 22.06.17 15:43
Ik had het even verkeerd op :p
Meer dan def genoeg!

ren ren 22.06.17 16:09
top!

TheQuickBear 23.06.17 08:31
Kan je deff terugsturen? Of nog aanvallen?>

ren ren 23.06.17 08:34
geen aanvallen meer!

TheQuickBear 23.06.17 08:37
top :D

TheQuickBear 28.06.17 09:58
Hoe is het?

ren ren 28.06.17 20:58
prima...ff druk op werk...niet heel actief atm

TheQuickBear 29.06.17 00:08
Is het misschien geen idee dat jij bij the accountant komt te spelen of bij abdullah. Beide zoeken nog speler op account en dan krijg je een actief account. Daarnaast kwa cluster zou het ook beter voor je zijn want als je de edellijnen gaat aanhouden wordt je cluster echt shit ;l

TheQuickBear 29.06.17 16:25
Wat is jouw gedachte hierover?

ren ren 01.07.17 09:21
nee...ben een team speler...maar qua account een solospeler

TheQuickBear 02.07.17 21:54
Oke...
Hoe zit het met edelen? Wesley moet namelijk weg...

ren ren 05.07.17 11:20
kan 8 edels produceren en heb 9 volle clears klaar!

ren ren 06.07.17 12:15
is er een plan om aan te vallen op hem?

ren ren 07.07.17 18:18
is er iemand die een plan maakt oid...

ren ren 07.07.17 23:07
waarom reageer je niet?

TheQuickBear 07.07.17 23:09
Heel weinig tijd voor de moment. En zltijd op de slechte moment. Zit op mobiel momenteel..

ren ren 07.07.17 23:09
zou graag het plan uitvoeren om wesley weg te werken
 

DeletedUser64575

Guest
De PM's zijn niet goed leesbaar door de spoilers.
 
Reactiescore
2.507
Klopt, maar als je de pagina opnieuw laat lukt het wel (bij mij tenminste).
 
Reactiescore
1.454
Of het een juiste of onjuiste actie is geweest ga ik me niet over uitlaten. Ik zou het in ieder geval wel anders hebben opgelost. Bij tijdgebrek zijn co's zoeken en fusies ook esn optie, dat is ook de taakvan de leiding een beetje imo. Ook had er tenminste een gesprek moeten hebben plaats gevonden met de gedupeerde imo.

Natuurlijk staat -DR- volledig in zijn recht om mensen te kicken, alleen vind ik de NAP van 2 dagen wel wat magertjes.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ben benieuwd naar response van DR, Recht om te kicken is er altijd. Maar naar schijnt is dit enorm impulsief besloten. Kan me wel moeilijk voorstellen dat je een save account kickt omdat hij een wat inactievere periode had. :p
 

DeletedUser44868

Guest
Ben benieuwd naar response van DR, Recht om te kicken is er altijd. Maar naar schijnt is dit enorm impulsief besloten. Kan me wel moeilijk voorstellen dat je een save account kickt omdat hij een wat inactievere periode had. :p
was een weekend (twee geslaagden in huis, verjaardag, groot feest...) zie het tijdsgaatje in de pm
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik heb de PM's nog niet gelezen, betwijfel ook of ik het ga doen, maar een tweedaagse nap? Wat een onzin lol.
 
Reactiescore
3.582
ren ren een legendarische w12 speler hopelijk krijgen ze daar geen spijt van! Overigens belachelijk slecht gehandeld van de 50 koppige DR leiding. Een speler voor edelruimte kicken doordat de leiding zelf te kortzichtig was in het verleden maar Jesse (ofzo) heeft al langer op het AF in getoond dat de lange termijn niet zijn ding is ^^
 

DeletedUser73904

Guest
Nou Jannes, dat 50-koppige leidingsteam valt best mee. Toen ik erin zat waren er nog slechts 38 leiders, en 4 stamleden. Dus.

Sowieso zijn ze een beetje kortzichtig bij DR. De beslissing om het GAP met AMB op te zeggen werd door een man of 3 genomen, in no time ook nog. Daarna werd dit pas gecommuniceerd naar de leden. Nu ook nog dat BG met Par., die allang blij waren dat er überhaupt nog een stam wil samenwerken.

Rare manier van leidinggeven hebben ze daar bij de westerburen
 

DeletedUser56837

Guest
Jesse (ofzo) heeft al langer op het AF in getoond dat de lange termijn niet zijn ding is ^^

Hoe langer het het duurt de groter de kans dat er iets niet klopt of anders gaat. Toch moet je erg veel bezig zijn met het lange termijn een van de meest moeilijk in te schatten dingen op een TW wereld. Maar ik wil je best gelijk geven dat het lange termijn niet mijn ding is omdat ik niet hou van onzekerheden. Toch doe ik me best alles over lange termijnen toch wel in te schatten.

Ik vroeg me trouwens af wat ik hier in deze post aan toevoeging was? Ik zit niet in de leiding. Mijn mening staat zelfs in 80% van de gevallen haaks op de leiding (tenminste zeker als je mee neemt hoe het wordt uitgevoerd).

Daarbij vond ik het appart en grappig toen ik de kick zag. Er is niks rondgestuurd etc. Wel staat er op het forum onder stamregels dat bij een kick er een week durende NAP word gehanteerd geen idee waarom hierbij een uitzondering moest worden gemaakt.
 
Reactiescore
3.582
Je maakt het met je uitleg enkel maar lachwekkender xD AMB is toch de enige stam met een normale leiding van de grote stammen die er al even zijn hoor. SPAM, DR, Par het is allemaal gene vette :s
 

DeletedUser77689

Guest
Daarbij vond ik het appart en grappig toen ik de kick zag. Er is niks rondgestuurd etc. Wel staat er op het forum onder stamregels dat bij een kick er een week durende NAP word gehanteerd geen idee waarom hierbij een uitzondering moest worden gemaakt.

Lal, typische actie van semi noobs. Jezelf dicht recruiten en vervolgens maar hopen dat een minder actief account eventjes snel fuseert. Word hier geen gehoor aan gegeven komen met argumenten over inactiviteit.
Tijden van pm's zijn gewoon prima kan niet verwachten dat iemand heel de dag online is.
Die 2 dagen nap zegt volgens mij ook genoeg, waarom zou je je niet aan de opgestelde stamregels houden? Misschien omdat je hem maar gewoon weg wilt edelen. Laffe actie
 

DeletedUser64972

Guest
Of het een juiste of onjuiste actie is geweest ga ik me niet over uitlaten. Ik zou het in ieder geval wel anders hebben opgelost. Bij tijdgebrek zijn co's zoeken en fusies ook esn optie, dat is ook de taakvan de leiding een beetje imo. Ook had er tenminste een gesprek moeten hebben plaats gevonden met de gedupeerde imo.

Natuurlijk staat -DR- volledig in zijn recht om mensen te kicken, alleen vind ik de NAP van 2 dagen wel wat magertjes.

Fuseren noch een extra speler op het account was een optie voor ren ren, "hij is een team speler in de stam, maar een solo speler op het account" letterlijk citaat van hem. Als een account er 3/4 dagen over doet om belangrijke pm's te beantwoorden, dit keer op keer, tegen ieder stamlid, zogoed als niet communiceert en iedere vorm van samenwerking lijkt te boycotten, dan vind ik dat een gegronde reden voor een kick. Hierbij laat ik me niet uit over de NAP van 2-dagen.

Dit toch even ter verduidelijking van de vele insinuaties en verkeerde opvattingen.
 
Reactiescore
1.454
@.Stay .Or .Die Ik heb ook verhalen gehoord dat er co's werden aangeboden aan hem die helemaal niet wouden spelen, aldus ren ren zelf. Ik weet verder niet wat hier van waar is, maar ik kan wel zeggen dat de leiding naar mijn mening toch zwak staat als je iemand niet kan overtuigen om een co aan te nemen (een fusie is een ander verhaal). Uiteindelijk is het een enorme domme zet geweest van -DR- om iemand in de safe zone te kicken, ongeacht van de activiteit.

Al met al, denk ik dat -DR- zichzelf een beetje in de voet schiet met deze actie, maar we zullen zien wat de toekomst brengt. Een laffe actie ga ik het dus niet noemen, een domme beslissing (puur tactisch gezien) wel. Ik denk dat deze conclusie wel acceptabel is voor -DR- leden :p
 

DeletedUser44868

Guest
De eerste clears en edels zijn onderweg, maw keurig aan de 2 x 24 uur gehouden!
 

DeletedUser56837

Guest
@.Stay .Or .DieUiteindelijk is het een enorme domme zet geweest van -DR- om iemand in de safe zone te kicken, ongeacht van de activiteit.

Dat is echt bullshit tho...
Vertel mij eens als je het kan wat het voordeel is van een 190K account dat op het forum/PM laat reageert. Waardoor je als je OS wil ook extra hard 2 dagen voor de aanvallen moet aangeven dat je OS wil? Verder was het account incapable om VV te draaien mede door te weinig activiteit. Ik zou me VV ook niet aan hem af durven staan gezien zijn prestaties tot nu toe (ik had al bij 2 en 4 dorpen aangegeven dat hij niet DR waardig was (tenminste niet hoe ik DR wou zien)). Nu kan je zeggen hij had geweldige prestaties op W12? Plz W12 is niet meer te vergelijken met nu: Veel kleinere kaart, minder dorpen per speler, andere functies, meer scripts en dus andere tactieken. Ook speelde toen echt veel meer mensen solo.

Maar ik geef je een kans hoor: "Waarom is het ontslag van ren ren tactisch gezien een slechte keuze voor DR?"
 
Bovenaan