Tegeltje van de dag

Reactiescore
24
Ah mss wil jij even antwoorden op het stuk waar de andere beweert niet op te kunnen antwoorden wegens gestopt :redface:



Peter speelt al 1,5 jaar niet meer op Ultimate Angel daar speelde een aantal factoren in mee. Maar dit ga ik niet ophangen aan een snotneus zoals jij.

De datum 24 juni zegt mij erg weinig, maar wat ik wel aan kan zeggen dat er weer een aantal spelers van UM worden toegevoegd aan de stabberslijst:
- P0stduif
- Magyar
- KingH5
- Meat.

Misschien moet jij eens op deze stabberslijst antwoorden, want bewijzen die blijven nog wel onderweg zo te zien, dat bleek ook weer uit wijs bericht van een nutteloze zeehond:
https://gyazo.com/8eb66748004864bc7ea30c437203491f (Hij had genoeg bewijzen gezien :D)
https://gyazo.com/c5a722abc26eda356faa3c3e1ebcb080 (Opeens was alles gebasseerd op aannamens :D)

En ik zou moeten gaan deffen op Ultimate Angel als alle deff zo'n beetje bij Ezellinetje was? Kom nog eens met wat betere verhalen.
 

DeletedUser71121

Guest
Peter speelt al 1,5 jaar niet meer op Ultimate Angel daar speelde een aantal factoren in mee. Maar dit ga ik niet ophangen aan een snotneus zoals jij.

De datum 24 juni zegt mij erg weinig, maar wat ik wel aan kan zeggen dat er weer een aantal spelers van UM worden toegevoegd aan de stabberslijst:
- P0stduif
- Magyar
- KingH5
- Meat.

Misschien moet jij eens op deze stabberslijst antwoorden, want bewijzen die blijven nog wel onderweg zo te zien, dat bleek ook weer uit wijs bericht van een nutteloze zeehond:
https://gyazo.com/8eb66748004864bc7ea30c437203491f (Hij had genoeg bewijzen gezien :D)
https://gyazo.com/c5a722abc26eda356faa3c3e1ebcb080 (Opeens was alles gebasseerd op aannamens :D)

En ik zou moeten gaan deffen op Ultimate Angel als alle deff zo'n beetje bij Ezellinetje was? Kom nog eens met wat betere verhalen.
En stamgenoten aanvallen via een VV hoe zou je zoiets noemen? Of doen alsof je een hele massa niet ziet aankomen van een account waar je VV van had. Wat jij met je eigen account deed kan me werkelijk niks interesseren.
 
Reactiescore
24
En stamgenoten aanvallen via een VV hoe zou je zoiets noemen?Of doen alsof je een hele massa niet ziet aankomen van een account waar je VV van had.Wat jij met je eigen account deed kan me werkelijk niks interesseren.

Ik ga hier geen eens verder op reageren, maar wat probeer jij uberhaupt nog te zeggen? Ik heb geen enkel idee waar jij dit vandaan haalt, maar dat zal weer uit de F. archiefkast komen bij de niet opgeloste archiefstukken.

Toen was ik aan het werk, ik maak daar geen gebruik van internet dus zodoende heb ik geen massa voorbij zien komen. Maar toen heeft Zeehond een Skypebericht naar Bas gedaan en die heeft alsnog de vv gegeven. Ik werkte toen altijd Zaterdag, omdat ik nog in mijn studie zat dat was namelijk nogal voltijds. Nogmaals ga jij je werk eens wat beter doen, dit is ook het laatste wat ik tegen jou zal zeggen.

Nee, dat dacht ik al want met jou valt niet te praten. Dat is wel een voordeel aan Aniron die was nogal voor rede vatbaar. En de rest van F. het zijn maar een stel losgelopen varkens.
 

DeletedUser71679

Guest
hoe kan je nog met jezelf overweg als je boos word over onnozele dingen :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71121

Guest
Ik ga hier geen eens verder op reageren, maar wat probeer jij uberhaupt nog te zeggen? Ik heb geen enkel idee waar jij dit vandaan haalt, maar dat zal weer uit de F. archiefkast komen bij de niet opgeloste archiefstukken.

Toen was ik aan het werk, ik maak daar geen gebruik van internet dus zodoende heb ik geen massa voorbij zien komen. Maar toen heeft Zeehond een Skypebericht naar Bas gedaan en die heeft alsnog de vv gegeven. Ik werkte toen altijd Zaterdag, omdat ik nog in mijn studie zat dat was namelijk nogal voltijds. Nogmaals ga jij je werk eens wat beter doen, dit is ook het laatste wat ik tegen jou zal zeggen.

Nee, dat dacht ik al want met jou valt niet te praten. Dat is wel een voordeel aan Aniron die was nogal voor rede vatbaar. En de rest van F. het zijn maar een stel losgelopen varkens.
Nu er je voor het eerst verteld is waarom je gekicked bent en je beseft dat ik daar dus ook nog echt bewijzen voor heb zou ik er ook niet meer over willen praten :redface:

Is dat je nieuwe excuus? Ik wil er anders wel even bij halen wat toen je excuus was iets dat je toch niet meteen zou vergeten lijkt mij. :rolleyes2:
Wel goed dat je jezelf al moet tegenspreken :wink:
 

DeletedUser63643

Guest
wat voor een tering debiel ben jij nou weer

Als je niet normaal reageren kan, hou dan gewoon je mond.

Snap niet dat dit kan.
Of zijn er geen forum mods meer........
Ik heb dit dus gemeld, ik laat me geen ziektes aanpraten.

Gezien de reacties heb ik zeker toch een teer punt geraakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik wacht nog steeds op iemand uit UM die in staat is normaal te reageren en inziet dat ze zeer laf bezig zijn.

Maar jij gelooft effectief dat je een held bent
 

DeletedUser63643

Guest
Bij Tim is alleen normaal wat Tim normaal vind.
Hoe kunnen wij dan normaal reageren als je sowieso ieder antwoord van ons abnormaal vind. :rolleyes:

Ik vind mezelf zeker geen held, maar heb je al eens uitgelegd dat ieder op zijn eigen manier tegen een spelletje aankijkt.
Ieder zijn intentie is anders, maar dat schijnt niet tot jou door te dringen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik ga hier geen eens verder op reageren, maar wat probeer jij uberhaupt nog te zeggen? Ik heb geen enkel idee waar jij dit vandaan haalt, maar dat zal weer uit de F. archiefkast komen bij de niet opgeloste archiefstukken.

Toen was ik aan het werk, ik maak daar geen gebruik van internet dus zodoende heb ik geen massa voorbij zien komen. Maar toen heeft Zeehond een Skypebericht naar Bas gedaan en die heeft alsnog de vv gegeven. Ik werkte toen altijd Zaterdag, omdat ik nog in mijn studie zat dat was namelijk nogal voltijds. Nogmaals ga jij je werk eens wat beter doen, dit is ook het laatste wat ik tegen jou zal zeggen.

Nee, dat dacht ik al want met jou valt niet te praten. Dat is wel een voordeel aan Aniron die was nogal voor rede vatbaar. En de rest van F. het zijn maar een stel losgelopen varkens.

Ronny, doe eens niet zo gefrusteerd :p
Houdt veel respect voor Skykiller ook al heeft hij nog nooit wat gepresteerd hij doet zich even voor als een goede poster, maar helaas weer spreekt die zich enorm tegen.
Zijn TW-leven is nogal mislukt, dan probeert hij de frustratie op jou te uiten.
Maar F. probeert zich enorm goed voor te doen, maar intern is het een hopeloze bende.
 

DeletedUser71121

Guest
Ronny, doe eens niet zo gefrusteerd :p
Houdt veel respect voor Skykiller ook al heeft hij nog nooit wat gepresteerd hij doet zich even voor als een goede poster, maar helaas weer spreekt die zich enorm tegen.
Zijn TW-leven is nogal mislukt, dan probeert hij de frustratie op jou te uiten.
Maar F. probeert zich enorm goed voor te doen, maar intern is het een hopeloze bende.
Je mag mij vertellen waar ik mezelf tegen spreek :redface:
Verder heb ik ervoor gezorgd dat jullie gekicked werden. Dat alleen al is meer nuttig dan alles wat jullie ooit gedaan hebben :biggrin:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je mag mij vertellen waar ik mezelf tegen spreek :redface:
Verder heb ik ervoor gezorgd dat jullie gekicked werden. Dat alleen al is meer nuttig dan alles wat jullie ooit gedaan hebben :biggrin:

Ach dat doe je toch zo enorm vaak, dat is niet van de afgelopen dagen, maar dat doe je al een jaartje.
Ik heb zeker niks gedaan, als er iets moest gebeuren dat liet ik het wel doen. Zo slim was jij zeker nog niet, dat had ik al wel weer door
En heb jij er voor gezorgd dat wij gekicked worden? Wow wat een intelligente kick waar echt over nagedacht is, maar UA leeft nog steeds? Wat een slechte zaak, als je UA zijn ligging al bekijkt mogen wij al wel 26 puntjes zijn.

En hoeveel emoticons heb jij wel nodig om iets duidelijk te maken? Ik zie zowat in elke post die jij begint te typen een emoticon(s) staan.
 

DeletedUser71121

Guest
Ronny, doe eens niet zo gefrusteerd :p
Houdt veel respect voor Skykiller ook al heeft hij nog nooit wat gepresteerd hij doet zich even voor als een goede poster, maar helaas weer spreekt die zich enorm tegen.
Zijn TW-leven is nogal mislukt, dan probeert hij de frustratie op jou te uiten.
Maar F. probeert zich enorm goed voor te doen, maar intern is het een hopeloze bende.

Ach dat doe je toch zo enorm vaak, dat is niet van de afgelopen dagen, maar dat doe je al een jaartje.
Ik heb zeker niks gedaan, als er iets moest gebeuren dat liet ik het wel doen. Zo slim was jij zeker nog niet, dat had ik al wel weer door
En heb jij er voor gezorgd dat wij gekicked worden? Wow wat een intelligente kick waar echt over nagedacht is, maar UA leeft nog steeds? Wat een slechte zaak, als je UA zijn ligging al bekijkt mogen wij al wel 26 puntjes zijn.

En hoeveel emoticons heb jij wel nodig om iets duidelijk te maken? Ik zie zowat in elke post die jij begint te typen een emoticon(s) staan.
Over jezelf tegen spreken gesproken :rolleyes2:
Jij gaat me mss vertellen dat jullie al echt als belangrijk target door een stam gezien zijn zeker :redface:
 

DeletedUser

Guest
Over jezelf tegen spreken gesproken :rolleyes2:
Jij gaat me mss vertellen dat jullie al echt als belangrijk target door een stam gezien zijn zeker :redface:

De eerste zin raad ik jou aan om nog wat beter te lezen dan zul je het vast wel eens begrijpen.
Jij hebt toch de intelligentie die ik niet heb, ik had toch zeker UA wel op aantal puntjes in mindering zien komen. Datgene is gebeurd, maar dat is nou niet echt door een speler van United Falers gekomen.
 

DeletedUser40154

Guest
Peter speelt al 1,5 jaar niet meer op Ultimate Angel daar speelde een aantal factoren in mee. Maar dit ga ik niet ophangen aan een snotneus zoals jij.

De datum 24 juni zegt mij erg weinig, maar wat ik wel aan kan zeggen dat er weer een aantal spelers van UM worden toegevoegd aan de stabberslijst:
- P0stduif
- Magyar
- KingH5
- Meat.

Misschien moet jij eens op deze stabberslijst antwoorden, want bewijzen die blijven nog wel onderweg zo te zien, dat bleek ook weer uit wijs bericht van een nutteloze zeehond:
https://gyazo.com/8eb66748004864bc7ea30c437203491f (Hij had genoeg bewijzen gezien :D)
https://gyazo.com/c5a722abc26eda356faa3c3e1ebcb080 (Opeens was alles gebasseerd op aannamens :D)

En ik zou moeten gaan deffen op Ultimate Angel als alle deff zo'n beetje bij Ezellinetje was? Kom nog eens met wat betere verhalen.
Leg mij eens uit waarom ik hier opeens als stabber bij sta. Zal wel iets missen en er zal wel iets mis zijn geweest met mijn acties maar van stabben ben ik mij toch niet bewust.
 
Reactiescore
60
Leg mij eens uit waarom ik hier opeens als stabber bij sta. Zal wel iets missen en er zal wel iets mis zijn geweest met mijn acties maar van stabben ben ik mij toch niet bewust.

IK DENK dat dat is omdat jij als eerste clears op UA stuurde toen, nog voordat hij uberhaupt uit F. was ontslagen. Ik kan mij in ieder geval nog herinneren dat dat mensen uit P. waren, dus dan gok ik dat jouw naam daarom wordt vermeld.
 

DeletedUser

Guest
Leg mij eens uit waarom ik hier opeens als stabber bij sta. Zal wel iets missen en er zal wel iets mis zijn geweest met mijn acties maar van stabben ben ik mij toch niet bewust.

Ik zal hier wel even op reageren:

Ik dacht dat jij als "speler" hier niet mee te maken had, want ik me nog kon herrineren uit een topic dat KingH5 onder vv was (Moeten we maar geloven ;)).
En wat Theo zegt dat klopt helemaal, want wij zaten nog in F. toen wij aanvallen binnen kregen dat was Maygar en KingH5.
En dat jou accountnaam hierbij vermeldt staat, dat heb je meer aan je stamgenoten te danken.
 
Bovenaan