Tequila Under The Red Sky

DeletedUser79542

Guest
Oorlogsupdate

Massa op Calamity. van 25 Juni met een nieuw VVDD record voor Calamity.

1 Calamity.
112532_thumb
Red 2.338.947 25.06.2018

upload_2018-7-1_9-54-41.png
upload_2018-7-1_9-54-53.png

Eindstand:
-0 dorpen winst voor Red of Adios

*
MB's zijn niet meegerekend
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Succes iedereen aan Adios die nog door zal gaan :)
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Watfak, noobs!!!

Zou toch niet heel gek zijn als er een paar op delete zouden springen? Als de stam maar op paar accounts draait zal dat niet resulteren tot wereldwinst.
 
Reactiescore
1.367
Zou toch niet heel gek zijn als er een paar op delete zouden springen? Als de stam maar op paar accounts draait zal dat niet resulteren tot wereldwinst.

Ach, vind het wel grappig :p

Eerst mooi koets flamen voor slechte leiding en zelf in de zelfde situatie komen :p
 
Reactiescore
853
Ach, vind het wel grappig :p

Eerst mooi koets flamen voor slechte leiding en zelf in de zelfde situatie komen :p
Het ging prima tot begin zomer eigenlijk. Toen besloten een boel spelers dat ze eigenlijk toch niet zoveel zin in TW hadden waardoor er activiteisproblemen zijn ontstaan. Koets had eerder een gebrek aan kwaliteit.
 

DeletedUser76972

Guest
Het ging prima tot begin zomer eigenlijk. Toen besloten een boel spelers dat ze eigenlijk toch niet zoveel zin in TW hadden waardoor er activiteisproblemen zijn ontstaan. Koets had eerder een gebrek aan kwaliteit.

Juist,.. want adios barst van de kwaliteit. Drm wordt account na account weggespeeld en gaan ze runnen als het een beetje tegenzit.

Topspelertjes hoor
 

DeletedUser33893

Guest
Juist,.. want adios barst van de kwaliteit. Drm wordt account na account weggespeeld en gaan ze runnen als het een beetje tegenzit.

Topspelertjes hoor

Adios ontvangt natuurlijk vele malen meer massa's dan koets. Niet echt iets om te vergelijken lijkt me
 

DeletedUser79415

Guest
Juist,.. want adios barst van de kwaliteit. Drm wordt account na account weggespeeld en gaan ze runnen als het een beetje tegenzit.

Topspelertjes hoor

Hier wil ik even op inhaken, je kijkt heel adios aan terwijl er daadwerkelijk spelers zijn die hun best doen voor de stam.

Kijk hierbij naar os leveren, clears leveren en misschien wel het belangrijkste aangezien iedereen bij 1se de beste massa vv vraagt vv doen.
Ik vind dit zeer spijtig hoe dit is gegaan en kan enkel complimenten aan red geven en enkele accounts in adios die wel hun best deden/doen.
Wij zullen nu weer verder met vv draaien... ciao!

Gr Jonah
 
Reactiescore
1.367
Hier wil ik even op inhaken, je kijkt heel adios aan terwijl er daadwerkelijk spelers zijn die hun best doen voor de stam.

Kijk hierbij naar os leveren, clears leveren en misschien wel het belangrijkste aangezien iedereen bij 1se de beste massa vv vraagt vv doen.
Ik vind dit zeer spijtig hoe dit is gegaan en kan enkel complimenten aan red geven en enkele accounts in adios die wel hun best deden/doen.
Wij zullen nu weer verder met vv draaien... ciao!

Gr Jonah

Hier wil ik even mijn plasje plegen. Weken is er vanuit Adios lopen flamen op Koets, logisch dat wij dan hetzelfde doen :p
 
Reactiescore
1.367
Het ging prima tot begin zomer eigenlijk. Toen besloten een boel spelers dat ze eigenlijk toch niet zoveel zin in TW hadden waardoor er activiteisproblemen zijn ontstaan. Koets had eerder een gebrek aan kwaliteit.

Kwaliteit was best redelijk, we hebben het gewoon verneukt door onder andere foute keuze's mbt clusteren
 
Bovenaan