Tennis

DeletedUser73803

Guest
Hopelijk kan ze het haar nog lastig maken, maar Williams staat gewoon op eenzame hoogte in het vrouwentennis, dus het zou natuurlijk niet erg zijn nee.
 

DeletedUser

Guest
Ik geef Kiki alleen een kans als ze Williams probeert te ontregelen. Als ze mee gaat in het powertennis van Williams dan is het vrij snel afgelopen gok ik zo.
 

DeletedUser

Guest
Het zou prachtig zijn mocht ze winnen, maar ze mag nu al hartstikke trots wezen want wie had dit nou zien aankomen.
 

DeletedUser

Guest
Bertens kans om 1ste set te winnen verprutst.
Feit dat ze 10 break kansen heeft gehad en slechts 2 heeft benut (tegenover de 2 uit 3 van Williams) is wel erg zuur.
 

DeletedUser

Guest
Bertens genoeg kansen gehad om een beter resultaat te bepalen, maar helaas niet benut. Zonde.
 

DeletedUser73803

Guest
Jammer ja, maar het biedt wel perspectief natuurlijk. Sowieso al een enorme prestatie natuurlijk, gewoon top 4 van Rolland Garros!
 

DeletedUser

Guest
Jammer genoeg de wedstrijd niet gezien, maar 7-6 6-4 verliezen van Williams is natuurlijk geen schande. Geweldig toernooi van Kiki en hopelijk kan ze haar goede resultaten voortzetten.
 

DeletedUser73803

Guest
'T is toch niet vreemd dat er ineens meer mensen F1, tennis, wielrennen e.d. gaan kijken omdat Nederlanders het daar goed doen? Gewoonweg logisch, Nederlandse successen zijn gewoon altijd leuker dan buitenlandse successen.
Ik moet heel eerlijk zijn dat ik ook pas F1 kijk sinds Verstappen meerijdt, maar dat maakt toch niets uit?
Tennis en wielrennen keek ik overigens wel al langer.
 

DeletedUser73803

Guest
En gravel is natuurlijk heel wat anders dan gras, maar we zullen zien, zou erg mooi zijn!
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Jammer van Kiki:(
 

DeletedUser

Guest
'T is toch niet vreemd dat er ineens meer mensen F1, tennis, wielrennen e.d. gaan kijken omdat Nederlanders het daar goed doen? Gewoonweg logisch, Nederlandse successen zijn gewoon altijd leuker dan buitenlandse successen.
Ik moet heel eerlijk zijn dat ik ook pas F1 kijk sinds Verstappen meerijdt, maar dat maakt toch niets uit?
Tennis en wielrennen keek ik overigens wel al langer.

Ik probeer van alle sporten wat te volgen, gewoon omdat sport leuk is. Voetbal en wielrennen kijk ik het meest.
 
Bovenaan