Teltopic - Classic

Reactiescore
1.049
Gezien de activiteit en gezelligheid achteruit schiet en ik het op de Casual voorbij zag komen leek het me een leuk idee:
Ook hier geldt dat de opmerking met de wereld en met je nummer moet verbinden:
Om af te trappen:
1. Het aantal keer dat Marco deze week de inlogknop heeft gevonden
 

DeletedUser78803

Guest
2. Het aantal dorpen dat ik vandaag per 5 uur intern.
 
Reactiescore
2.506
Serieus Rens...
Zolang het classic gerelateerd blijft en jullie blijven optellen doog ik het. Als een post niet in bezit is van beide elementen verwijder ik hem.

uhm 3 dus.
 

DeletedUser78760

Guest
6 Het aantal posts in dit topic voor het gesloten werd.
 
Reactiescore
2.490
10. Het aantal dagen dat de speler, wiens post ik net gemist heb, de volgende keer van het forum kan wegblijven.
 

DeletedUser75778

Guest
10. Het aantal dagen dat de speler, wiens post ik net gemist heb, de volgende keer van het forum kan wegblijven.
11, het aantal keren dat ik me aangesproken voelde. Jij kan ook niet tegen een geintje hè, Seppe? :sad:
 
Reactiescore
2.064
12, het aantal dagen dat het nog gaat duren voordat 1 vd 5 'grote stammen' weg is
 

DeletedUser74005

Guest
13, gemiddeld aantal rammen per dorp op de Classic. (linkje)

Gezien de activiteit en gezelligheid achteruit schiet en ik het op de Casual voorbij zag komen leek het me een leuk idee:
Ook hier geldt dat de opmerking met de wereld en met je nummer moet verbinden:
Om af te trappen:
1. Het aantal keer dat Marco deze week de inlogknop heeft gevonden

Het enige actieve topic van Casual 5 :cool2:
 

DeletedUser75558

Guest
15. Het aantal spelers dat al in Logic zou zitten als het ledenlimiet niet 4 was oooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhh
16. Het aantal mensen die Sven probeerde te ronselen om er een 4vs1 classic van te maken.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
17. Het aantal leden dat Leaf geregeld zou hebben van Logic naar Leaf te komen als iedereen Ja zou hebben gezegd.


Edit;
18. Het aantal dagen dat Anonim bestond. Rip.
 

DeletedUser74552

Guest
20. Het aantal keren ik geprobeerd heb steven over te halen om dan toch die fusie met Logic aan te gaan.
 
Reactiescore
510
21. het aantal aanvallen dat Logic in 200 ms timet :D
 
Bovenaan