Tequila Under The Red Sky

Reactiescore
241
We hebben tijd tot 00u00 om nog te overleggen.
Dat doe je meestal samen met de stam.

Jullie gaven ons die deadline.
We nemen geen impulsieve beslissingen..
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
We hebben tijd tot 00u00 om nog te overleggen.
Dat doe je meestal samen met de stam.

Jullie gaven ons die deadline.
We nemen geen impulsieve beslissingen..

daar moet jij er eerst een paar voor gedronken hebben :engel:
 
Reactiescore
853
Ahh die 50 dorpen edelen en vervolgens een nap om zelf safe te zitten?

Nou nou wat een "oplossing"..
Waarom zou ik een eenzijdige NAP aan Cala geven?

We hebben tijd tot 00u00 om nog te overleggen.
Dat doe je meestal samen met de stam.

Jullie gaven ons die deadline.
We nemen geen impulsieve beslissingen..
Zeker waar, maar niet iedereen schijnt het te weten :p. Ik heb jullie inderdaad een deadline gegeven, ik hoor het wel :)
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Aangezien ZheQ93 ineens weer volop mee edelt van Calamity een vraag aan Adios. Jullie hebben dus geclaimd dat na de leave van ZheQ om plaats te maken voor de Koets leden omdat anders het ledenlimiet zou worden overschreden niet meer bij Adios hoorde. Dus omdat hij nu wel mee edelt hoort hij nu wel of niet bij Adios? Snap er zelf namelijk niet zo veel meer van.
 
Reactiescore
1.542
Rik,

ZheQ werd ook gewoon niet meer gebruikt. Account stond enkel onder vv maar werd ook gwn niet meer op gekeken. Of er stacks stonden weet ik niet zeker, is vgm ook niet verboden want hier en daar rondom ons zijn ook spelers met dorpen van 3k punten vol gegooid dusja. :p Met ZheQ werd niks gedaan totdat Red plotseling 2/3 dorpen als cf zijnde weg edelt en dan met de smoes komt dat zheQ nog bij Adios hoort.

Toen wij vroegen of de dorpen terug mochten naar Adios leden aangezien het volgens de regels gewoon niet mag. Red wees dit verzoek af. Toen hebben wij inderdaad de eigenaar van ZheQ gevraagd of die ons wilde helpen met edels en wat dorpen verdelen. Vindt het gwn raar dat jullie daar omheen probeerden te lullen. Daarom krijg je nu het gejank weer dat wij de dorpen van Zheq alsnog weg edelen in het cluster van MM terwijl wij deze eerst gewoon met rust lieten.

Tiranu
Luc
 
Laatst bewerkt:

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Rik,

ZheQ werd ook gewoon niet meer gebruikt. Account stond enkel onder vv maar werd ook gwn niet meer op gekeken. Of er stacks stonden weet ik niet zeker, is vgm ook niet verboden want hier en daar rondom ons zijn ook spelers met dorpen van 3k punten vol gegooid dusja. :p Met ZheQ werd niks gedaan totdat Red plotseling 2/3 dorpen als cf zijnde weg edelt en dan met de smoes komt dat zheQ nog bij Adios hoort.

Toen wij vroegen of de dorpen terug mochten naar Adios leden aangezien het volgens de regels gewoon niet mag. Red wees dit verzoek af. Toen hebben wij inderdaad de eigenaar van ZheQ gevraagd of die ons wilde helpen met edels en wat dorpen verdelen. Vindt het gwn raar dat jullie daar omheen probeerden te lullen. Daarom krijg je nu het gejank weer dat wij de dorpen van Zheq alsnog weg edelen in het cluster van MM terwijl wij deze eerst gewoon met rust lieten.

Vind het zelf moeilijk te bevatten dat ineens de speler zo snel weer terugkeren terwijl eerst het account helemaal spelerloos is? Hoezo is het een smoes dat het account niet meer tot Adios toebehoort als jullie zo snel de speler ineens weer terug kunnen optrommelen. Merkwaardig verhaal. Maar hoort ZheQ nu wel of niet meer bij Adios?

Wel blij dat jullie niet wouden CF'en in Red maar vind het zelf nogsteeds wel een merkwaardig verhaal en ik hoop dat je snapt dat jullie geen enkele duidelijk scheppen of het account wel of niet nog bij jullie toebehoort.
 
Reactiescore
1.542
Ik snap wat je bedoeld hoor.

Naja Jeremy nam toen destijds ZheQ over terwijl dit het account was wat er super goed voor stond. Vorige eigenaren waren vgm Michael en nog een. Een aantal in Adios hebben nog veel contact met Michael buiten tw. Hij heeft toen af en toe Jeremy wel eens meegeholpen maar had verder geen/weinig tijd dacht ik.. Vgm heeft iemand hem gevraagd of die nu weer wilde helpen en dat wilde hij wel doen.

Zo is het gelopen (volgens mij)

Tiranu
Luc
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Thanks voor de uitleg! Alleen je reageert niet op mijn vraag of het nu wel of niet bij Adios meer hoort:oops:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser76765

Guest
Beste AF-lezers,

Sinds een aantal weken terug heb ik besloten om niet meer op het AF te reageren, omdat het naar mijn idee weinig toevoegt in de huidige situaties die spelen. Beide kanten zoeken alle fouten in de ander en daar heb ik persoonlijk weinig behoefte aan. Echter krijg ik vandaag 2 PM's (ik zal geen namen noemen) over de vloer waar ik wel van sta te kijken. Het gaat over de situatie omtrent ZheQ. Laat ik alvast duidelijk maken dat ZheQ voor de massa op Calamity niet meer gebruikt werd en er niemand meer op speelde. Ik denk dat ik voor Adios kan spreken dat wij ZheQ niet meer als een account zagen dat nog enigszins betrokken was bij Adios. Na het ZheQ incident heb ik persoonlijk Michael benaderd (die allang gestopt was) en hem opgebeld of hij kon edelen vanaf ZheQ, maar enkel omdat hij volgens Red nog steeds bij Adios betrokken was. De edels van ZheQ zaten ook niet in het originele plan en zijn ook NIET ingezet vanwege de ban en zouden sowieso gestuurd worden.

De hele discussie omtrent ZheQ ging over de volgende twee clusterfucks die Red, samen met Red. heeft gemaakt bij de spelers RBC en Tiranu.

Het gaat om de volgende twee dorpen (één is in het bezit van Calamity en één is in het bezit van De Kerstman):

VusaD1G.png
yLl93Dg.png

Omdat dit normaal gezien uit den boze is hebben wij hiervoor Red benaderd. Hierop heeft Red zich duidelijk uitgelaten in de volgende posts:

Er stonden troepen van Adios in dus het had wel degelijk met Adios te maken. Jij weet zelf ook dat je hier een hypocriete houding opstelt aangezien jij .featherlight. wel goedkeurde als CF toen ik dat voorbeeld gaf in een discussie met jou. Hier zit weinig verschil in right?

Je kunt het wel goedpraten door je te verschuilen achter een uitspraak van mij, ik kan de uitspraak die je bedoelt me geeneens herinneren maar ik gok erop dat het ging om MBs die ontslagen zouden worden (met een reden) en daar valt ZheQ niet onder, helemaal al niet als Adios nog iets van een connectie heeft met ze door de OS er te laten staan. Het hoeft dan niet de intentie geweest te zijn om daar een moraal wall te plaatsen maar dat is wel wat er gebeurd is.

Denk dat je het dorp bedoeld dat is overgenomen van zheQ93? Hier is al een discussie over gaande. In principe zit de speler niet meer in Adios of de Mb stam maar aangezien Adios er in verzaakt om een weggespeelde speler volledig op te ruimen zien veel mensen het als een rechtmatige CF.


Oh je bedoelt de clusterfuck via ZheQ? ZheQ die niet bij adios hoort volgens Adios en dus niet mag gebruikt worden om te cf'en? De ZheQ die wel onder vv staat van Adios toen de cf werd verkregen en nu massaal edels gooit op Cala? De ZheQ die tijden lang een speler was binnen Adios, maar nu eruit is gegooid omdat er geen ruimte was voor de nieuwe recruits? Oh ja die hoort er inderdaad niet bij

Dus als tad uit red gaan mogen jullie ons niet meer aanvallen omdat we niet meer bij de tegenstander behoren en het dus CF's worden die onrechtmatig vergregen zijn. Ik zal zo op de knopstam leaven drukken :).

Hee Luc!
Hier wordt Red 100% onterecht beschuldigd door Adios, ik vind het belachelijk dat hier überhaupt een discussie over is.

Het feit dat ZheQ onder VV stond en er een hele lading stackdeff van Adios stond zegt genoeg.

ZheQ was simpelweg een moraal wall geworden, of dit nu direct het idee was of niet. En als ZheQ edels had gegooid had geen haan gekraaid hier.

Die CF is mooi klote voor Adios, dat snap ik, maar dat hebben ze aan zichzelf te danken en die CF is hartstikke legaal.

Kenneth van the Rainbowchicks heeft al bevestigd dit gedaan te hebben omdat in zijn ogen Calamity dit zou hebben verdient. Geen stamactie dus maar alleen vanuit het account the Rainbowchicks geopereert. Ook werd er gedreigd vanuit het account dat de scheldpartij van Lucas gereport zou worden als de "zogenaamde" CF van ZheQ93 (oud Adios-speler die Adios expres niet helemaal heeft geinternd zodat er een moraalwall tussen MM en RBC is ontstaan). Overigens dit dreigement vanuit het account werd niet vermeld dat het de dag voor de massa zou komen.

Ik kan nog veel meer screens opzoeken als het nog niet duidelijk genoeg is wat de leden van Red vinden over deze situatie, maar uiteindelijk kregen wij deze CF's dus niet terug en werden die als 'rechtmatig verkregen' bestempeld.

Aangezien ZheQ volgens Red nog steeds bij Adios behoorde ben ik dus maar bezig geweest met het 'rechtmatig' internen van een speler die dus blijkbaar wel degelijk betrokken is Adios. Vervolgens heb ik dus een dorp geëdeld van ZheQ, maar kreeg meteen erna PM's van twee leden dat dat dus echt niet kan. Voordat ik weer naar de 'hypocriet' kaart grijp wil ik graag verhaal vanuit kamp Red omtrent deze situatie.

Voor de AF-lezers, het gaat om het volgende dorp (ex-ZheQ en clusterfuck bij Mystery Men):
KwV2zcM.png

PS: Een van de spelers die mij een PM had gestuurd heeft gezegd open te staan voor gesprekken, maar heeft mij vervolgens wel geblokkeerd. Ik heb alle respect voor leden uit Red en kan mij vaak vinden in de argumenten vanuit Red, maar in de huidige situatie echter niet.

Paul
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Ik ben het ook niet eens met de spelers die beweren dat jouw CF onrechtmatig is hoor !
Dat Adios ontkende dat de Red CF's rechtvaardig waren zorgt er denk ik voor dat je zulke PM's binnenkrijgt, maar Red hoort hier niet over te discussiëren in mijn ogen hoewel Adios daar eerder de mist in ging.
 

DeletedUser78825

Guest
Ik heb geen zin om weer op het AF te praten.
Dus @Rage Parrot stuur me gerust op AF een berichtje of in-game zodat we op Skype er over kunnen praten.
 
Reactiescore
310
Beste AF-lezers,

Sinds een aantal weken terug heb ik besloten om niet meer op het AF te reageren, omdat het naar mijn idee weinig toevoegt in de huidige situaties die spelen. Beide kanten zoeken alle fouten in de ander en daar heb ik persoonlijk weinig behoefte aan. Echter krijg ik vandaag 2 PM's (ik zal geen namen noemen) over de vloer waar ik wel van sta te kijken. Het gaat over de situatie omtrent ZheQ. Laat ik alvast duidelijk maken dat ZheQ voor de massa op Calamity niet meer gebruikt werd en er niemand meer op speelde. Ik denk dat ik voor Adios kan spreken dat wij ZheQ niet meer als een account zagen dat nog enigszins betrokken was bij Adios. Na het ZheQ incident heb ik persoonlijk Michael benaderd (die allang gestopt was) en hem opgebeld of hij kon edelen vanaf ZheQ, maar enkel omdat hij volgens Red nog steeds bij Adios betrokken was. De edels van ZheQ zaten ook niet in het originele plan en zijn ook NIET ingezet vanwege de ban en zouden sowieso gestuurd worden.

De hele discussie omtrent ZheQ ging over de volgende twee clusterfucks die Red, samen met Red. heeft gemaakt bij de spelers RBC en Tiranu.

Het gaat om de volgende twee dorpen (één is in het bezit van Calamity en één is in het bezit van De Kerstman):

VusaD1G.png
yLl93Dg.png

Omdat dit normaal gezien uit den boze is hebben wij hiervoor Red benaderd. Hierop heeft Red zich duidelijk uitgelaten in de volgende posts:


Ik kan nog veel meer screens opzoeken als het nog niet duidelijk genoeg is wat de leden van Red vinden over deze situatie, maar uiteindelijk kregen wij deze CF's dus niet terug en werden die als 'rechtmatig verkregen' bestempeld.

Aangezien ZheQ volgens Red nog steeds bij Adios behoorde ben ik dus maar bezig geweest met het 'rechtmatig' internen van een speler die dus blijkbaar wel degelijk betrokken is Adios. Vervolgens heb ik dus een dorp geëdeld van ZheQ, maar kreeg meteen erna PM's van twee leden dat dat dus echt niet kan. Voordat ik weer naar de 'hypocriet' kaart grijp wil ik graag verhaal vanuit kamp Red omtrent deze situatie.

Voor de AF-lezers, het gaat om het volgende dorp (ex-ZheQ en clusterfuck bij Mystery Men):
KwV2zcM.png

PS: Een van de spelers die mij een PM had gestuurd heeft gezegd open te staan voor gesprekken, maar heeft mij vervolgens wel geblokkeerd. Ik heb alle respect voor leden uit Red en kan mij vaak vinden in de argumenten vanuit Red, maar in de huidige situatie echter niet.

Paul

Ik als lid van adios verbaas me over de bullshit die mijn eigen stam genoot uitkraamt, Hoezo is het uit den boze? Zheq is weg gespeeld, royboyz is weg gespeeld, lo is weg gespeeld, dat je ze dan kicked uit de stam betekent niet dat ze niet meer bij jullie horen of niet gepakt mogen worden dus red heeft hier hellemaal niet geclusterfucked... hoe haal je überhaupt moed bij elkaar om naar red toe te stappen hierom
 
Bovenaan