Temp vs Credo

Reactiescore
324
ikzelf heb kort w15 gespeeld tot 200k(omdat ik me verveelde toen ofzo) maar geen leuke wereld xd

verder ja het is hoe je het maakt, met welk doel gaje een wereld in?

Was je geownd?:eek:

En Edward. Ik blijf voorlopig nog op W15 hoor;) Laat Renzo mij eerst maar opedelen:p
 

DeletedUser

Guest
Was je geownd?:eek:

En Edward. Ik blijf voorlopig nog op W15 hoor;) Laat Renzo mij eerst maar opedelen:p

nee, ik stond toen top 20 ofzo. had me laten internen door dorus says/knoestknakker ofzo. enkel wa ik toen gestopt als stamoprichter van die overgbleven leden werd hypo opgericht.
 

DeletedUser37814

Guest
Ik zat in GENS ja, maar niet op lord kirc. Op ovis aries, daar helaas mee moeten stoppen.
En ajax, jij met je stoere praatjes werd wel met de grond gelijk geveegd:eek:.

En Wouter, ik snap niet dat je met hypo stopt en met deze bende doorgaat:confused::confused:.

stoere praatjes nee sorry , het zijn feiten..

met de grond gelijk geveegd ben er toch nog steeds. Kan jij moeilijk in mee praten:p
 

DeletedUser

Guest
nap of niet ik ga gewoon door met de aanvallen waar ik mee bezig ben. tss beetje jan janneke recruiten SHAME ON U
 

DeletedUser

Guest
Aangezien hij stand hield tegen jullie,vind ik hem een waardig lid.:)

Stand hield tegen ons? Wij hebben hem nooit ECHT aangepakt zover ik me kan herinneren. We hebben hem wel zitten faken en plagen toen we eigenlijk bezig waren met tomtom. Daarnaast zijn er toch zo'n 50 dorpjes van m gepakt.

Maar oke, ik snap de zet alleen niet zo. Het lijkt alsof jullie het expres aan het doen zijn:)
 

DeletedUser

Guest
Aangezien hij stand hield tegen jullie,vind ik hem een waardig lid.:)
Stand hield?

Zoals reeds aangegeven hebben wij hem nog niet eens aangevallen, hooguit wat beziggehouden en toen was het trouwens nog de originele speler van het account.
Hopelijk krijgt de huidige speler die erop zit een spoedcursus tw van temp want die komt amper op de helft van het niveau van de originele speler die op het acc zat.

Het is gewoon een vluchteling die zo hoopt uit de klauwen van sangu te blijven...veel waardig vind ik er niet aan.
 

DeletedUser49173

Guest
persoonlijk had die er niet moeten bijkomen (is mijn mening, los van de leiding en temp:D)
als een stam op de afgrond is/staat en je de spelers uit de wereld perst/edelt vind ik niet dat ze gratie moeten krijgen.
we gaan tenslotte voor mindere spelers op deze wereld.
 

DeletedUser

Guest
nope vind het persoonlijk wel eerlijk. je neemt geen vluchtelingen aan.
is ook, maar daar denk de leiding anders over is gebleken
nog nooit gehoord van recht op eigen meningsuiting?
staat nogtangs in de wet :eek:
het is wat ik er van vind punt ander lijn.
was maar aant stoken:p eerlijk zijn is natuurlijk belangrijk dan weetje wat je aan die speler hebt.
 
Bovenaan