Temp vs Credo

DeletedUser15110

Guest
Credo laat het in ieder geval niet aan hun hart komen en recruteert lustig verder:

Tjah,Credo gelooft nu eenmaal in reïncarnatie hé.


user_image.php
 

DeletedUser23058

Guest
Zijn allemaal die ex Royal spelertjes.
Heb die nooit iets anders zien doen dan internen en wat klooien met bb dorpjes.
 

DeletedUser

Guest
Zijn allemaal die ex Royal spelertjes.
Heb die nooit iets anders zien doen dan internen en wat klooien met bb dorpjes.

en lekker laten doen. zorgt voor grotere accounts ipv 2 kleine. scheelt mij weer op het moraal
 

DeletedUser

Guest
credo is een gebroken chinese vaas waarvan zelfs de scherven niet allemaal aanwezig zijn.
oud, incompleet, en niemand die het nog in elkaar wil zetten. het zou immers toch te veel scheuren, breuken en gaten vertonen.

gaat er nog iets gerecycled worden of is er dan niemand met zelfrespect binnen Credo die het zooitje bij elkaar veegt en afvoert?
 
Reactiescore
324
credo is een gebroken chinese vaas waarvan zelfs de scherven niet allemaal aanwezig zijn.
oud, incompleet, en niemand die het nog in elkaar wil zetten. het zou immers toch te veel scheuren, breuken en gaten vertonen.

gaat er nog iets gerecycled worden of is er dan niemand met zelfrespect binnen Credo die het zooitje bij elkaar veegt en afvoert?

Ik zie Credo liever als een kippenpootje:)
 

DeletedUser

Guest
Wat een stoere jongens hier allemaal.
Ik zie Temp nog als vanouds, een bende noobs:).

Groetjes
 

DeletedUser

Guest
waarschijnlijk een credo noepje die op zijn tenen is getrapt:D

Volgens mij een Ares/Gens speler - tsjah dat werkte samen met Credo, he?

Misschien dat batsaap ruzie met ohgoody heeft gehad (een van z'n 3 reincarnaties)
 

DeletedUser37814

Guest
je hebt gelijk prio! batsaap heeft poos op account Lord kirc gespeeld(al bakte hij er niet veel van:p). Daarvoor had hij zijn eigen account.
 

DeletedUser

Guest
Ik zat in GENS ja, maar niet op lord kirc. Op ovis aries, daar helaas mee moeten stoppen.
En ajax, jij met je stoere praatjes werd wel met de grond gelijk geveegd:eek:.

En Wouter, ik snap niet dat je met hypo stopt en met deze bende doorgaat:confused::confused:.
 

DeletedUser

Guest
Daar moet ik je helaas gelijk in geven, maarja is toch(ook) wat je er zelf van maakt he..;)
 

DeletedUser

Guest
ikzelf heb kort w15 gespeeld tot 200k(omdat ik me verveelde toen ofzo) maar geen leuke wereld xd

verder ja het is hoe je het maakt, met welk doel gaje een wereld in?
 
Bovenaan