Tegeltje van de dag

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405

Beste forumlezers,

Ter ere van de 7000e post van casuals populairste forumposter, ikzelf, heb ik besloten nog eens een forumtopic te openen. Eentje waar we volop plezier kunnen aan beleven zonder dat mensen hun bekrompen mening erover moeten geven. Ook taalfouten worden verwelkomt, ondanks dat er niet naar gestreefd hoeft te worden.

Als je nu in paniek bent omdat je niets anders kan posten dan bekrompen meningen, haatposts en spellingcorrecties begrijp ik dat best, je zal trouwens niet de enige zijn heb ik al gemerkt. Om jullie gerust te stellen zal ik het concept uit doeken doen:

De bedoeling is dat eenmaal per dag iemand een leuke quote plaatst. Deze quote moet casual gerelateerd zijn om de simpele reden dat dit topic anders verwijderd wordt. Waar je die quote vandaan haalt maakt niet uit, je stammenforum, je skypechat, je eigen eindeloze fantasie, of zelfs een bestaande quote, ze zijn allemaal welkom. Je plaatst deze op een tegeltje, photoshop, word, paint etc kunnen je daarmee helpen, en post deze dan hier. Indien de quote niet helemaal duidelijk is schrijf je er een korte beschrijving bij zodat de lezers kunnen volgen.

Als je een quote ziet en je wil daar iets over kwijt ben je natuurlijk vrij om jezelf uit te drukken. Maar de manier waarop hoort wel volgens de regels te zijn. Indien je het een leuke quote vind mag je dat natuurlijk laten weten, indien je wilt aanvullen of helpen de quote verder uit te leggen is dit ook dik in orde. Maar indien je je aanvallen voelt en je wilt een enigzins negatieve of stekende opmerking geven richting een reactie dan doe je dit door zelf een tegeltje met quote te sturen. Gigantische posts met propaganda of ,wat we hier meer zien, korte onzinposts met haat worden niet geduld en worden verwijderd (indien we een nog levende forummod hebben). Wil je er toch over propaganda voeren dan moet je het maar quoten in een ander forumtopic.

Zo bij deze zou het concept moeten duidelijk zijn, maar aangezien ik de leescapaciteit van de meeste lezers ken verzoek ik jullie de regels nog eens door te lezen alvorens bij je eerste post deze te overschrijden. De enige regel die mag overschreden worden is dat de één-tegel-per-dag-regel, hoe meer tegels, hoe meer vreugd.


Nu rest er ons nog een ding, het topic op gang trappen, ik heb deze keer bewust voor een niet zo heel geniale quote gekozen zodat er ruimte is om te groeien, leuke comebacks te ontvangen en zo direct een gezellig forum erbij te hebben. Vandaar onderstaande quote

________________________________________________________________________________

De quote is ontstaan nadat enkele spelers op Skype aan het lachen waren met de tw-regels, een onderwerp waar we bij kwamen doordat skykiller iemand beschuldigde van bedreigingen. We kwamen tot de conclusie 'TW is krom'. Enkele ingame seconden later en je snapt wel hoe de rest tot stand kwam.

c6dd743151f5d23d0bd6e5c108d295e5.png



________________________________________________________________________________


Bij deze zijn we officieel van start gegaan, laat de quotes maar komen.
 

DeletedUser65921

Guest
Deze hoort gewoon in dit topic.

Sinds hij ergens gezegd werd, ik denk door kla12, verschijnt hij elke dag wel een keer of 5 in de SHIPchat, wanneer een nieuwe faal van de United Falers voor bij komt.
Gelukkig kennen we nu de redenering er achter!

36c21c7b1a.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser71298

Guest
Oracle: de harde waarheid ^^

Aangezien ze (geen idee wie precies) het al minstens 2x geprobeerd hebben bij ons is het zeker de harde waarheid.
Wel fijn dat je het even bevestigd.

Nieuwe tegel:

10454e7d77.jpg
 

DeletedUser65921

Guest
Levensles van de dag

6a8f568d63.jpg


Dus beste vriendjes en vriendinnetjes, leer eens met dingen te lachen en de vijandschap opzij te zetten.
Het is niet omdat mensen je vijand zijn dat je niet eens onderling plezier kan hebben.

Laurens out.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Mooi gezegd, als we serieuze prooaganda posten wordt het niet geapprecieerd, als we dan een beetje fun proberen creëren is het weer niet goed.

Voor alle stompdenkende spelertjes van de casual, der is geen enkele regel die zegt dat je je vijand moet haten of negeren puur omdat het je vijand is :p Ik heb er totaal geen probleem mee respect voor mijn tegenstanders te hebben, maar dan moet die wel verdiend worden. Slecht deffen, triestig aanvallen en pm's blokkeren omdat je niet tegen een grapje kunt horen daar niet onder.
 

DeletedUser17616

Guest
Gelukkig,
Eindelijk weer wat (on)zinnigs, hier op het Casual AF.
Ik dacht dat er alleen nog maar een stel"viswijven"actief waren.
 
Bovenaan