Tegeltje van de dag

Reactiescore
179
Nu er je voor het eerst verteld is waarom je gekicked bent en je beseft dat ik daar dus ook nog echt bewijzen voor heb zou ik er ook niet meer over willen praten :redface:

Is dat je nieuwe excuus? Ik wil er anders wel even bij halen wat toen je excuus was iets dat je toch niet meteen zou vergeten lijkt mij. :rolleyes2:
Wel goed dat je jezelf al moet tegenspreken :wink:

Wat nogal lachwekkend overkomt dat is als volgt:

Jeroen beweerdt aan het begin van onze kick dat hij genoeg bewijzen heeft gezien.
Ik heb een gesprekje met hem gehad, maar dan probeert Jeroen te zeggen dat de kick op aannamens waren. Ik kan nergens concluderen dat de kick nu terecht is, of dat de kick op een aantal aannamens was.

En over de laatste alinea:
Is dat een excuus? Hij had zijn al zijn deff uitstaan, wat ik allemaal heb uitgetrokken dus ik kan hem daar gelijk in geven.
En tijdens de kick van Ultimate Angel was Ronny op vakantie en Bas deed het account waar ik jullie zeker wel snap dat jullie het afkeuren.

Maar toen ik het horen heb gekregen heb ik Ultimate Angel een kleine week waargenomen en het wachtwoord veranderd die ik alleen wist :)
 

DeletedUser71121

Guest
Leuk hoe jullie steeds weer van onderwerp willen veranderen naar jullie account.:rolleyes2: Maar volgens mij heb ik toch al gezegd dat jullie gekicked zijn omwille van dingen die jullie op andere accounts gedaan hebben. Maar de persoon die zich hier niet meer durft te vertonen had dat wel begrepen :redface: Iedereen van de leiding heeft daar de bewijzen van gezien Jeroen was eerst tegen omdat 1 van jullie één of ander zielig verhaaltje had opgehangen maar na het zien van de bewijzen kon ook Jeroen niet anders dan de kick toestaan.

Wanneer jullie die bewijzen te zien gaan krijgen kan ik heel kort zijn: MISSCHIEN de dag dat SHIP niet meer bestaat. Dat zal door een andere persoon als mij beslist worden :wink:
 
Reactiescore
179
Leuk hoe jullie steeds weer van onderwerp willen veranderen naar jullie account.:rolleyes2: Maar volgens mij heb ik toch al gezegd dat jullie gekicked zijn omwille van dingen die jullie op andere accounts gedaan hebben. Maar de persoon die zich hier niet meer durft te vertonen had dat wel begrepen :redface: Iedereen van de leiding heeft daar de bewijzen van gezien Jeroen was eerst tegen omdat 1 van jullie één of ander zielig verhaaltje had opgehangen maar na het zien van de bewijzen kon ook Jeroen niet anders dan de kick toestaan.

Wanneer jullie die bewijzen te zien gaan krijgen kan ik heel kort zijn: MISSCHIEN de dag dat SHIP niet meer bestaat. Dat zal door een andere persoon als mij beslist worden :wink:

Ik zal niet meer op het forum deze discussie voortzetten het wijkt nogal af van het topic :)
Wat ik wel kan zeggen, dat ik nog niet helemaal eens ben met deze kwestie.
 

DeletedUser65921

Guest
He wat werd het hier actief nadat degene die mensen beschuldigt van runnen als ze geen tijd hebben zelf gaat runnen wanneer er ook maar een klein beetje kritiek op hem kwam.

Even een paar kleine domme onwaarheden uit de wereld helpen.

Weet je wat het mooie is, dat UM hebben we van Style geleerd.
Die moest zonodig Wolfstammen om zich heen verzamelen omdat ze toen bang waren omdat P. opkwam.

Haha, wij doen het tenminste niet omdat we bang zijn, maar om uiteindelijk te winnen.

Style! was een corestam, zoals iedereen met een beetje tactisch inzicht weet heeft zo'n stam geen safezone.
Aangezien wij op dat moment zowel een vijandelijke stam hadden liggen noord, oost, zuid als west hebben wij er op dat moment voor gekozen om één ervan als bg te nemen, puur om een beetje safe te hebben. 1 zijde safe vs 3 vijand was voor ons nog steeds een leuke uitdaging, maar wel iets wat speelbaar kan zijn.
Met andere woorden totaal niet uit schrik voor één bepaalde stam, jezelf niet te veel eer aanmeten.

Dit is al zo vaak verteld:
De stammen in UM hebben 3 bg's in totaal zijn ze dus met 4
SHIP heeft diplomatie met 2 stammen + heel wat individuele accounts die laatste groep is mss verkleint met de tijd maar dat is ook mede dankzij UM.

Ik kan kla alleen maar bijtreden als hij zegt dat er in SHIP tactisch enorme blunders zijn gemaakt.


Ik wou er eerst niet over beginnen maar zal het nu toch maar doen. P. heeft een speler uit SHIP gehaald dat is een probleem? Twee namen: tweakers en gigantadorp :rolleyes2:

En dan deze onzin.

Als je het bekijkt op de manier van jullie, alles doen om te winnen, ja.
Enkel maken jullie keer op keer de fout niet te beseffen dat wij gewoon op een andere manier naar het spel te kijken. Wij zochten telkens de uitdaging op en daarvoor hebben we tactisch gewoon bijna steeds de juiste keuzes gemaakt (altijd zeggen zal ook wel overdreven zijn, dus zo ver ga ik het niet laten komen).
 
Bovenaan