Temp vs Credo

DeletedUser

Guest
credo.jpg
 

DeletedUser23058

Guest
Hmm, Temp gaat zijn grenzen verleggen dus.
Hopenlijk krijgen wij nu iets meer rust dan.

Jammer alleen dat wij nooit zo'n leuke plaatjes hebben mogen zien vanuit Temp.

In ieder geval succes beide en laat het iets moois worden.
 

DeletedUser42569

Guest
hmm interessant,
komt eigenlijk min of meer uit het niets deze "oorlogsverklaring" ?

alleen jammer dat er alleen plaatjes staan,
had ook graag de uitleg van Temp zelf gelezen :)
 

DeletedUser

Guest
ik hoop voor temp dat ze beter zijn in oorlog voeren dan spotprents maken, deze zijn namelijk beroert slecht^^
 

DeletedUser

Guest
lol ;p

Succes langs beide kanten, en jongens, wacht eens tot dinsdag met die oorlogsverklaringen, nu kan ik hier niets over schrijven ;o
 

DeletedUser

Guest
ik hoop voor temp dat ze beter zijn in oorlog voeren dan spotprents maken, deze zijn namelijk beroert slecht^^

Mja had misschien begrijpelijker geweest voor je als ik de spellingcheck er eventjes overheen had gedaan.
 

DeletedUser33669

Guest
dan is het nu 1 - 1
"we here from the start" wtf is dat??

Dat is text uit een zeer goed en mooi hardstyle nr ;) en ook goed te tepassen bij credo. Dus vandaar ;).

Maar temp, ik wens u veel plezier in deze oorlog, mag ik vragen: Heeft sangu nog iets te zeggen in dit verhaal. Of komt dit alleen van temp zelf af xD.

Dus zoals ik net al zei: Suc7 temp, mogen we een goede oorlog hebben.
 

DeletedUser

Guest
Dat is text uit een zeer goed en mooi hardstyle nr ;) en ook goed te tepassen bij credo. Dus vandaar ;).

Maar temp, ik wens u veel plezier in deze oorlog, mag ik vragen: Heeft sangu nog iets te zeggen in dit verhaal. Of komt dit alleen van temp zelf af xD.

Dus zoals ik net al zei: Suc7 temp, mogen we een goede oorlog hebben.

Denk/Hoop jij dat we ineens zouden stoppen met jullie?
Wij hebben ons eigen topic, eigen projecten, visie en resultaten.

Het is prettig dat een andere stam op eigen kracht de oorlog verklaard.
Jullie zijn een aangereden hert, en Temp voelt dit ook aan.
Valt Credo is Temp de oudste in de wereld (sorry, als ik me hier ff vergis), dus prestige heeft deze oorlog wel.
De overblijver van die twee is onbetwist de oudste stam uit W10.

Ik wens Templar (minstens?) evenveel succes als wij.
 

DeletedUser

Guest
ik hoop voor temp dat ze beter zijn in oorlog voeren dan spotprents maken, deze zijn namelijk beroert slecht^^

Kom eerst zelf maar met wat plaatjes kipje, dan kijken we wel of die van Temp. zoo beroerd slecht zijn.
Ik vind ze wel humor iig.:)

Veel succes Temp, mooi initiatief!
:edelman:
 

DeletedUser10875

Guest
Dat is text uit een zeer goed en mooi hardstyle nr ;) en ook goed te tepassen bij credo. Dus vandaar ;).

Maar temp, ik wens u veel plezier in deze oorlog, mag ik vragen: Heeft sangu nog iets te zeggen in dit verhaal. Of komt dit alleen van temp zelf af xD.

Dus zoals ik net al zei: Suc7 temp, mogen we een goede oorlog hebben.

Volgens mij hebben The Viper en G-town Madness de tekst al eerder gebruikt in de hardcore scene. Maar de Hardstyle scene neemt jammer genoeg wel meer dingen over van Hardcore. Maar dat maakt Hardstyle niet minder mooi.


Verder on topic, ik wens Temp succes met de oorlog, en eveneens Credo. 2 Fronten nu blijkbaar... kan de nummer 1 het aan? Het front bij Sangu wankelt in ieder geval.
 

DeletedUser33669

Guest
Volgens mij hebben The Viper en G-town Madness de tekst al eerder gebruikt in de hardcore scene. Maar de Hardstyle scene neemt jammer genoeg wel meer dingen over van Hardcore. Maar dat maakt Hardstyle niet minder mooi.


Verder on topic, ik wens Temp succes met de oorlog, en eveneens Credo. 2 Fronten nu blijkbaar... kan de nummer 1 het aan? Het front bij Sangu wankelt in ieder geval.

Tja, deels mee eens. Al zijn er ook verschillende hardstyle nummers mooi om te horen. Maar meestal is het harde er van af. en komen ze met alleen maar laffe muziek. Ben ook meer fan van hardcore ;)
 

DeletedUser

Guest
naja zeg wa een gedoe allemaal he weer een oorlog erbij poe poe word al bang van gne gne

HAHAHA mooi man die prentjes alleen jammer dat het bij een prentje blijf de rest vult credo zelf wel in




credo- The best There Is- The best There Was- The best Ever Wil Be
 

DeletedUser

Guest
naja zeg wa een gedoe allemaal he weer een oorlog erbij poe poe word al bang van gne gne

HAHAHA mooi man die prentjes alleen jammer dat het bij een prentje blijf de rest vult credo zelf wel in



credo- The best There Is- The best There Was- The best Ever Wil Be

Credo heeft inderdaad al héél veel knappe dingen laten zien in deze wereld :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ooohhh, wat een gezellige boel hier. mogen het ook daden ipv van woorden zijn?

nouja, veel succes beide zorg dat de stats over belast raken. :D
 

DeletedUser

Guest
Plaatjes maken kunnen ze goed , maar we merken over een poosje wel of ze hun worden ook in daden kunnen uiten.
 
Bovenaan