Ter nagedachtenis van Jordy

DeletedUser76426

Guest
Er ontstaan discussies terwijl zoiets tragisch zou moeten verbroederen. Ik ken jordi niet zo goed als Hora hem kent, toch wil ik hier als mede-tw-genieter bij stilstaan. Ik stel voor dat we op de dag van de begrafenis (morgen of woensdag?) Een aanvalsstop houden op w45 ter ere van jordi. Wellicht vinden mensen ditgeen goed idee omdat dat hun edelplannen in de war schop oid. Toch wil ik ìets doen, en dit lijkt me een mooi plan. En ik verzeker de twijfelaar; na de stop voel je je een beter mens dat je er toch mee bent ingestemd. Graag jullie reactie's.
 

DeletedUser75413

Guest
Re: ter nagedachtenis van yordi

Als niet spelende speler op W45 lijkt me dit wel een mooi en eervol gebaar.
En ik denk dat niemand z'n plannen voor die ene dag in de soep komt.
 

DeletedUser72524

Guest
Re: ter nagedachtenis van yordi

Lijkt me een goed initiatief, hopelijk dat TW dit ook toelaat.
 

DeletedUser75767

Guest
Re: ter nagedachtenis van yordi

Ik vind het een nobel idee, maar ik ga geen lopende massa annuleren op een stam die niks met Jordy te maken heeft. Ik heb al aan Aldo aangegeven dat wanneer Hora iets gaat ondernemen ik direct een NAP zal inschakelen tot wanneer zij het nodig achten.
 

DeletedUser76513

Guest
Re: ter nagedachtenis van yordi

Heel mooi gebaar denk ik. Wa hierboven genoemd wordt begrijp ik over de aanvallen dus misschien is het een idee om proberen te regelen dat zoveel mogelijk mensen de dorpsnamen hetzelfde hebben zoals bij Hora al groot en deels zo is. Als iedereen bijvoorbeeld de stammen contact in zn omgeving en mbs denk ik dat je heel eind kan komen. Is dit een idee?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Re: ter nagedachtenis van yordi

Sterkte aan al de mensen die deze persoon kenden. Only the good die young. ;)
 

DeletedUser65747

Guest
Re: ter nagedachtenis van yordi

Dat lijkt me een mooier gebaar inderdaad! Op die manier laten zien dat we er mee bezig zijn.
 

DeletedUser76153

Guest
Ik ga dit eens voorleggen aan het CoMa. Verder heb ik even de titel aangepast, was fout gespeld.
 
Reactiescore
746
Hallo,

Helaas is het onzer zijde niet mogelijk een aanvalsstop in te stellen voor deze tragische gebeurtenis. Het is echter wel zo dat er afspraken kunnen gemaakt worden tussen de voornaamste stammen van deze wereld. Ik ben er van overtuigd dat iedereen zich eraan kan houden.
 
Reactiescore
7.942
Hallo,

Helaas is het onzer zijde niet mogelijk een aanvalsstop in te stellen voor deze tragische gebeurtenis. Het is echter wel zo dat er afspraken kunnen gemaakt worden tussen de voornaamste stammen van deze wereld. Ik ben er van overtuigd dat iedereen zich eraan kan houden.

Je hebt teveel hoop.
 

DeletedUser72550

Guest
Ik vind dit een goed idee!
Ik denk wel dat het te regelen valt dat niemand dan zijn troepen laat vertrekken.
Maar dan wordt er ook verwacht dat iedereen hiermee meedoet.
Gewoon een dag tw platleggen lijkt me goed :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75798

Guest
Zoals Poo. aangeeft kan het helaas niet... willen de grote stammen ff overleggen tussen een NAP met Hora? (& ook enkel Hora)
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het goed idee, ik denk ieder normaal mens het respect wel in zich heeft om iets af te spreken.
 

DeletedUser27722

Guest
Goed voor aanvallen tegen Hora, maar dat heeft weinig nut voor bijvoorbeeld Devo vs Error als alles al op baan is..
 

DeletedUser75974

Guest
Goed voor aanvallen tegen Hora, maar dat heeft weinig nut voor bijvoorbeeld Devo vs Error als alles al op baan is..

Jij hebt het wellicht te druk met internen om aan te vallen hé B)
Maar het heeft inderdaad geen nut een massa uit te stellen.
 

DeletedUser27722

Guest
Jij hebt het wellicht te druk met internen om aan te vallen hé B)
Maar het heeft inderdaad geen nut een massa uit te stellen.

Naar mijn weten val ik mee aan? En juist door interning heb ik een hoop ongebruikte clears.. :eek:
Maar daarover gaat het nu niet.
 
Bovenaan