Tequila Under The Red Sky

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Beste AF-lezers,

Sinds een aantal weken terug heb ik besloten om niet meer op het AF te reageren, omdat het naar mijn idee weinig toevoegt in de huidige situaties die spelen. Beide kanten zoeken alle fouten in de ander en daar heb ik persoonlijk weinig behoefte aan. Echter krijg ik vandaag 2 PM's (ik zal geen namen noemen) over de vloer waar ik wel van sta te kijken. Het gaat over de situatie omtrent ZheQ. Laat ik alvast duidelijk maken dat ZheQ voor de massa op Calamity niet meer gebruikt werd en er niemand meer op speelde. Ik denk dat ik voor Adios kan spreken dat wij ZheQ niet meer als een account zagen dat nog enigszins betrokken was bij Adios. Na het ZheQ incident heb ik persoonlijk Michael benaderd (die allang gestopt was) en hem opgebeld of hij kon edelen vanaf ZheQ, maar enkel omdat hij volgens Red nog steeds bij Adios betrokken was. De edels van ZheQ zaten ook niet in het originele plan en zijn ook NIET ingezet vanwege de ban en zouden sowieso gestuurd worden.

De hele discussie omtrent ZheQ ging over de volgende twee clusterfucks die Red, samen met Red. heeft gemaakt bij de spelers RBC en Tiranu.

Het gaat om de volgende twee dorpen (één is in het bezit van Calamity en één is in het bezit van De Kerstman):

VusaD1G.png
yLl93Dg.png

Omdat dit normaal gezien uit den boze is hebben wij hiervoor Red benaderd. Hierop heeft Red zich duidelijk uitgelaten in de volgende posts:


Ik kan nog veel meer screens opzoeken als het nog niet duidelijk genoeg is wat de leden van Red vinden over deze situatie, maar uiteindelijk kregen wij deze CF's dus niet terug en werden die als 'rechtmatig verkregen' bestempeld.

Aangezien ZheQ volgens Red nog steeds bij Adios behoorde ben ik dus maar bezig geweest met het 'rechtmatig' internen van een speler die dus blijkbaar wel degelijk betrokken is Adios. Vervolgens heb ik dus een dorp geëdeld van ZheQ, maar kreeg meteen erna PM's van twee leden dat dat dus echt niet kan. Voordat ik weer naar de 'hypocriet' kaart grijp wil ik graag verhaal vanuit kamp Red omtrent deze situatie.

Voor de AF-lezers, het gaat om het volgende dorp (ex-ZheQ en clusterfuck bij Mystery Men):
KwV2zcM.png

PS: Een van de spelers die mij een PM had gestuurd heeft gezegd open te staan voor gesprekken, maar heeft mij vervolgens wel geblokkeerd. Ik heb alle respect voor leden uit Red en kan mij vaak vinden in de argumenten vanuit Red, maar in de huidige situatie echter niet.

Paul

Bedankt voor de uitleg maar ik zal effe de "Redkant" uitleggen. Jullie bliezen een paar dagen hoog van de toren dat Red een stab stam zou zijn doordat wij ZheQ93 aanvielen terwijl hij uit Adios was. De beweegredenen achter de aanvallen van ZheQ93 zijn als volgt. Adios heeft laatst de enige laatste serieuze stam die kans had op wereldwinst leeggerekruteerd zodat ze zichzelf weer naar nummer 1 konden zetten omdat ze hevige verliezen op Red hebben geleden. Adios had ZheQ93 voor een groot deel als geinternd. Daarna werd er vanuit Red perspectief gedacht dat ZheQ alleen uit Adios te plaatsen omdat anders dit massa recruit festijn niet paste in Adios. Adios staat al langere tijd bekend dat ze niet goed aanduiden wie hun MB's zijn (geen gezamenlijke MB stammen maar wat losse flodders hier en daar).

Toen op het momenten dat wij ZheQ93 aanvielen was hij inderdaad uit de stam maar hoe moest Red weten dat ZheQ93 geen enkele betrekkingen meer had tot Adios als precies op hetzelfde moment hij eruit wordt gegooid net voor de recruits komen en iedereen wist dat Adios het maximale ledenaantal ging bereiken? Ook hadden jullie hem bijna helemaal geinternd.

In mijn ogen hadden jullie niks fout gedaan als jullie eerder ZheQ hadden geinternd zoals je nu doet, ik weet niet of ik zn diepe CF zou willen overnemen in iemand anders haar cluster maar dat is gewoon legaal en ik snap zeker waarom je dat zou doen. Je haalt allemaal screens aan die NA de claim van Adios kwam dat ZheQ niet meer bij Adios hoorde. Ja, het is dus hypocriet dat jullie alleen ZheQ93 gebruiken wanneer het jullie uitkomt. Jullie kunnen de activiteit niet meer opbrengen wanneer ZheQ93 onder vuur lag door Red maar tijdens een massa en jullie willen internen is hij er wel alleen als Red aanvalt er niet. Het is dus hypocriet ja dat jullie alleen klagen over ZheQ als het jullie uitkomt. Jullie gingen zelfs zover dat jullie dreigde met een ban (wat een terechte ban was wel) doordat wij niet van ZheQ mochten edelen omdat jullie claimde dat ZheQ NIET meer bij Adios hoorde en nu ineens weer welo_O

Dit is mijn eigen visie over dit probleem. Ook misschien niet zo slim om zn CF over te nemen net na de stab actie van je stamgenoot maar dat terzijde.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78491

Guest
Nobles hoort niet meer bij Adios, kost wel veel def in een stam waar sowiezo weinig over lijkt te zijn voor andere fronten dan Tiranu. Meningen / uitleg hiervoor vanuit Adios kant?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.633
Hoe vinden we Punkerke gaan? Uitstekend/Goed/matig/slecht gedeffed?
 

DeletedUser69389

Guest
Keurige actie van Red. Alleen sneu dat jullie nog steeds met .Da Vinci samenwerken. Een van de zovele smetten op de winst van Red.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Keurige actie van Red. Alleen sneu dat jullie nog steeds met .Da Vinci samenwerken. Een van de zovele smetten op de winst van Red.

Dankje voor de complimenten. Maar waarom is Da Vinci als MB aannemen sneu?
 
Reactiescore
1.962
Er mag inmiddels wel een leuke nieuwe naam verzonnen worden voor dit topic:p Iemand suggesties?
 
Reactiescore
1.542
Even off topic maar wou hier wat posten aangezien ik er mee kap :)

Helaas was ik een weekje op vakantie en dus niet actief op tw. Nu ik terugkom zie ik dat het klaar is. Adios is uit elkaar en wij die 1 mil punten kwijt zijn en zowat leeg staan. Ik ga hier iig geen tijd meer in steken aangezien ik me op allerlei vlakken verraden voel hoe dit gelopen is. Achteraf zonde voor alle tijd. geld en moeite die ik in dit account heb gestoken. Ik had gehoopt op een ander einde dan deze, maar het is voor mij goed geweest. Ik wil iedereen waarmee ik gespeeld heb op deze wereld bedanken voor de leuke strijdt en gesprekken. Heb hier veel mogen leren van vriend en vijand.

Ook bedankt voor de credits en nominaties in het Golden awards forum die wij mochten ontvangen over ons doorzettingsvermogen. Het account heeft pieken en dalen gekend en heeft vooral door onderbemanning en ratten die info hebben doorgespeeld veel dorpen verloren.

Hopelijk tot ziens in een andere wereld waar het beter anders zal lopen dan de deze.

Met vriendelijke groet,
Luc
Tiranu
(aapjeklapklap)
 

DeletedUser76269

Guest
Het account heeft pieken en dalen gekend en heeft vooral door onderbemanning en ratten die info hebben doorgespeeld veel dorpen verloren.

No offence, maar volgens mij ben jij geen 1 dorp kwijt geraakt aan "gelekte info". Verder was je een leuke tegenstander en nogsteeds respect voor je doorzettings vermogen. Jammer dat het zo eindigd..
 
Reactiescore
1.542
@macnate Heb van Red zelf gehoord dat vlak voor aanvallen op dorpen die block ok stonden net voor aankomst van de edels bijv alles weggestuurd is. Doet er verder ook niet meer toe ;d
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.633
Mooiste actie van de wereld: Persoonlijk vind ik mijn aanval op Tiranu het mooist, in een nacht 7 dorpen kunnen pakken van hun. Eerlijk is eerlijk ik had wel wat hulp van Tiranu zelf nodig gehad voor het ontstaan van dit moment. De desbetreffende speler was zo vriendelijk om 2 min voor ik de edels ging sturen te gaan slapen. Ook was het team zo behulpzaam geweest om alle dorpen leeg te zetten en voor te edelen

Dit ja. Red heeft zelf niets te maken gehad met de actie zelf.
 
Reactiescore
1.542
Dat zeg ik ook niet maar het is wel typerend voor ons account deze wereld :)
@Calamity.
 
Bovenaan